A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
quote:Demoiselle schreef op 23 december 2007 @ 23:19:

Hee Mik, zag je bericht pas toen ik weer wegklikte.

Ik heb ook niks te melden verder... alles goed op werk?

Alles is goed op het werk, leuk contact met collega's, werk zelf is leuk dus helemaal top.

Morgen fijne dagen allemaal!
Gisteren een héél gezellig etentje gehad bij familie :-). Mijn zoon en mijn broer hadden allebei hun gitaar mee, en die hebben lekker tussen het eten door zitten spelen, samen.

En het gesprek kwam ineens, via allerlei omwegen, op een vriend van mijn vader en zijn vrouw. Een man die in het WTC werkte....Hij heeft 2 dagen nadat hij de 2e toren levend uitkwam een verslag geschreven en gemaild naar mijn vaders vrouw, en die heeft dat toen naar mij gemaild. Ik vond het zo'n aangrijpend mailtje, dat ik hem heb uitgeprint (wat dus echt ooit het enige mailtje is wat ik heb uitgeprint en bewaard....). Wat bleek nu gisteren: de schrijver van dat mailtje heeft mijn vader en zijn vrouw gevraagd of zij dat mailtje nog hadden, hij had het niet meer en wilde het toch nog heel graag teruglezen (ook om te zien hoe hij daar, zo heel kort na die aanslag, over had geschreven). Ik ben thuis gaan kijken, en ja, binnen 2 tellen had ik de print te pakken! Die heb ik gekopieerd en die krijgt ie in januari, als ie in Nederland is. Hij weet van niks, denkt dat niemand dat nog heeft....Bizar en toch weer leuk. Dat dat na ruim 6 jaar nog eens opduikt!

En, dat vergeet ik bijna: hele fijne en gezellige kerstdagen!!!!
anoniem_637c2872c2639 wijzigde dit bericht op 25-12-2007 17:40
Reden: moet natuurlijk wel even iedereen een gezellige kerst wensen!
% gewijzigd
(mijn vader en zijn vrouw hadden het betreffende mailtje niet meer, trouwens. Vandaar dat we zo blij zijn met de enige kopie die er nog van is).
Wat een bijzonder verhaal zeg!

Wat een verrassing zal het voor hem zijn dat jij het nog wel hebt!

Trouwens iedereen hele gezellige feestdagen!!

Hier hebben we het er weer opzitten. Morgen zijn we lekker thuis, heerlijk!

Het was de afgelopen dagen, ook in het weekend erg druk dus ik ben erg blij dat we morgen lekker kunnen bankhangen, lezen en wat aanrommelen.

Oh ja, heb nog een vraag aan Dreamer, heb jij dat boek van de secret ook gelezen?

Heb een stapel libelles van mijn moeder gekregen en daar zat ook een libelle balance tussen. Er stond een interview in met een vrouw die meegewerkt had aan het boek the secret en haar inbreng was dan wat het met je kan doen pffff hoe leg ik dat uit?

Bijvoorbeeld als je bureau de verkeerde kant opstaat of dat iets in een bepaalde hoek niet goed staat.

Kun je me vertellen of er veel uitleg daarover in het boek staat of dat dat maar zijdelings aangetipt wordt.

Oke, slaap lekker allemaal! Lekker dromen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Slaap lekker Jasmientje!

Persoonlijk geloof ik er allemaal niet zo in, maar misschien als je er open voor staat?

Ik wuif naar je vanaf deze kant van de Afsluitdijk
Jas, stond er ook iets in van de beroemde truien?
Hahahaa Yas, die nummers heb ik eerst maar overgeslagen!

Jonari, hoi!!

Ja had tot nu toe ook zoiets van ja zal wel maar die interieurdingen vind ik dan wel weer interessant.

*zwaait terug naar de andere kant van de afsluitdijk*
Goedenmorgen!

Nee Jasmine, ik heb het boek niet gelezen. En ik geloof er dus inderdaad neit zo in, helemaal niet meer sinds ik geen grote prijs won met m'n staatslot. Daar was ik geheel volgens The Secret mee omgegaan. Had zelfs al kleren staan kijken die ik de week erop zou kunnen kopen. Misschien had ik ze moeten passen en achteruit moeten laten leggen? Ik weet het niet.

Ik geloof nog steeds dat je je leven in het positieve kunt sturen, maar ik ben toch bang dat je de negatieve dingen niet weg kunt houden, door er gewoon niet aan te denken. Zoals ik al eerder zei; dan zouden kinderen nooit zo ziek zijn, want die denken gewoon niet aan die dingen, omdat ze niet weten dat het bestaat. Zoals een relatie werken is, is je leven zin geven en positief invullen ook werken. En dat moet je zelf doen. Zou zó makkelijk zijn om het maar te wensen en je krijgt het.

(en niet wensen he, ervanuit gaan dat iets gebeurt)

Maar goed de wijsheid had ik uit 3 verschillende tijdschriften, die er toevallig (?) allemaal tegelijk over schreven.

Carlien, dat is wel heel bijzonder, van dat emailtje! Wat goed ook dat je die zo terug kon vinden. Na zoveel jaar wil dat bij mij nog wel eens een probleem zijn (na een week al, ik ben 2 kerstkaarten kwijt één daarvan was wel heeeel klein en kon ik na 3 uur nog slechts de enveloppe van terugvinden.... hiervan verdenk ik de kinderen met vriendjes, trouwens) (ja, haha, ik ga mezelf toch niet stééds de schuld geven )

Afjn

eerste kerstdag was gezellig (op wat ruziënde kinderen na, maar dat hoort erbij, toch?) en leuk. Ik heb idd gestreken () ben d'r bijna doorheen! Gaf niet echt een kerstgevoel, of het moet zijn dat ik een jaar terug voor het laatst gestreken had, bij de kerstboom ja

Toedels

Later is nu
Hoihoi

en.. hoe was 2e kerstdag hier? Nouja, híer rustig dus (duidelijk) maar bij jullie dus.. Wij wel gezellig. we zijn druk bezig met de kerstpuzzel uit de krant (soort beeldraadsels) en ik heb eten naar Zoy gebracht en daarna ben ik naar een vriendin bij Zoy in de buurt langsgeweest, die op 2e kerstdag jarig is. Voor het eerst was ik tegelijk met haar familie. Gelijk een hele kamer vol! Dus.. ben niet al te lang gebleven en volgende week gaan we gezellig samen met de kinderen naar het zwembad, ook leuk

Daarna nog thuis spelletje met de kinderen gedaan en chinees eten besteld.

De kinderen zijn nu boven aan 't sjoelen. Elvis kijkt Klokhuis en ik zit dus hier
Later is nu
Haaihaai!

Hier ook alles rustig, ik heb eerst heerlijk uitgeslapen, daarna niks gedaan, en toen eens gedouched en aangekleed voor het eten (op verzoek van de kinderen gourmet). Ja, bijzonder he, van dat emailtje. En nog bijzonderder dat ik het binnen 2 tellen gevonden had!

Groot gelijk, kinderen heb je óók om ze af en toe eens de schuld te kunnen geven van dingen die zomaar verdwijnen .
*Ik zwaai ook even vanaf deze kant van de Afsluitdijk*
Zwaait van bovenin NL naar beneden
Later is nu
Ik bedenk me ineens: Ik ben zaterdagmiddag in Amersfoort.. kunnen we nog ergens makkelijk en simpel meeten/lunchen? Ik heb wel 2 kinders bij me en geen ruimte meer in de auto (neem wat speelgoed mee voor andere Cheersdameskinderen, poppenhuis bijvoorbeeld) Maargoed, we spreken om half 2 pas af... ik kan natuurlijk véél eerder in het midden van 't land zijn!

Later is nu
Wat vreselijk jammer Dreamer, zaterdag kan ik niet, eigenlijk had ik op die dag een meeting met de PD meiden (waarop jullie natuurlijk ook van harte welkom zijn!!)

Maar nadat ik had aangegeven dat ik vrij was op die dag zag ik dat er ook een vriendin jarig is, oke dat ging nog wel, maar daarna had mijn schoonmoeder die dag gepand om met de hele familie te gaan bowlen, dat werd een beetje te veel op 1 dag.

Goedemorgen meiden, allemaal genoten van de kerstdagen, ik wel maar moet nog een beetje bijkomen, het kerstdiner van gisteravond liep een beetje uit;-)

Was wel erg gezellig!!

Het is even stil in huis, dus ik heb de kans maar genomen om achter de pc te gaan zitten, er wordt nogal om gevochten omdat neefje en nichtje hier logeren, en die willen ook graag op het internet, tssk
.
Ik vermoed dat het mij ook niet gaat lukken.

