Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
haha ik vond het al vreemd.

Een paar uur vind ik wel lang RR!

Tess slaapt echt binnen 5 minuten. Ze wil nu alleen een dekentje met hartjes. Als die er niet ligt vraagt ze echt: deken hartje hartje?? tot ik hem pak!!

Kos, ik denk net als de anderen dat het een meisje is. WAt vind je trouwens van Rosalie of Florine? Vond ik zelf ook wel leuk bij emily.

Ben nu mijn geheime missie aan het kijken. Over vrouwen die er een paar jaar uit zijn omdat ze kinderen hebben gekregen en gaan dan een week ergens werken met het oog op een baan. Best interessant. Ik denk ook vaak: zou ik het nog wel kunnen.

Julia de terrible 2s kan natuurlijk begonnen zijn!

tess is ook vaak uit haar doen als het niet gaat zoals zij wil hoor! Heel normaal dus
oja sanne, balen zeg! hoop dat je morgen weer beter bent. Heb je even een citrosan genomen? En dat keukentje is natuurlijk super leuk!!! Wel duur....!

Ik ga trouwens definitief niet mee vrijdag dames. Manlief had inmiddels plannen gemaakt sorry! Ben morgen avond ook al weg en heb een druik weekend voor de boeg en maandagavond ook uit dus ik vind het eigenlijk ook wel prima. Wel jammer dat ik jullie niet zie natuurlijk!
Sanne, hopelijk knap je snel weer op!! En dat laatste keukentje (die dure) is wel errug gaaf hoor!!!!

Kos, hopelijk voel jij je ook weer snel iets beter!!

Julia, idd een "raar" weekend gehad. Sterkte!

Hip, hier gaat Watse ook aan 1 hand de trap op en af, maar hij gaat het liefst zelf, gister was ik even snel naar boven gegaan, kwam zoon iets vragen en daar achter aan kwam dochter en toen andere dochter en als laatste in de rij kwam Watse er ook achter aan, hij was al boven voordat ik er erg in had, naar beneden gaat hij keurig achterste voren.

Elza, laat die handyman opschieten want ik ben zo nieuwsgierig naar het toestel!!

Morgen lekker naar de kapper, wil weer wat blonde lokken of highlights.
Wij schrokken net wakker. Of manlief althans. Mannetje had zich niet gemeld en toen we gingen kijken was hij helemaal naar onder in zijn bedje gezakt met zijn hoofd onder de dekens! Hij lag helemaal met opgetrokken beentjes, want ik maak het bedje natuurlijk nog steeds kort op. Gelukkig (understatement) doet ie het nog!!! Geen idee hoe lang hij zo heeft gelegen! Pff, ben klaarwakker nu! ( heb natuurlijk wel lekker lang geslapen.) Wel erg dat ik zelf niet eens wakker ben geworden... Maar hoe hij dat nou voor elkaar heeft gekregen? Hij lag nog in een slaapzakje ook!
Jemig RR, dat is schrikken zeg... Nu al een sportief typje

Kos, wat vind je van de naam Livia? Ik vind de namen van Hippie ook leuk, zeker Florine.

Zit me voor te bereiden om naar m'n werk te gaan. Gisterenmiddag is een van mijn leukste collega's op staande voet ontslagen... Echt een rotsfeer dus, bah... Heb nog nooit zo weinig zin gehad om te gaan werken.....

Nou, kom vanavond een eventjes goed bijlezen! Fijne dag allemaal.
schrikken RR! gelukkig is er niks aan de hand.

Kaatje, bah nooit leuk een rotsfeer. Moet wel erg geweest zijn dat ze op staande voet ontslagen is??

Ik voel me vandaag ook niet echt lekker. Flink verkouden en grieperig.... bah.

Verder iedereen weer beter hier?

Ik ga even naar het tuincentrum voor wat potten en hang dingen. Goede dag er voor het is toch geen lekker weer......

snok ben je alweer terug? was het lekker/leuk???
http://www.shoehoo.nl/zil ... rb-bandschoen/6059?page=0

frut is verwend door oma :-)

vanavond meer, nu heel hard werken
Dames zie hyves.....
Poe dat is schrikken RR !!

Gonnie de Gans is superleuk ! Ik heb vorig jaar de dikkie dik boekjes uitgedeeld, met een doosje rozijntjes erbij.

Sterkte Kaatje. Wat naar dat je collega er uit is gezet. Idd wat je collega hebben gedaan ?

Sanne, beetje opgeknapt ?

Hip, niet ziek worden hoor ! Heel jammer dat je niet meegaat !

Hier vannacht een meisje dat een paar keer moest spugen, niet heel heftig, maar toch. Vanmorgen was ze weer de vrolijkheid zelve dus toch maar naar het kdv gebracht.
Getver RR, je zult wel heel erg geschrokken zijn. Ben daar ook altijd bang voor geweest.

Vind die boekjes ook erg leuk om uit te delen!

Kaatje, op staande voet nog wel! Kan me voorstellen dat de goede werksfeer ver te zoeken is, zeker omdat het voor jou zo'n leuke collega was.

Chicaa, leuke schoentjes!

Hip, ik denk dat we het allebei te pakken hebben gekregen van vorige week vrijdag ofzo? Onze dames liepen lekker in dikke jas buiten maar wij liepen in en uit zonder jas...het was natuurlijk best nog fris toen.

Bobbie, hopelijk valt het mee met Sofie. Bij die kleintjes is het ook vaak zo weer over.

Hier vorige week echt een dame die over d'r toeren raakte van het woord "nee" Sowieso was ze vorige week een stuk meer aan het miepen dan nu.

Sinds dit weekend weer heel erg vrolijke en lief..vooral gisteren, kreeg ik haar speen en knuffel omdat ik ziek op de bank lag.

Ik ben ook nog steeds grieperig...het snot druipt uit mijn neus en hoest de longen uit mijn lijf. Als ik me morgen nog zo voel dan baal ik er echt van maar dan denk ik niet dat ik zo in de bioscoop wil zitten met die snotter- en hoestbuien.

Ben nu op het werk maar ik ga zo naar huis...had vanmorgen een klant die speciaal voor mij langskwam dus heb me bij elkaar geraapt om toch te gaan...ben er ook wel meteen klaar mee....duik zo lekker mijn bedje in thuis.
Beterschap Sanne ! En als je je niet lekker voelt morgen dan is het niet anders hoor (en kun je ons ook niet aansteken ) ! Dan kunnen we mss nog na mijn vakantie, kan Hip ook mooi mee !

Ow en mijn 'nee' veroorzaakt soms ook een klein drama hoor. Jammer dan ! Heel herkenbaar dus ! En madame kan zelf ook heel goed nee zeggen hahaha, best lastig soms.
Snok...... ik heb op hyves gelezen en gereageerd; knuffel!
RR, wat een schrik! hoe heeft ie dat nou voor elkaar gekregen? Ga je nu het bedje anders opmaken, als dat kan?

Sanne beterschap, je bent dus gewoon zien... Hip niet ook beginnen hoor!! Man wel thuis?

Vannacht niet lekker geslapen, vriend is op reis, pas woensdag terug en dan moet ik altijd wennen. Joy slaapt en ik wil eigenlijk gaan fietsen, misschien knap ik er van op

Hier ook soms kleine drama's. Net nog, wilde ze perse zelf lopen in de Supermarkt. Tot ze hele grote knuffel paashazen zag en er met 2 door de winkel sjouwde, en passent daarmee het een en ander ommikte. Toen moest ze van me inde wagen, maar wilde niet in het zitje. Toen maar gewoon in de wagen, ook dat werkte niet dus met veel gedoe die lange benen door het zitje weten te wurmen.. haha ik kon er gelukkig nog wel om lachen.

Chicaa heel leuk die schoentjes! Ik kan dus echt geen zilveren vinden voor Joy (die ook goed zitten) Die ik in NL heb gekocht zijn nog wat ruim, dus heb nu bij Clarks een paar gekocht dat ze nu aan kan: http://www.clarks.co.uk/f ... lking/product-is-20343060 Ze zitten heel goed, dat is ook belangrijk ;) voor een kindje!

Kaatje, joh wat een rotsfeer! is vast een goede reden voor, op staande voet kan niet zo maar natuurlijk...

ok ik ga wat doen
Oh en omdat ik toch bezig was: http://www.clarks.co.uk/f ... edges/product-is-20343668

voor moi!
RR, wat eng! Ligt hij in de wieg of al in een ledikant. Ik heb voor Tim toen het Matrozenbedje gekocht omdat hij dit ook vaak deed als kleine baby.

http://www.pacco.nl/TinyNanny-matrozenbedje.html

Op de foto's ziet het er raar uit, maar is echt ideaal voor omhoog of omlaag kruipende babies. Veel baat bij gehad. "t is dat je niet in de buurt woont, anders mocht je het even uitproberen.

Elza, mooie schoenen!!

Tim wil ook vaak niet meer in de buggy, maar in de winkel druk ik hem er gewoon in en snel dicht klikken. Dan maar hard huilen, word ik niet warm of koud van. Is toch snel weer over.

Ik slaap ook vaak niet lekker als lief er niet is hoor.

Sanne, beterschap!! Lief dat ze je haar speen kwam brengen omdat je ziek was.

Ik meld me vast af, gaan een lang weekend weg omdat mijn vader 70 wordt morgen. Ben heeeeel druk vandaag, dus zal niet meer reageren denk ik.
Ik slaap juist heeeeeerlijk als vriend een keer een nachtje weg is, echt lekker zo'n groot bed voor mezelf

Leuk geshopt Elza !

Dog gefeliciteerd vast met je vader !
Doggie, leuk!! Enne de taart niet vergeten he!!

Sanne, maar even rustig aan doen!! Dan ben je dit weekend weer iets fitter!

Mooie schoenen zag ik voorbij komen!

RR, pfff echt schrikken!! Heb je een lekkere nacht gebeurt er dit!!
Zo ik heb mijn ronde weer gelopen! Nu ruim 7 km in 40 min. Ging prima, was super weer, geen wind en de ondergaande zon in mijn vizier. De damp boven de sloten en de lammetjes in de wei, echt mooi is de natuur dan!!

Even douchen en dan bankhangen (of nog 3 wasmanden was opvouwen)
Janets, ik zie het helemaal voor me! wat is dat lekker om zo te lopen. Ik kijk vanaf mijn spinfiets op de stromende rivier, geeft gewoon energie.

Bobbie, ja ik ook! maar de eerste nacht is altijd wat minder, ik hoor dan ook allemaal rare geluiden in huis die me normaal gesproken niet boeien.

Dog veel plezier! en van harte, idd niet de taart vergeten! die is mooiiiii.

Mijn meisje heeft me vandaag zo goed geholpen met schoonmaken na het afruimen van de tafel. Samen de vaatwasser gedaan, en allebei met een doekje de tafel en de vloer gedaan, elke keer als ik mijn doekje uitspoelde, moest die van haar ook. Had bloemkool, aardappels en een visje gebakken, ze zat gewoon te schranzen met een vork EN een lepel, toen haar bordje leeg was kreeg ik de opdracht "meer". Ze had nog niet genoeg.

Ze had vanavond DE klompjes aan! ik heb het gefilmd met mijn mobiel, een zien of ik het op hyves kan zetten.

Hij slaapt zo goed als door!! Vanochtend weer 5.15. Heerlijk hoor. Nu snel verder, want we gaan even langs opa en oma op de camping.
RR lag Chris vanmorgen wel goed in z'n bedje? Wat zal jij geschrokken zijn gisterochtend! Veel plezier op de camping.

Sanne, hoe voel je je vandaag? Hoop dat je je beter voelt.

Doggie gefeliciteerd, je leest dit vast niet meer, maar heel veel plezier van het weekend en laat even weten hoe de taart was!

Janets, klinkt heerlijk jouw rondje lopen. bij mij is het er weer behoorlijk bij ingeschoten dat hardlopen de laatste tijd, maar dit is inderdaad wel een mooie tijd om te lopen. Niet te warm niet te koud! Ik krijg bijna zin om ook weer te gaan.

Lief Elza dat Joy je zo geholpen heeft gister! Fijn ook dat ze zo lekker gegeten heeft!

Meiden, ik ga definitief niet mee naar de film vanavond. Vriend wil naar opa toe, dus ik blijf bij draakje.

Heel veel plezier!
Goedemorgen !

Jippie RR, wat een knappe jongen die Chris. Snel al hoor dat ie bijna doorslaapt !

Ach lief van Joy. Zo schattig he om te zien dat ze meehelpen. En Hollandse pot blijft dus favoriet ?!

Het was idd heerlijk weer gisteravond Janets, goed bezig !

Sanne, hoe voel jij je vandaag ? Ik ben best wel moe vandaag. Als je je niet helemaal top voelt nog, dan vind ik het niet heel erg om niet te gaan hoor vanavond. Laat het nog maar even weten !
Mogge !

Het gaat hier al wel een stuk beter maar ben nog steeds erg moe en heb een benauwde hoest. Als ik me ook maar een beetje inspan loop ik te piepen en hijgen als een oud paard.

Bobbie (en Kos) zullen we anders gewoon na jouw vakantie gaan....mss kunnen dan idd Hip en Juul ook mee als ze willen. Film draait toch nog wel even....

Bobbie, alles nog goed gegaan gisteren met Sofie op het kdv?

Ik heb met vriend morgenavond een V.I.P. arrangement in het Boom Chicago theater op het Leidseplein, wil dan ook wel een beetje fit zijn.

Janets, jij gaat echt als een speer met dat lopen...zo lang loop ik nu geeneens na 5 weken training. Baal als een stekker overigens dat ik al 2 lessen gemist heb nu doordat ik ziek was.

Doggie, dit lees je vast niet meer maar toch een fijn weekend!

Juul, hoe is het nu met opa?

Ah, wat is het toch een schat die Joy dat ze zo goed helpt. Ik was gisteren nog even aan het googelen op een speelgoedkassa en toen kwam ik zo'n schoonmaakset tegen, 20 delig !! Haha...met stofzuiger!

Balen dat je vriend zo lang weg is, en zeker met een weekend erbij. Dan is het gewoon vervelend ook dat je wat meer van de bewoonde wereld zit denk ik.

RR, heerlijk nachtje dus! Veel plezier op de camping, volgens mij wordt het heerlijk weer.
Oja, Tess heeft gisteren voor het eerst op "Bert het hert" gezeten...dat Hippie Skippy geval. Liep er eerst met een grote boog omheen maar nu helemaal een hit.

En Hip, ik vergeet jou....hoe is het met jouw verkoudheid/griep? Nog naar de film geweest gisterenavond?
haai meiden,

Hoe is het met de zieken vandaag? RR joh wat goed van Chris! En wat lekker voor jou ;) Voor je het weet slaap je weer hele nachten door.

Juul, hahaha, 'ik krijg bijna zin om ook weer te gaan' hihi bijna!

Joy net weer op KDV afgezet, die is zoooo verlegen zodra ze de kamer binnenkomt. Echt een mintuutje of 5 en dan komt ze los, at is dat toch? Niet huilen of zo, maar gewoon even helemaal stil.

het is hier heerlijk weer, ga zo naar Body balance en vanmiddag met een NL vriendinnetje lunchen -moet toch wat nu vriend op reis is ;)-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven