Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?
zondag 12 december 2010 om 12:45
TheEmpress, ik heb het er nu uitgespoeld, maar mijn haar is nu nog nat. Ik snap wat je bedoeld
Het zag er wel uit alsof ik het gestijld, gewoon stijl en zonder pluis inderdaad. Ook toen ik de dag na de behandeling wakker werd, zat het alsof ik het had gestijld. Wat dat betreft merkte ik wel dat er wat in zat, omdat het anders een zooitje is. Het was alleen niet vettig en ik had echt het gevoel dat dat moest, omdat ik dacht dat er anders niets echt in mijn haar zou trekken, zeg maar. Dus eigenijk heb ik precies hetzelfde als jouw vriendin. Had zij eerst ook het gevoel alsof het niet echt werkt? Ik laat het resultaat nog horen.
Het zag er wel uit alsof ik het gestijld, gewoon stijl en zonder pluis inderdaad. Ook toen ik de dag na de behandeling wakker werd, zat het alsof ik het had gestijld. Wat dat betreft merkte ik wel dat er wat in zat, omdat het anders een zooitje is. Het was alleen niet vettig en ik had echt het gevoel dat dat moest, omdat ik dacht dat er anders niets echt in mijn haar zou trekken, zeg maar. Dus eigenijk heb ik precies hetzelfde als jouw vriendin. Had zij eerst ook het gevoel alsof het niet echt werkt? Ik laat het resultaat nog horen.

zondag 12 december 2010 om 16:15
Bij mij valt het ook best mee met de vettigheid. Het is alleen nu (het zit er nu nog in )zo ontzettend slierterig en sluik dat het gewoon niet echt mooi is. Als het eruit is heb ik hopelijk net als de vorige keer weer wat meer volume, en waar ik vooral zo blij mee ben is dat het je haar zo pluisvrij maakt.
zondag 12 december 2010 om 20:10
Opzich ben ik wel tevreden met het resultaat, maar het is toch niet zo goed als ik had verwacht. Aan de voorkant is het effect veel groter. Dit komt waarschijnlijk omdat ik het zelf heb gedaan en de voorkant beter te doen is. Volgende keer vraag ik toch maar of iemand anders mij kan helpen met het achterste deel. Mijn haar is stijler, maar het glanst nog niet zo.
Hopelijk is de Ultra er snel weer!
TheEmpress, merkte jij echt verschil qua glans tussen Ultra en Choco?
Hopelijk is de Ultra er snel weer!
TheEmpress, merkte jij echt verschil qua glans tussen Ultra en Choco?

maandag 13 december 2010 om 09:39

maandag 13 december 2010 om 19:52
Ik ben net terug van de kapper. Hij is bijna 4 uur bezig geweest. Zijn jullie ook zolang bezig? Mijn haar voelt heel zacht en soepel. Eigenlijk zoals altijd als ik bij de kapper vandaan kom. Woensdagavond mag ik het wassen. Ben benieuwd hoe het dan wordt. Ik heb ook de shampoo en conditioner gekocht.

woensdag 15 december 2010 om 17:11
Ja dat van die temperatuur klopt ja, kwam ik gisteren ook achter 
Ik ben gisteren terug geweest en zaterdag wordt het opnieuw gedaan. Maar ik heb niet te veel hoop want als het de vorige keer er al na 2x wassen uit was, ga ik er niet vanuit dat het nu wel 4 maanden blijft zitten..
De kapper had ook geen idee hoe dit kon, ze hadden het nog niet eerder meegemaakt.

Ik ben gisteren terug geweest en zaterdag wordt het opnieuw gedaan. Maar ik heb niet te veel hoop want als het de vorige keer er al na 2x wassen uit was, ga ik er niet vanuit dat het nu wel 4 maanden blijft zitten..
De kapper had ook geen idee hoe dit kon, ze hadden het nog niet eerder meegemaakt.
donderdag 16 december 2010 om 15:49
Roos_Oss, wat vervelend voor je. Ik ben maandag naar de kapper geweest en gisteren mijn haar gewassen en het resultaat was................0,0. Nog even pluizig en krullerig als eerst. Had ook de speciale shampoo en conditioner gekocht en gebruikt. Heb de kapper gebeld en volgende week ga ik voor een nieuwe behandeling. Hij snapte er ook niets van, want hij vond mijn haar er erg geschikt voor. Dus je bent niet de enige bij wie het niet lukt

donderdag 16 december 2010 om 16:24
Nou, inderdaad zeg....die kappers bakken er niks van, en Sunliss is ook gewoon het beste spul!!
Wel heel vervelend zeg, betaal je daar zoveel geld voor.
Ik kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar als je een goede behandeling wil, zou je het beste die van sunliss kunnen gebruiken. Echt, wonderspul inderdaad!!
Wel heel vervelend zeg, betaal je daar zoveel geld voor.
Ik kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar als je een goede behandeling wil, zou je het beste die van sunliss kunnen gebruiken. Echt, wonderspul inderdaad!!
vrijdag 17 december 2010 om 11:44
Volgens mij zijn er ook niet veel mensen in dit topic die werkelijk de behandeling zelf hebben gedaan, het zijn vooral mensen die twijfelen en 2 die er zeer positief over zijn.
Het zal uiteindelijk niet heel veel uitmaken of je het zelf doet of dat je het bij de kapper laat doen, ik denk dat het er meer van afhangt wat voor soort haar je hebt, en bij mij heeft het dus overduidelijk totaal geen werking ;(
Het zal uiteindelijk niet heel veel uitmaken of je het zelf doet of dat je het bij de kapper laat doen, ik denk dat het er meer van afhangt wat voor soort haar je hebt, en bij mij heeft het dus overduidelijk totaal geen werking ;(

vrijdag 17 december 2010 om 22:32
quote:Rooss_Oss schreef op 17 december 2010 @ 11:44:
Volgens mij zijn er ook niet veel mensen in dit topic die werkelijk de behandeling zelf hebben gedaan, het zijn vooral mensen die twijfelen en 2 die er zeer positief over zijn.
(Lees het topic maar eens rustig door van begin tot het eind, de meesten hier hebben het zelf gedaan en zijn superpositief!
(Lees het topic maar eens rustig door van begin tot het eind, de meesten hier hebben het zelf gedaan en zijn superpositief!
zaterdag 18 december 2010 om 09:04
Ja heb ik gedaan en volgens mij zijn er idd meer mensen die het overwegen dan mensen die het echt hebben gedaan 
Ik heb sterke krullen, verwachtte ook niks van de behandeling dus, maar nu was het zo dat mijn haar de 1e 2 weken wel heel erg verbeterd was. De krul was veel groter, waardoor het een stuk langer was en ik hoefde mijn haar s ochtends ook niet meer met alle moeite naar beneden te krijgen, het viel nu vanzelf naar beneden zoals normaal haar ook doet
Maar na de 3e x wassen merkte ik dat het er ineenkeer compleet uit was. De extreem droge plukken kwamen weer terug en het ging weer helemaal kroezen.

Ik heb sterke krullen, verwachtte ook niks van de behandeling dus, maar nu was het zo dat mijn haar de 1e 2 weken wel heel erg verbeterd was. De krul was veel groter, waardoor het een stuk langer was en ik hoefde mijn haar s ochtends ook niet meer met alle moeite naar beneden te krijgen, het viel nu vanzelf naar beneden zoals normaal haar ook doet

