Wanneer is vlees etc. goedkoop?
zondag 14 augustus 2011 om 21:42
Hallo,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten uit mijn vorige topics woon ik net op mezelf... heb ik wat problemen met mijn financiën etc. etc. etc.
Ik wil graag jullie hulp bij het volgende:
Wanneer is vlees goedkoop in de aanbieding?
Bijvoorbeeld kipfilet. Als je er een sticker op plakt en zegt dat een kilo 6 euro kost in de aanbieding, heb ik de neiging om dat te geloven...
Kunnen jullie mij misschien voorbeelden geven?
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten uit mijn vorige topics woon ik net op mezelf... heb ik wat problemen met mijn financiën etc. etc. etc.
Ik wil graag jullie hulp bij het volgende:
Wanneer is vlees goedkoop in de aanbieding?
Bijvoorbeeld kipfilet. Als je er een sticker op plakt en zegt dat een kilo 6 euro kost in de aanbieding, heb ik de neiging om dat te geloven...
Kunnen jullie mij misschien voorbeelden geven?
zondag 14 augustus 2011 om 21:49
zondag 14 augustus 2011 om 21:59
zondag 14 augustus 2011 om 22:02
zondag 14 augustus 2011 om 22:16
het probleem bij goedkopere slagers en meeste supermarkten is dat het vlees is opgespoten met water zodat je meer gewicht hebt en dus meer betaald. Uiteindelijk verdampt het water in jouw pan en heb je nog nauwelijks vlees. Of het zit vol hormonen idd. Ik kies dan zelf ook voor minder vaak vlees eten maar dan wel een echt lekker stukje vlees. En echt, je proeft het verschil!
zondag 14 augustus 2011 om 22:19
@Nelletje:
Stel je voor... Ik loop een willekeurige supermarkt in en ze hebben dan op een kilo kipfilet een actiesticker geplakt van: Aanbieding bijvoorbeeld... En de prijs is dan 10 euro voor een kilo, dan 'geloof' ik als het ware dat het in de aanbieding is... Ik weet niet wanneer bijvoorbeeld rundvlees in de aanbieding is... Wat goedkoop is voor vlees zeg maar...
Stel je voor... Ik loop een willekeurige supermarkt in en ze hebben dan op een kilo kipfilet een actiesticker geplakt van: Aanbieding bijvoorbeeld... En de prijs is dan 10 euro voor een kilo, dan 'geloof' ik als het ware dat het in de aanbieding is... Ik weet niet wanneer bijvoorbeeld rundvlees in de aanbieding is... Wat goedkoop is voor vlees zeg maar...
zondag 14 augustus 2011 om 22:21
Halal slager inderdaad.
Of bij Appie zoeken naar vlees dat bijna op datum is en met 35% wordt afgeprijsd (zie sticker), moet je wel vlees uitzoeken dat toch al relatief goedkoop is natuurlijk. Dat -35%-vlees vries ik trouwens ook vrolijk in.
Of helemaal geen vlees. Met eieren, kaas en peulvruchten kun je ook hele leuke dingen doen.
Of bij Appie zoeken naar vlees dat bijna op datum is en met 35% wordt afgeprijsd (zie sticker), moet je wel vlees uitzoeken dat toch al relatief goedkoop is natuurlijk. Dat -35%-vlees vries ik trouwens ook vrolijk in.
Of helemaal geen vlees. Met eieren, kaas en peulvruchten kun je ook hele leuke dingen doen.
zondag 14 augustus 2011 om 22:23