Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
hoe oud schatten jullie haar? Ze is vast jonger dan ze lijkt. Hm, door naar het programma 10 jaar jonger....
Dieper zinken dan Bianca?? Ik niet snap. Hij is toch al lang dieper gezonken.. naja.

En never mess with a pregnant woman. Al heeft het bij haar 2 zwangerschappen geduurd voor het loskwam
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 april 2011 @ 21:06:

Een trap in onder zijn hol kan hij krijgen!

Whaaaaaaah Caaf, ben jij Pip's lief?

Ik breek even in als het niet erg is.

Ik vind die vent natuurlijk net zo raar als jullie, maar het valt me op dat zij zo ontzettend bang voor hem is. Hebben jullie dat ook? Knap van John dat hij niet op dat 'begrijp je dat wel?' zinnetje in is gegaan.
Wiz je niet hè
Ik vind hier dingen van.
quote:pampalate schreef op 07 april 2011 @ 21:07:

hoe oud schatten jullie haar? Ze is vast jonger dan ze lijkt. Hm, door naar het programma 10 jaar jonger....

Dat schreef ik in het begin dus ook al.

Ik zou haar leeftijd ook wel willen weten.
Zo strak als die kerel in zijn eigen patronen en denkwijze blijft en niet automatisch aan zijn omgeving denkt, en daarnook nog eens moeilijk mee coomuniceert, terwijl hij wel intelligent is volgens mij. Daarom eigenlijk...
Vond ik ook Hatseklats. Ze zei dat hij fel ging worden maar ik heb het nog niet echt gemerkt.
*shit telefoon niet uitgezet*
quote:hatseklats schreef op 07 april 2011 @ 21:08:

Ik vind die vent natuurlijk net zo raar als jullie, maar het valt me op dat zij zo ontzettend bang voor hem is. Hebben jullie dat ook? Knap van John dat hij niet op dat 'begrijp je dat wel?' zinnetje in is gegaan.Ja, ik heb ook steeds het idee dat zij bang voor hem is.

Ik vind die vent natuurlijk net zo raar als jullie, maar het valt me op dat zij zo ontzettend bang voor hem is. Hebben jullie dat ook? Knap van John dat hij niet op dat 'begrijp je dat wel?' zinnetje in is gegaan.Ja dat vind ik dus ook. Een lesje huis-tuin-en-keuken-psychologie leert dat er meer speelt bij haar. Ze was al jaren ongelukkig in de liefde en nu treft ze deze losert. Door wie ze zich ook nog eens 3 keer laat bezwangeren :(
Is daar nu al die heisa over? Een simpele vurenhouten trap?
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 07 april 2011 @ 21:09:

Vond ik ook Hatseklats. Ze zei dat hij fel ging worden maar ik heb het nog niet echt gemerkt.Dat is met enge kerels (mishandelende bijv.) toch vaak zo? Die worden door de omgeving verder ook gewoon aardig gevonden.
Nou, volgens mij draait hij bij, maar even was ik bang voor een gevalletje huishoudelijk geweld. En dat met bijna drie kinderen. Hij heeft met z'n verhaal van net weer een klein plusje gescoord.
Zij is zo enthousiast, die gaat spontaan op de trap bevallen
quote:hatseklats schreef op 07 april 2011 @ 21:11:

Nou, volgens mij draait hij bij, maar even was ik bang voor een gevalletje huishoudelijk geweld. En dat met bijna drie kinderen. Hij heeft met z'n verhaal van net weer een klein plusje gescoord.bij mij niet hoor, ik vind hem creepy. Type dat heel rustig en zacht praat totdat ie boos wordt. Nou, berg je dan maar!
quote:Pippin schreef op 07 april 2011 @ 21:11:

Zij is zo enthousiast, die gaat spontaan op de trap bevallen

Ik vind die vent natuurlijk net zo raar als jullie, maar het valt me op dat zij zo ontzettend bang voor hem is. Hebben jullie dat ook? Knap van John dat hij niet op dat 'begrijp je dat wel?' zinnetje in is gegaan.

Dit dacht ik ook, als ze straks weer thuis is krijgt ze nog even flink op d'r donder.

Hopelijk hebben we het mis!
Die trap kun je gewoon online bestellen

trappenbouwwinkel
Ik vind hier dingen van.
quote:isa_isa_ schreef op 07 april 2011 @ 20:54:

[...]

In de introductie werd gezegd dat Bianca vóór Rein nooit geluk in de liefde heeft gehad......naar mijn idee heeft ze dat nog steeds niet, maar misschien dat ze daarom dus genoegen neemt met deze dweil van een Rein..........

Oh gut, ze is totaal onderdanig......tjonge kom op meid....Ik dacht hetzelfde. Of nee, eigenlijk dacht ik 'meid, was vrijgezel gebleven', maar ja...
quote:pampalate schreef op 07 april 2011 @ 21:13:

[...]

bij mij niet hoor, ik vind hem creepy. Type dat heel rustig en zacht praat totdat ie boos wordt. Nou, berg je dan maar!Ja, hij heeft een enge vibe, vind ik ook.
Doctor Death
hij ziet zelf ook een beetje pips
ziet er mooi uit
Heeft hij ook de meubels en de vloer uitgezocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven