Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Dat zijn idd de fairies die ik bedoel Kos, we hebben trouwens een name Painting voor haar laten maken, haar naam in de letters van het geboorte kaartje met geboorte datum. Daarbij fairies en veldbloemen en een kasteel uit de omgeving.. Heel Brits hoor, maar echt mooi gemaakt, zal foto plaatsen!

Rr leuke sites ook!! Bij lichte gordijnen moet je wel verduister voering hebben.. Of waren het verduistergordijnen?
En nu ik toch beZig ben... Bedje; http://www.thewhitecompan ... ture/nantucket-first-bed/

Trusten!
KOs, fijn dat de echo goed was! Geen idee welk ziekenhuis he bedoeld. Zet het ff op hyves, laat ik je weten of ik er goede ervaringen mee heb.

Elza, ze kunnen wel uit het peuterbed, maar dat hoeft niet te gebeuren. Tim komt nooit uit zijn bed, zelfs als zijn beer gevallen is, wacht hij tot wij er zijn en dan komt hij er pas uit om hem te pakken. Ik denk in de 8 maandend dat hij er in ligt is het pas 2 x gebeurd.

Zou gister gaan werken, maar ben door mijn rug gegaan, van het weekend al maar dacht dat ik wel zou kunnen werken. Niet dus, nu al 3 x uur fysio gehad. Alle spieren in mijn bil, onderrug en bovenbeen zijn verkrampt. Ook mijn lies doet pijn, gek he? Maar voor mijn, eeuwig durende , verkoudheid is het ook wel even goed om thuis te zijn.
Elza, leuk bed!

Kos, heb mijn ziekenhuis ervaringen op hyves gezet.
Dog balen van je rug! Hoe is dat nou gebeurd ?

Oh er is dus hoop dat Ze lekker blijft liggen

Ze ligt nu in bed haar nichtje te roepen, maar die is al naar Nederland terug....
quote:Elza35 schreef op 28 juli 2011 @ 09:31:

Dog balen van je rug! Hoe is dat nou gebeurd ?

Werd er mee wakker. Dus in bed verkeerd gedraaid ofzo, sukkelig he?
Goedemorgen !

Zo vandaag weer een dagje alleen met Niels, heerlijk rustig ! Hij doet het nog steeds super. Gisteren zijn mijn ouders geweest, wel fijn nog die kunnen een beetje op Sofie letten. Ze is momenteel nogal opstandig / baldadig. Maar als het jullie zo hoor is dat ook de leeftijd. Ik dacht dat het kwam omdat Niels er nu is. Wellicht een combi ?! Maar over het algemeen is ze erg lief hoor.

Kos, heel fijn dat de echo goed is, beetje gerustgesteld nu ? En lekker je rust blijven nemen ! Geweldig trouwens die opmerkingen van Em 'pepermutsje'. Sofie zei van de week 'mama wil yoghurt, mama daar keuken' . Nou ja

Zo hee Janets echt een koopje hoor, goed gevonden ! Wanneer gaan jullie ? Mijn nichtjes hebben nog maar 2 weken vakantie te gaan, bij jullie begint de vakantie net denk ik ?

Sanne, knap hoor zo lang lopen ! Doe het je niet na nu niet maar ook niet als ik weer fit ben .

Dog, balen van je rug. Heb je daar wel vaker last van ?

Heel leuk bedje Elza ! De stilte zal even wennen zijn in huis na al die visite en nu man ook nog weg is. Klinkt superleuk het kamertje van Joy !

Ow de kleine man huilt, jammer ik dacht ik heb nog even een uurtje tot de volgende voeding . Wellicht tot later !
Bobbie, is het mss een combi van leeftijd en de komst van Niels? is natuurlijk wel grote verandering!

Ik word ook vaak naar de koelkast gestuurd voor yoghurt ;) madammetjes! Pepermutsje is idd heel schattig!

Vanavond is vriend weer thuis... ach samen met met mijn kleine meid is ook wel lekker ;)

Moest net wel lachen, ik rook een poepluier en toen ik haar voeg of ze had gepoept, zei ze 'no, mauw' mauw is de kat... en wees naar hem. Geeft nu al de schuld aan iemand anders!

nog een leuke gordijnen link

http://www.curtainsforkid ... company.co.uk/fabrics.php

ik vind vlinders ook wel heel leuk, past dat bij fairies?
Bobbie, w.s toch een combi hoor!! Ach, het gaat weer over, lekker zo'n dagje alleen met je mannetje!!

Ja, hier pas de eerste week vakantie!! We gaan volgende week donderdag nacht weg.

Moet nog veel kleine dingetjes regelen (buitenlands geld ect...), maar het hapert allemaal wat, ben niet superfit, weer keelpijn!! De derde keer deze maand, heb al twee ab kuren gehad, laatste was een dikke week terug, kon vanmiddag weer bij ha terecht, ben benieuwd wat ze zegt. Wil eigenlijk op vakantie niet ellende hebben, dus vraag of ik in ieder geval een kuur mee kan krijgen, mocht het nodig zijn dan kan ik hem gebruiken want ze helpen wel super!!

Leuke behangetje en stofjes zag ik voorbij komen!!

Doggie, balen van je rug, maar misschien idd wel even beter om rust te houden!! Kan je zelf weer helemaal herstellen, je hebt je werk niet mee als je verkouden of half bent, kom je thuis met jetlag kan je weer helemaal van voor af aan beginnen lijkt me!!

Zal even met de kids eten, schoonmoeder komt zo even oppassen en het is nog een dikke zooi hier, pfff, heb gewoon nergens zin in.
Bobbi, zou idd wat Janets zegt een combi kunnen zijn. "t is ook nogal wat, een broertje erbij. Maar heerlijk een dagje alleen met Niels nu, geniet ervan.

Janets, hahaha buitenlands geld, ja dat heb je nog als je naar die landen gaat. Lang geleden dat ik dat moest regelen voor een vakantie. Wat dat betreft is de euro toch wel handig.

Pas eerste week vakantie, hier gaan ze al weer over 2 weken naar school.

Wat vervelend van je keel, misschien kun je de ha vragen even een kweek te laten maken, want dit is wel een heel erg hardnekkige bacterie.

Ja precies wat jij zegt, elke keer kom ik verkouden of zelfs ziek thuis. En dat al maanden.

Elza, ja dat is herkenbaar! Als er iets omgegooid is zegt hij soms dat de hond het heeft gedaan. En als hij op de wc zit en hij heeft geen plas gedaan, kan hij heel stellig beweren wel een plas gedaan te hebben.
Dog, wij moeten juist altijd Euro's regelen ;) doen we niet trouwens, alles met pin of creditcard..

wordt voor jou tijd dat je iets anders gaat doen, vergt gewoon te veel van je lichaam denk ik?

Janets ah jakkes wat balen dat je weer last krijgt van je keel!! Dat is idd wel heel hardnekkig!

Nog een weekje en dan op vakantie! lekker zeg.... wij gaat 21 augustus, ach dat schiet toch ook best op?
Janets> Jeetje, echt hardnekkig virus dan. Dat zou toch wel over moeten gaan na 2 x een kuur. Zo veel antibiotica is ook niet goed natuurlijk. Nou, hopelijk ben je fit genoeg om te gaan inpakken!

Doggie> Balen van je rug!! Wat schat de fysio in? Inderdaad maar even lekker rustig aan doen jij!

Elza> Leuk bedje! En wat grappig dat Joy de poes de schuld geeft. Dat gebeurt hier niet. Hier wordt gewoon in alle toonaarden ontkent dat er gepoept is. hahaha.

Bobbie> leuk weer wat van je te lezen!! fijn he, zo'n dagje alleen met de baby. Ik vond dat altijd heerlijk rustig. Hier is man de eerste weken ook halve dagen thuisgeweest op de dagen dat ik twee kids had. Was wel heel lekker, want dan kon hij Tirza eerst even uitlaten enzo. Dat scheelt een hoop. Of oma kwam inderdaad even wat leuks doen met haar. Dus eigenlijk verliep het hier wel heel super. Maar je hebt inderdaad vast de leeftijd niet mee...

Hier de hele morgen een dwars meisje gehad. Geen idee wat er nou was; niets was goed. Ze wilde niet aankleden, geen schone luier - ze had gepoept - geen staart in etc. We zouden naar een vriendje van haar gaan om te spelen; maar ik was er zo klaar mee dat we niet zijn gegaan. Dat maakte wel indruk geloof ik. Heb ze nu lekker allebei op bed dus nu hier even uitrusten van deze enerverende ochtend. Haha.
http://www.kidscurtaincom ... p?itemID=892&mode=gallery

Ik heb van beide vlindermotiefjes een sample besteld en als het bevalt, laat ik de gordijnen maken.. er is zoveel keuze!
Erg cute Elza, die gordijnen! Persoonlijk hou ik meer van effen witte gordijnen maar deze vind ik ook wel heel erg leuk.

En dat bedje vind ik ook erg leuk! Ik zoek ook zoiets want moet wel bij de andere meubeltjes passen vind ik en dit zou er mooi bijpassen.

Janets, jee zeg...wat balen van je keelpijn. Hoe kan dat nou joh 3x achter elkaar. En nee, teveel antibiotica kan vast niet goed zijn maar snap dat je er wel definitief af wilt zijn voordat je op vakantie gaat of het iig niet tijdens je vakantie erger wordt.

Ik heb nog nooit antibiotica gehad dus weet eigenlijk niet hoe het werkt.

Ja Dog, ik zou ook 's uitkijken naar een andere baan als ik jou was. Niet dat dat zo makkelijk is maar als ik wel eens lees hoe vaak jij ziek bent of last hebt van dingen...kan ook niet goed zijn.

Bobbie, lekker hoor dat je ouders Sofie af en toe komen bezighouden en het zal idd een combinatie zijn van Sofie...ik lees net het verhaaltje van RR en zo'n dagje had ik gisteren dus met Tess. Dacht eerst dat ze moe was van 2 dagen kdv maar na haar slaapje van 3 uur was ze nog aardig vervelend/baldadig. Ze zat haarzelf duidelijk in de weg en daardoor mij ook.

Kos, super dat alles goed was met de echo!! Kun je nog meer genieten van je vakantie nu je gerustgesteld bent.

Hoe lang ben je eigenlijk vrij?

Elza, lekker hoor de 21e vakantie....schiet alweer op. Wij gaan een weekje later. Zag op mijn verlofkaart dat ik 2dg vrij heb opgenomen dit jaar. Vandaar dat ik het zo zat ben

Nouja, zoveel dagen hebben wij hier niet dus ik ben er altijd zuinig mee...ook als er 's wat met Tess is.

Ik haalde Tess maandag op van het kdv en toen de juf aan Tess vroeg "vertel 's aan mama wat er is gebeurt vandaag" Ging Tess met haar handen over haar gezicht, armen en benen en zei "Tess allemaal beesjes"

Had ze midden in een mierennest gezeten, toen Tess het zelf uiteindelijk door had, zat ze volgens de juf echt al helemaal onder. Ze hebben haar met 3 juffen uit moeten schudden....mieren zaten zelfs in haar luier! Moest er wel om lachen, dat heeft zij weer hoor. Ze was gelukkig niet geprikt.

Net afscheid genomen van een aantal collega's die vanmorgen voor het laatst waren. Maandag beginnen we met een frisse start. Zet het nog wel 's op Hyves.

Ga weer door, ben eigenlijk druk maar totaal geen zin meer. Vanavond lekker eten en borrelen met vriendin dus ik zit al bij mijn wijnglas met mijn gedachten ipv bij mijn werk.
quote:Elza35 schreef op 28 juli 2011 @ 13:21:

wordt voor jou tijd dat je iets anders gaat doen, vergt gewoon te veel van je lichaam denk ik?

?Graag!! Weet jij een baan?
Haha RR Tirza had ook een dwarse bui, lijkt Sofie wel Vraagje trouwens aan jou en de andere dames die BV (hebben) gegeven: hebben jullie in het openbaar (of thuis wanneer je het bezoek ontvangt) gevoed ? Ik durf het nog niet echt, stom he. En wat voor kleding is dan handig ? Ik zag dat je tegenwoordig ook voedingsschorten hebt, maar dat lijkt me wel een beetje overdreven. Valt alleen nog meer op !

Straks komt het CB op bezoek voor intake van Niels, bah geen zin in ;-(

Ja Dog tijd voor een nieuwe job met regelmatige werktijden ! Zal zeker helpen !

Balen Janets dat je weer last hebt van je keel. Hopelijk heb je geen AB nodig, 3 kuren zo kort achter elkaar is wel goed voor je keel maar niet echt goed voor rest van je lijf.
quote:sanne069 schreef op 28 juli 2011 @ 14:26:

Ja Dog, ik zou ook 's uitkijken naar een andere baan als ik jou was. Niet dat dat zo makkelijk is maar als ik wel eens lees hoe vaak jij ziek bent of last hebt van dingen...kan ook niet goed zijn.

.Helemaal waar! Toch heb ik me al 9 maanden niet ziek gemeld, toen was het mijn bekken. Maar ben thuis zoveel ziek laatste 6 maanden. Niet meer normaal.
Bobbie, ik sloeg een shawl om, niemand die iets zag.
Elza, leuke stof!!!!

RR, hahaha wat herkenbaar!! Ik dreig dan ook wel eens met thuis blijven maar zet het tot nog toe niet door, is dan meestal net niet nodig!! Wel goed van je hoor!! Nu weet ze het voor de volgende keer, hahaha!!

Sanne, ach in een mierennest, hier 2 weken terug ook, in een paar seconden zitten ze overal!!!! Een heel werk om iemand "mier vrij" te krijgen hoor!!

Heb toch weer een ab kuur gekregen, plus nog 1 extra voor evt in de vakantie, mocht ik die nodig zijn dan moet ik na de vakantie bellen en krijg ik een verwijzing voor de kno arts (heb mijn keel amandelen nog......!) en zo niet dan is de bacterie echt weg. Om nu door te sturen vond ze niet echt zinvol omdat we weg gaan en dus toch nog een kuur nodig heb om fit op vakantie te kunnen gaan en dat dit misschien net nog even nodig is.

Verder slik ik dus ook nooit medicatie en hiervoor heb ik 1 keer eerder een kuur gehad voor mijn borstonsteking, dus ik zal niet meteen worden vergiftigd. Ben zelf erg "blij" met de kuur, weet ik in ieder geval dat ik morgen weer fitter ben en zaterdag weer topfit!! Toch een fijn idee.
Bobbie: ik had altijd twee laagjes aan zodat ik een laagje omhoog kon schuiven en de andere naar beneden (hempje eronder ofzo). Als ie dan eenmaal aangehapt is zie je er niets meer van. Soms ook een hydrofiel ervoor bij aanhappen, maar meestal als ie eenmaal aangehapt was liet ik het voor wat het was, zag je er niks meer van
Bobbie, ik kon dat niet in het openbaar hoor ;) Borsten waren ook zo reusachtig groot dat het niet te verdoezelen viel, en hahah ik moest ze er ook echt uithalen en ondersteunen.

Janets, wel goed dat je als het weer nodig is, je naar een kno arts gaat. Vergiftigd zal je niet worden nee, maar ach zoals vaker gezegd, AB verknalt je darmflora, dus haal daar ook even wat voor.

verder reageer ik morgen wel want vriend is lekker thuis en het is niet gezellig als ik dan naast hem met laptop op schoot zit ;)
hmmm, elfjes en vlinders..ik zeg dat kan prima!

leuke gordijen, en ik ben benieuwd naar die muurschildering!

dit zijn ook leuke elfjes http://www.felicitywishes.net/content.html

veel plezier met je vriend!

Bobbie; geen ervaring..vriendin gebruikt een cape met voeden. Is wle discreet maar ook over de top...als het kindje eenmaal is aangelegd, kan je toch niet zoveel zien?

Janets; wat is dat???goed op je zelf letten hoor! hier geven artsen echt geen AB kuur...(ook vervelend)
goedemorgen lieve meisjes, hier een teken van leven van een vakantie-in-eigen-land-vierende chica

over het weer hoeven we het NIET te hebben.........

verder zijn we lekker chill, doen af en toe iets leuks met zn 3en en tellen de dagen af totdat de man ook vrij is (a.s. wodag), voor mijn gevoel begint de vakantie dan pas echt.

en vandaag is chica-oma jarig dus hebben we vanmiddag weer een verjaardagsuitje incl diner

janets, wat ben je voor jouw doen aan het kwakkelen joh....... hoop dat je helemaal opgeknapt en uitgerust terugkomt van vakantie.

bobbie, hier ook geen bvtips, nooit aan gedaan hahahaha.

sanne, hahahaha zie tess al helemaal zitten in de miertjes, boeffie hoor.

hahaha RR streng opgetreden tegen je dwarse meisje. hoop dat ze er wat van geleerd heeft. hier slaat frut tegenwoordig regelmatig haar broer, of kniipt hem zomaar out of the blue. dan moet ze van mij dus in de hoek gaan staan, ze gaat er lachend in (??) maar als het te lang duurt vind ze het niet meer leuk en toch de keer daarna weer meppen en knijpen

elza, lieve gordijnstofjes zag ik voorbij komen!

en nu weet ik het niet meer! tot de volgende vakantie-update
Och RR dat is optreden! Maar je hebt gelijk hoor, hier zet ik Joy op de gang als ze echt vervelend is. Huuuuilen dan, en ik zit dan echt af te tellen. Als ik haar dan weer van de gang haal is het een dikke knuffel en ik voel me schuldig haha! Softie.

Sanne, in een mierenhoop?! Ik had gelijk dat liedje 'allemaal beestjes' in mijn hoofd. Gelukkig geen grote rode mieren.

Gingen jullie vorig jaar ook niet een weekje na ons op vakantie? Dus aftellen is ook begonnen!

Dog, hmmmm nop weet effe geen baan :( maar in ieder geval zou het wel beter voor je zijn.

Chicaa, lekker vakantie dus! het weer komt goed, heus!

ok ik moet in de startblokken, Joy naar KDV!
Jeetje Janets, je bent idd wel aan het kwakkelen de laatste tijd. Wel fijn dat je toch ab hebt gekregen van de dokter, dan kan je in ieder geval "fit" weg. Misschien dat een goede vakantie er voor zorgt dat je helemaal opknapt. Met jouw drukke leven kan je ook niet echt heel makkelijk even een paar dagen voor jezelf pakken.

Wow Sanne, die mieren! moet er niet aan denken, ik krijg al de kriebels als ik het lees ;) wel leuk dat ze het zo kon vertellen.

Hi Chicaa, gefeliciteerd met oma Chicaa!

Bobbie, geen tips over bv ik deed het thuis gewoon waar familie en vrienden bij waren. Normaal ben ik verschikkelijk preuts, maar dat vond ik dan weer geen probleem had ik vooraf echt niet verwacht. Misschien dat Helemi nog een goede tip voor je heeft. (o, ik zie nu dat ze die al gegeven heeft... ik ben zo warrig weer)

Gister hadden we een BBQ. Eline kwam van het kdv en was werkelijk stront vervelend. Zo heb ik haar nog nooit meegemaakt echt een drama. Op het kdv was ze verder hartstikke gezellig geweest. Gelukkig was het maar een half uurtje en was ze daarna weer in haar gewone doen.

Ze wilde me vorige week een chipje geven en vlak voordat ze hem in mijn mond stopte zei ze ineens heel streng (inclusief vingertje): "nee mama eerst mond leeg eten" ik lag helemaal in een deuk! Mijn kleine monstertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven