A brand new Perfect Day
woensdag 19 december 2007 om 23:55
Geinige avatar Carlien!!
Schoonzus heeft zeker geen verstand van teckels, die hebben geen verhoudingen;-)
Teckels zijn vooral grappig en lief en slim, dat zie ik wel in jouw tekening.
Je hebt helemaal gelijk Jasmine, verhuizen is opruimen, ik heb helemaal geen zin om te verhuizen, maar qua opruimen kunnen we wel een verhuizing gebruiken:-)
Ik ben vanavond naar de voorstelling geweest waar Dee vorige week naartoe was, erg leuk echt een aanrader!!
En ik werd vandaag gebeld dat ik vrijdag niet hoef te werken, dat is nog eens een leuke verrassing, nu dus alleen maar morgen nog werken, en ik heb vakantie.
Lange berichtjes doe ik idd nog steeds kopieren, nog een beetje een trauma van het oude forum, maar het is ook weer niet nodig dat het er 2x staat:-)
Idd tsss Dreamer, bowlen als je ook kunt karten!
Ik ben zeker de enige hier die de kerstboom nog niet heeft staan, maar wel de kerstkaarten in de goede gleuf gedaan;-)
Dee genoten van je vrije dag, het was toch vandaag wel je vrije dag?
Schoonzus heeft zeker geen verstand van teckels, die hebben geen verhoudingen;-)
Teckels zijn vooral grappig en lief en slim, dat zie ik wel in jouw tekening.
Je hebt helemaal gelijk Jasmine, verhuizen is opruimen, ik heb helemaal geen zin om te verhuizen, maar qua opruimen kunnen we wel een verhuizing gebruiken:-)
Ik ben vanavond naar de voorstelling geweest waar Dee vorige week naartoe was, erg leuk echt een aanrader!!
En ik werd vandaag gebeld dat ik vrijdag niet hoef te werken, dat is nog eens een leuke verrassing, nu dus alleen maar morgen nog werken, en ik heb vakantie.
Lange berichtjes doe ik idd nog steeds kopieren, nog een beetje een trauma van het oude forum, maar het is ook weer niet nodig dat het er 2x staat:-)
Idd tsss Dreamer, bowlen als je ook kunt karten!
Ik ben zeker de enige hier die de kerstboom nog niet heeft staan, maar wel de kerstkaarten in de goede gleuf gedaan;-)
Dee genoten van je vrije dag, het was toch vandaag wel je vrije dag?
.
donderdag 20 december 2007 om 00:26
Ik mis jou en het nachtbraken ook Jo, maar zo is het toch ook wel even leuk!!!
Al ben je waarschijnlijk alweer weg, ik was even mijn zus aan het mailen.
Geen sorry hoor, het maakt niet uit hoeveel je er bent, alles wel goed met jou?
Staat de kerstboom al:-)
Ik bedenk me net dat je ergens anders op het forum misschien wel vaker te vinden bent, maar ik volg zelf te weinig topics.
Al ben je waarschijnlijk alweer weg, ik was even mijn zus aan het mailen.
Geen sorry hoor, het maakt niet uit hoeveel je er bent, alles wel goed met jou?
Staat de kerstboom al:-)
Ik bedenk me net dat je ergens anders op het forum misschien wel vaker te vinden bent, maar ik volg zelf te weinig topics.
.
donderdag 20 december 2007 om 08:26
Precies dat is het, de verhoudingen kloppen inderdaad niet, maar dat is teckel-eigen Het lichaam valt qua kleur wel een beetje weg, trouwens, maar heb ik er ook alleen maar onder gezet, omdat het hoofdje zo in het luchtledige zweefde.
Wow, wel 8 minuten dichter bij mij wonen, Jasmine, is dat de moeite van het verhuizen wel waard?
Haiii Jonari
Goh, Twin, kerstkaarten in de góede gleuf, ik doe het je zo niet na
't Stomme is dat ik het altijd wel goed tegen de kinderen zeg.
Elvis heeft gisteren met kaarten een mand met etenswaren gewonnen. Nog een kerstpakket dus Voel me wel rijk zo.
Was trouwens pissig op hem, gisteren. Ik had 's morgens gezegd dat ik hachee zou maken, en hij zou thuis komen eten. In de loop van de dag kreeg ik zin in spinazietaart met zalm, maar dat lust Elvis niet, dus toch maar hachee gemaakt. Op het moment dat wij zitten te wachten van "papa zal zo wel thuiskomen" belt hij op, dat hij niet thuis eet.
Ik heb frustratie weggegeten, ook nog, ben ijs gaan halen
toedels
Wow, wel 8 minuten dichter bij mij wonen, Jasmine, is dat de moeite van het verhuizen wel waard?
Haiii Jonari
Goh, Twin, kerstkaarten in de góede gleuf, ik doe het je zo niet na
't Stomme is dat ik het altijd wel goed tegen de kinderen zeg.
Elvis heeft gisteren met kaarten een mand met etenswaren gewonnen. Nog een kerstpakket dus Voel me wel rijk zo.
Was trouwens pissig op hem, gisteren. Ik had 's morgens gezegd dat ik hachee zou maken, en hij zou thuis komen eten. In de loop van de dag kreeg ik zin in spinazietaart met zalm, maar dat lust Elvis niet, dus toch maar hachee gemaakt. Op het moment dat wij zitten te wachten van "papa zal zo wel thuiskomen" belt hij op, dat hij niet thuis eet.
Ik heb frustratie weggegeten, ook nog, ben ijs gaan halen
toedels
Later is nu
donderdag 20 december 2007 om 13:24
Hé Jonari! Hartstikke leuk dat je langswaait!
Dreamer, wat balen van je gemiste spinazietaart en al dat werk speciaal voor Elvis die dan niet op komt draven.
Twins, lekker dat je morgen vrij bent! Geniet er van!
Carlien, grappige nieuwe avatar heb je!
Hm, ik dacht al dat ik het fout had, het leek me al zo snel. Maar het zijn 13 autominuten dichterbij Dreamer.
Het grote verschil voor ons is dat lief nu 5 minuten op de fiets naar zijn werk hoeft en straks 25 minuten met de auto zal moeten en dat maakt natuurlijk wel een groot verschil.
Nou ja goed en dan ga je je afvragen van: als we dan toch moeten verhuizen waar zouden we dan het liefst willen wonen en zou daar ook werk zijn?
Gelukkig hebben we nog alle tijd om het uit te vogelen, zoon gaat in de zomer de deur uit en lief heeft waarschijnlijk nog tot december werk hier dichtbij.
Dreamer, wat balen van je gemiste spinazietaart en al dat werk speciaal voor Elvis die dan niet op komt draven.
Twins, lekker dat je morgen vrij bent! Geniet er van!
Carlien, grappige nieuwe avatar heb je!
Hm, ik dacht al dat ik het fout had, het leek me al zo snel. Maar het zijn 13 autominuten dichterbij Dreamer.
Het grote verschil voor ons is dat lief nu 5 minuten op de fiets naar zijn werk hoeft en straks 25 minuten met de auto zal moeten en dat maakt natuurlijk wel een groot verschil.
Nou ja goed en dan ga je je afvragen van: als we dan toch moeten verhuizen waar zouden we dan het liefst willen wonen en zou daar ook werk zijn?
Gelukkig hebben we nog alle tijd om het uit te vogelen, zoon gaat in de zomer de deur uit en lief heeft waarschijnlijk nog tot december werk hier dichtbij.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 20 december 2007 om 13:48
ach, qua eten valt het mee hoor. Ik eet vanavond spinazietaart (wat over is gaat mee naar kerstdiner) en Elvis eet vanavond opgewarmde hachee
En ik heb net gehoord van een groep 8-er dat ik een "vetcoole" moeder ben, omdat LD vanavond kleren van mij aanmag (te klein geworden in de was of te klein gekocht) inclusief laarzen mét hakjes! Zo is moeder zijn wel erg makkelijk
En ik heb net gehoord van een groep 8-er dat ik een "vetcoole" moeder ben, omdat LD vanavond kleren van mij aanmag (te klein geworden in de was of te klein gekocht) inclusief laarzen mét hakjes! Zo is moeder zijn wel erg makkelijk
Later is nu
donderdag 20 december 2007 om 23:01
Komisch, ik zet net de te kleine schaatsen van mijn dochter op Marktplaats, reageren er achter elkaar 3 ouders van oude klasgenootjes van haar, hahaha.
Nou ja, wie het eerst komt, en zo....
Ow, da's wel cool inderdaad, Dreamer, kleding van je moeder PLUS hakjes!
Jas, ben heel benieuwd wat het gaat worden, qua verhuisplannen.
En verder zwaai ik even naar de rest!
Nou ja, wie het eerst komt, en zo....
Ow, da's wel cool inderdaad, Dreamer, kleding van je moeder PLUS hakjes!
Jas, ben heel benieuwd wat het gaat worden, qua verhuisplannen.
En verder zwaai ik even naar de rest!
vrijdag 21 december 2007 om 08:49
Ja, m'n dochter was een echt dametje gisteren. Geen klein meisje meer, om te zien. En zo blij met de kleren, dat ze ze vandaag weer aanheeft, dit keer met haar eigen hakloze laarsjes, uiteraard. Nog een jaar en ze is weer uit mijn schoenen gegroeid, ben ik ook weer van dat gezeur van "mama, mag ik deze aan, aaahh. toe.. " af
Kerstdiner was ook weer leuk, tenminste, wat wij ervan meekregen. Wat overblijft staat namelijk naderhand in de grote hal bij de hoofdmeester, die pannen gluhwein heeft. Reuze gezellig Wij, als moeders, hebben wel bedacht in het vervolg thuis niet meer te eten, want er is zóveel over, gewoon zonde. En lékker. Heel fijn hoor, veel verschillende culturen in de buurt. mmm
Toedels
ik duik nog even het bed in.
Kerstdiner was ook weer leuk, tenminste, wat wij ervan meekregen. Wat overblijft staat namelijk naderhand in de grote hal bij de hoofdmeester, die pannen gluhwein heeft. Reuze gezellig Wij, als moeders, hebben wel bedacht in het vervolg thuis niet meer te eten, want er is zóveel over, gewoon zonde. En lékker. Heel fijn hoor, veel verschillende culturen in de buurt. mmm
Toedels
ik duik nog even het bed in.
Later is nu
zaterdag 22 december 2007 om 22:15
Goeieavond!
Wat enorm k*t zeg al 3 dagen hoofdpijn tijdens deze drukke dagen voor kerst.
Heel veel sterkte!
Dreamer dat is altijd leuk om te horen dat je een vetcoole moeder bent! Zo'n opmerking doet je dag er weer heel anders uitzien!
Vanochtend hebben we boodschappen gedaan, ik had gedacht dat het smoordruk zou zijn maar we waren zomaar klaar!
Was helemaal verbaasd, had me op het ergste voorbereid maar gelukkig viel het ontzettend mee!
Deze week hebben we 2 maal de anwb bij de jasmobiel gehad. Reden genoeg om de accu echt te vervangen. Gelukkig had de garage de goede accu op voorraad!
Hadden eerst nog geprobeerd met startkabels en een autorijdendebuurman maar toen deed ie nog steeds niks.
Gelukkig rijden we nu weer! Lief zei laatst al: we kunnen echt niet meer zonder! (en was vervolgens verbaasd over zijn eigen woorden )
Wat enorm k*t zeg al 3 dagen hoofdpijn tijdens deze drukke dagen voor kerst.
Heel veel sterkte!
Dreamer dat is altijd leuk om te horen dat je een vetcoole moeder bent! Zo'n opmerking doet je dag er weer heel anders uitzien!
Vanochtend hebben we boodschappen gedaan, ik had gedacht dat het smoordruk zou zijn maar we waren zomaar klaar!
Was helemaal verbaasd, had me op het ergste voorbereid maar gelukkig viel het ontzettend mee!
Deze week hebben we 2 maal de anwb bij de jasmobiel gehad. Reden genoeg om de accu echt te vervangen. Gelukkig had de garage de goede accu op voorraad!
Hadden eerst nog geprobeerd met startkabels en een autorijdendebuurman maar toen deed ie nog steeds niks.
Gelukkig rijden we nu weer! Lief zei laatst al: we kunnen echt niet meer zonder! (en was vervolgens verbaasd over zijn eigen woorden )
zondag 23 december 2007 om 05:19
Ooh spannend Jasmine, de verhuisplannen. En zo te lezen ben je er bedreven in, zoveel verhuizen in een paar jaar tijd, pfff.
Ben vanavond met Twin en een vriend naar Nightwriters geweest, een literaire avond met Kluun, Saskia Noord(t?) en een Belgische schrijver. Erg leuk. En daarna dansen tot de late uurtjes.... in een andere kroeg, dat dan weer wel, want in Nightwriterslocatie ging ineens een hiphopfeestje van start, waar wij niet echt bijhoorden, hahaha.
Ben vanavond met Twin en een vriend naar Nightwriters geweest, een literaire avond met Kluun, Saskia Noord(t?) en een Belgische schrijver. Erg leuk. En daarna dansen tot de late uurtjes.... in een andere kroeg, dat dan weer wel, want in Nightwriterslocatie ging ineens een hiphopfeestje van start, waar wij niet echt bijhoorden, hahaha.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 23 december 2007 om 22:08
Ja super hè dat ie nog steeds rijdt!! Dat is echt ver boven verwachting!!
Hij moet begin januari wel naar de garage voor een aantal dingen maar dan nog rijden we hartstikke spotgoedkoop!
Echt een geweldige auto waar we nog steeds elke dag blij mee zijn!!
Dee, wat ontzettend leuk zeg zo'n literaire avond en dat het daarna elders nog zo gezellig was!
Hij moet begin januari wel naar de garage voor een aantal dingen maar dan nog rijden we hartstikke spotgoedkoop!
Echt een geweldige auto waar we nog steeds elke dag blij mee zijn!!
Dee, wat ontzettend leuk zeg zo'n literaire avond en dat het daarna elders nog zo gezellig was!
zondag 23 december 2007 om 22:19
Ik hoop dat je hoofdpijn inmiddels verdwenen is Carlien!!
Ongelooflijk dat je nog kon typen Dee, het was wel erg gezellig he, P ook weer veilig thuisgekomen?
Het is ergens maar goed dat ze zoveel kerstliedjes draaide en dat het zo druk was, anders waren we om 6 uur thuis geweest:-p
Hier viel de drukte in de winkels ook wel mee, alleen zaterdag bij de AH was het erg druk, maar dat is het altijd wel op zaterdag.
Lekker handig ook van sommige mensen dat ze hun wagentje op een plek neerzetten waar toch al weinig ruimte is.
Fijn dat de Jasmobiel weer een tijdje vooruit kan, ik hoop een hele lange tijd!
Kerstdiner bij jouw kinderen op school klinkt wel erg gezellig Dreamer:-)
Lief Dreamdochter in de kleren en op de hakjes van mama, dan zien ze er idd opeens zo anders uit.
Ik denk dat ik vanavond iets vroeger naar bed ga
Ongelooflijk dat je nog kon typen Dee, het was wel erg gezellig he, P ook weer veilig thuisgekomen?
Het is ergens maar goed dat ze zoveel kerstliedjes draaide en dat het zo druk was, anders waren we om 6 uur thuis geweest:-p
Hier viel de drukte in de winkels ook wel mee, alleen zaterdag bij de AH was het erg druk, maar dat is het altijd wel op zaterdag.
Lekker handig ook van sommige mensen dat ze hun wagentje op een plek neerzetten waar toch al weinig ruimte is.
Fijn dat de Jasmobiel weer een tijdje vooruit kan, ik hoop een hele lange tijd!
Kerstdiner bij jouw kinderen op school klinkt wel erg gezellig Dreamer:-)
Lief Dreamdochter in de kleren en op de hakjes van mama, dan zien ze er idd opeens zo anders uit.
Ik denk dat ik vanavond iets vroeger naar bed ga
.
zondag 23 december 2007 om 22:37
Je staat tussen "wie hier" Twin!
Ja, P ook goed thuisgekomen, maar ik weet niet hoe laat, want ik kreeg vanavond pas een smsje. Dus mss heeft ie nog een flinke omweg gemaakt,haha!
Fijn van jullie auto Jas! De mijne moet in januari voor een grote beurt en ik zie altijd met angst en beven de rekening tegemoet....
Ik denk dat ik vanavond ook iets eerder naar bed ga!
Ja, P ook goed thuisgekomen, maar ik weet niet hoe laat, want ik kreeg vanavond pas een smsje. Dus mss heeft ie nog een flinke omweg gemaakt,haha!
Fijn van jullie auto Jas! De mijne moet in januari voor een grote beurt en ik zie altijd met angst en beven de rekening tegemoet....
Ik denk dat ik vanavond ook iets eerder naar bed ga!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 23 december 2007 om 23:05
Hee Jo! Ik ben jaloers op je.... vlgs mij zou het weer in december beginnen, maar nog niks gezien. Zal zo weleens even googlen, kijken of er wat info te vinden valt *lampje*. Ik kan niet wachten nl, iets écht goeds op tv!
maandag 24 december 2007 om 22:54
jaa, ikke ook
iedereen hele fijne feestdagen!
ik ben de afgelopen dag ook zó goed doorgekomen. We hebben grote opruiming gehad. Resultaat (ik snap het ook niet) voor een week was ofzo voor mij. En ik ben daarbij zélfs aan 't strijken gegaan.
dus.. wat doe ik met kerst? Strijken!
Nuttig dus!
en nog veel meer hoor
gourmetten met eigen grut, schoonzus en neefje + een neef
leuk en lekker
iedereen hele fijne feestdagen!
ik ben de afgelopen dag ook zó goed doorgekomen. We hebben grote opruiming gehad. Resultaat (ik snap het ook niet) voor een week was ofzo voor mij. En ik ben daarbij zélfs aan 't strijken gegaan.
dus.. wat doe ik met kerst? Strijken!
Nuttig dus!
en nog veel meer hoor
gourmetten met eigen grut, schoonzus en neefje + een neef
leuk en lekker
Later is nu