Maar na de 3e x wassen merkte ik dat het er ineenkeer compleet uit was. De extreem droge plukken kwamen weer terug en het ging weer helemaal kroezen.
zaterdag 18 december 2010 om 10:23
Zelf heb ik fijn haar met veel krul en pluis. Nu volledig steil, en dat blijft het voor meer dan 4 maanden. Ik heb de behandeling nu een paar keer gedaan al, en ik merk dat het resultaat steeds langer blijft. Waarom probeer je de Sunliss niet eens? Ik kan me voorstellen dat je er niet meer in gelooft, maar lees de positieve berichten van o.a. mijzelf, Violetje, Nathaliepad, Ellen, Rozigst, Februari, dat zijn even de namen die ik zo uit mijn hoofd weet.
Ik kan alle berichten wel quoten van mensen die het zelf hebben gedaan, maar dat is me teveel werk. Ik ben al een meeschrijven vanaf het eerste uur en echt heel veel mensen hier hebben het gedaan met goed resultaat.
Maar goed, het is ontzettend zonde dat het er met 3 keer wassen gewoon uit is, dan baal je zeg! Echt zonde, zeker voor dat geld.
Ik kan alle berichten wel quoten van mensen die het zelf hebben gedaan, maar dat is me teveel werk. Ik ben al een meeschrijven vanaf het eerste uur en echt heel veel mensen hier hebben het gedaan met goed resultaat.
Maar goed, het is ontzettend zonde dat het er met 3 keer wassen gewoon uit is, dan baal je zeg! Echt zonde, zeker voor dat geld.
zaterdag 18 december 2010 om 10:44
Ja ik wil je graag geloven maar als zo'n behandeling bij de kapper al niet werkt lijkt het me niet dat ik het zelf beter kan..
Daarbij komt ook nog is dat mijn stijltang maar tot 200 graden gaat, wordt dus weer een duur grapje als dit ook niet werkt want zal dan weer een nieuwe stijltang aan moeten schaffen..
En eigenlijk denk ik gewoon dat niks werkt op mijn haar, het is het meeste droge kroeshaar wat je kan bedenken (Ben wel gewoon Nederlands).
Ga vanmiddag weer naar de kapper om de behandeling overnieuw te laten doen, maar ik ga er niet vanuit dat het er nu wel in blijft..
Daarbij komt ook nog is dat mijn stijltang maar tot 200 graden gaat, wordt dus weer een duur grapje als dit ook niet werkt want zal dan weer een nieuwe stijltang aan moeten schaffen..
En eigenlijk denk ik gewoon dat niks werkt op mijn haar, het is het meeste droge kroeshaar wat je kan bedenken (Ben wel gewoon Nederlands).
Ga vanmiddag weer naar de kapper om de behandeling overnieuw te laten doen, maar ik ga er niet vanuit dat het er nu wel in blijft..
zaterdag 18 december 2010 om 10:57
Hopen maar dat vandaag beter gaat....Iniedergeval fijn dat ze de behandeling overnieuw willen doen.
Overweeg anders echt eens Sunliss, echt, ik weet zeker dat het voor jou ook werkt! (Lijkt wel of ik aandelen heb, is niet zo hoor haha) Ik ben zo blij nu mijn pluis en krul uit mijn haar is, ik vind het echt een wonderproduct, dat gun ik iedereen.
Ik had inderdaad een stijltang die op 230 (geloof ik) kan, een Gama, een professionele, gekocht bij de kappersgroothandel, was iets van 45 euro. Komt er dan inderdaad ook wel weer bij, das wel zonde. Maar ik zou als de behandeling nu weer niet werkt, wel je geld terugvragen bij de kapper hoor.
Succes vanmiddag!
Overweeg anders echt eens Sunliss, echt, ik weet zeker dat het voor jou ook werkt! (Lijkt wel of ik aandelen heb, is niet zo hoor haha) Ik ben zo blij nu mijn pluis en krul uit mijn haar is, ik vind het echt een wonderproduct, dat gun ik iedereen.
Ik had inderdaad een stijltang die op 230 (geloof ik) kan, een Gama, een professionele, gekocht bij de kappersgroothandel, was iets van 45 euro. Komt er dan inderdaad ook wel weer bij, das wel zonde. Maar ik zou als de behandeling nu weer niet werkt, wel je geld terugvragen bij de kapper hoor.
Succes vanmiddag!