Lief is helaas vandaag en morgen aan het werk en dan schuift de rest van de aktiviteiten en bezoekjes allemaal op richting weekend.

Ik ben ook nog aan het bijkomen van de kerstdagen. Zouden we gisteren doen maar toen kwamen we opeens op het idee om naar de rommelmarkt te gaan. Was ook erg leuk.

Verder ben ik alleen maar blij dat het er weer opzit.

Hè gelukkig, de secret hoef ik dus niet aan te schaffen. (heb nl nog wel een paar andere boeken die ik ook heel graag zou willen hebben )

*zwaait naar alle kanten van het land*
Nouja, dan niet meeten. Bedacht me alleen van de week dat we vorig jaar kerst zouden meeten, en dat dat niet doorging (van mij dan) wegens draaiduizeligheid. Dit jaar was ik bang dat de kno-arts gelijk zou krijgen, ivm mogelijke draaiduizeligheid wegens spanning, dus durfde ik geen plannen tot afspreken te maken. Wel laatstemoment dingen dus, aangezien draaiduizeligheid er nog niet is.

Ik zou trouwens wel afspreken met een vriendin uit het echte leven, zeg maar, maar dat ben ik gans vergeten. Nu is m'n vakantie gewoon al bijna vol!

(en ja, ik heb nog een week te gaan, maar die zit dus zo'n beetje vol)

Hier wel heerlijk dagje gehad.

net volwassen spelletje met de kinderen gedaan "Party & Co" kennen jullie dat? Speel je in teams en je moet dan iets tekenen/omschrijven-zonder-bepaalde-woorden/uitbeelden-met-geluid/liplezen of een vraag stellen. Nu had ik met Triviant vandaag (tegen Elvis)heel veel vragen goed (ook heel veel fout) maar met P&C kwam ik er maar neit doorheen. Totdat ik een vraag kreeg, die Elvis vanmiddag met Triviant gehad had Hij flauw, want anders had ik het écht niet geweten. LD en ik hebben dus gewonnen van de heren. We moesten af en toe wel zoeken naar bekende mensen/situaties/woorden, die zij ook konden tekenen of omschrijven (of raden)

Ze hebben in elk geval veel lol gehad

Ik wilde de secret nog wel eens lezen, trouwens, maar ben op voorhand wel erg negatief kritisch, zeg maar
Later is nu
Stom is dat he, ben je een tijd vrij, heb je nog te weinig tijd;-) Ik weet eigenlijk niet of de meeting zaterdag nog doorgaat, meiden?

Wij zijn dol op Party & Co alleen dat liplezen vond niemand hier leuk, dus in de plaats daarvan deden wij dan tekenen of uitbeelden, altijd goed voor veel lol!

Op zich werkt het heel goed om op korte termijn iets af te spreken, gewoon iets roepen en dan blijkt bijna iedereen opeens te kunnen.

Hehe ik ben weer mens, vannacht 10 uur geslapen, en nu weer fris en fruitig.

Ik heb de secret van Dee geleend, nog geen tijd gehad om veel in te lezen, maar er staan wel goede dingen in. Dingen die ik al vaker in andere boeken gelezen had, dus voor mij niet nieuw, maar het is wel prettig om nieuwe denkbeelden vaak en steeds op een iets andere manier te lezen, want je vervalt weer heel snel in je vertrouwde gedrag.

Fijne dag meiden, hier schijnt de zon, echt super!
.
hai

daar heb je gelijk in ja, je leest hetzelfde, wat je al weet, maar het is goed om het nog eens te lezen
Later is nu
Goedemorgen vanuit het zonnige Utrecht, ik hoop dat de zon bij jullie ook schijnt!!

Is voor mij iig fijn want ik moet een hoop fietsen/wandelen, eerst maar eens boodschappen doen, dan weer M uitlaten, dan naar jarige vriendin, en van daaruit weer naar de bowlingbaan, genoeg beweging vandaag;-)

Fijne dag allemaal, en als jullie nog gaan meeten fijne lunch!!
.
Nou, ik heb enorm leuk gemeet in Amersfoort Maar geen PD'ers erbij ... jammer.

Kinderen vonden het met de andere kinderen(tjes) ook leuk. LD heeft zich druk bezig gehouden met de baby-achtigen, LE met de iets groteren, ging gek doen, vinden kleine kinderen altijd leuk

Eerste vraag van LD, toen ik de auto startte: Mama, waarom doen we dit niet vaker??

Ehm.. sja, IK doe het wel vaker, maar ik wil hen er niet altijd bij
Later is nu
Zeker jammer Dreamer, ik vraag me af of er nog wel gemeet is, heb iig geen mailtjes meer gezien, maar misschien ben ik wel uit de lijst gegooid omdat ik toch niet mee kon;-)

Hier zijn de kleine neefjes en nichtjes ook heel enthousiast over de grote, die doen iid lekker gek, en ze zijn natuurlijk spannend omdat ze al groot zijn, daar willen ze graag bijhoren.

Het is idd ook wel eens lekker meeten zonder kinderen;-)

Bowlen was gezellig, en we hadden gelukkig maar 1 uur, want ondanks gezellig vind ik dat wel lang genoeg, zo'n ster ben ik toch al niet:-)

Daarna ging de hele familie mee naar ons huis om patat te eten, inmiddels is iedereen weer naar huis, maar ik heb hier nog een dochter, en een neefje en nichtje
.
Ik heb sowieso geen reactie op m'n oproepje hier gehad, trouwens. Misschien was het niet zo'n goed idee of te laat in een verkeerde periode?

Bowlen houd ik helemaal niet meer vol, met m'n rsi-arm. Gelukkig was ik er voor de rsi al slecht in. Wat me wel opvalt: ik speel de hele vakantie al véél spelletjes op de pc, maar géen rsi. Ben rete-ontspannen, zo thuis. Heerlijk!

(kanik nl lekker spelletjes blijven spelen )
Later is nu
Dreamer super dat de meeting zo gezellig was!

Twins ik kan ook niet bowlen maar vind het altijd ook erg gezellig. Punten tellen is ook leuk.

Morgen of overmorgen gaan we de rit maken naar mijn familie, afhankelijk van hoe goed ik me voel.

Mag dus nu wel naar bed gaan dan.

Ben je al naar je familie geweest Jasmine, en naar huizen kijken?

Het weer zat gelukkig heel erg mee, heb aan je gedacht, en natuurlijk zelf ook genoten van het zonnetje;-)

Punten tellen, welke punten:-)))

Jasmine en ik hebben wel gereageerd op je oproepje Dreamer, of bedoelde je iets anders? De rest is sowieso rustig dus die hebben het misschien niet gelezen.

Maar op zich is het wel een goed idee hoor, zo in de groep gooien, en als ik zaterdag had gekund dan was ik zeker naar Amersfoort gekomen!

Gewoon de volgende keer dat je hier in de buurt bent weer roepen, dan lukt het misschien wel, ik heb iig erg veel zin om je weer 1x te zien, is alweer veel te lang geleden!

En dat geldt ook voor de andere al is het niet voor iedereen lang geleden, Dee heb ik bv pas nog gezien;-)

Ja ontspanning doet een mens goed, al moet ik zeggen dat ik van bubbels niet zo ontspannen word, het is ook zo'n oneerlijk spel, soms gaat het balletje wel een beetje om een hoekje (en nee ik bedoel niet dat stuiteren via de kanten) maar het gaat soms ook vervelend onderaan ergens hangen, wat ik natuurlijk niet wil

Ik ga het nog maar even proberen, was vandaag al best ver gekomen, verslavend
.
haha, ik had bubbles weer een beetje opgegeven. Zit nu bij 'vrouwenspelletjes.nl' (en dat klinkt veeeel spannender dan het is) via de vivasite, ook nog. Maar ik heb één spelletje (bookworm) nu zó goed gespeeld, dat ik me moet registreren bij betreffende spelletjessite. Niet vrouwenspelletjes maar de site van dat betreffende spelletje. Misschien ga ik het maar doen ook, want LE vond het een leuk spelletje, je moet woordenmaken, dus leerzaam is het ook nog! En kosteloos. Niet onbelangrijk. Via die spelletjessite speel ik nu nl. ook spelletjes, die je 'for real' kunt spelen, voor geld dus. En aangezien die ook vrij goed gaan (nee, ik ben niet persé zo slim, die spelletjes zijn niet zo moeilijk gewoon) wordt me steeds gevraagd of ik het écht écht écht niet voor het echie wil spelen

Nouja

voor iedereen alvast

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven