eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
het lijkt er wel op eej ......(en het is nog steeds zo stil op het forum, stilte na de storm zeg maar)

kga ff de muffins uit de oven halen vanmiddag kon ik de muffin-mix niet weerstaan in de AH. Waar trouwens weer erg veel zwangere vrouwen en hele kleine babytjes waren weet weer hoe jij je vd week voelde lily.
Nog steeds niets, wat is het rustig hier! Volgens mij hebben de mama's hun draai gevonden en Wolfje moet even melden!!

Bri: al die stomme mensen ook...

Wij hebben de tummytub in de badstandaard, maar daar zit ook een speciaal tummytubgat in. Handig hoor!

Zo naar de fysio en dan weer werken!
Hallo allemaal!

Even checken of ik Wolfje al kon feliciteren, maar nog niet dus. Mocht je bezig zijn Wolfje, zet hem op!!

Net met Kalissa bij de huisarts geweest, ze heeft helaas ook last van eczeem. Een zalfje gekregen waardoor het weg zal trekken, maar of het helemaal over zal gaan kon de HA niet zeggen.

Heb voor mezelf meteen maar een recept voor de pil gevraagd, ben die condooms meer dan zat. Kan er op zich nu meteen al mee beginnen, maar zou graag mijn menstruatie willen afwachten, ben nu namelijk nog steeds niet ongesteld geworden. Best raar want gaf na een maand al geen volledige bv meer dus dan zou je verwachten dat het wel snel zou komen. Heb al wel bijna 2 maanden erg het gevoel dat het gaat komen, maar op 2 keer een druppeltje bloedverlies na komt er niks. En dat lijkt erg op vorig jaar rond deze tijd toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had!! Toen had ik ook erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden, en op een druppeltje na kwam er niks Maar het lijkt me sterk, we hebben goed opgepast dus het zou bijna onmogelijk zijn dat ik weer zwanger ben. Zou wat zijn...

Lekker weekend gehad, vrienden op visite gehad en gister met een vriendin na Sanadome in Nijmegen geweest, lekker naar de sauna, stoombad en zoutwaterbaden.

Heerlijk!
Blond: wat vervelend dat Kalissa ook last heeft van eczeem. Kan dat na verloop van tijd vanzelf weer over gaan, of is het meestal blijvend voor je hele leven?

Dat van je menstruatie die uitblijft: dat herken ik helemaal! Onze kleine meid is inmiddels acht weken en bij mij ook nog niks. Terwijl ik helemaal geen borstvoeding heb gegeven. Twee weken terug bij de gyn gevraagd of dat normaal was (had gedacht na een maand al wel weer ongesteld te zijn), volgens hem was zes tot acht weken normaal en duurt het soms nog wel langer. Niks raars dus. Hier zijn vandaag de eerste druppies verschenen, maar of het doorzet? Geen idee. Ik had ook een week of twee terug het idee dat het wel weer zou beginnen, wat buikpijn, was chagi en dacht het meteen te herkennen! Niet dus! Troost je, je bent dus niet de enige hoor, het kan lang duren! Ik bedacht me dit weekend dat ik er, als er over twee weken nog niks was, maar eens een testje tegenaan zou gooien (waar heb ik die ook weer gelaten????). Hoewel wij ook safe bezig zijn geweest weet je´t maar nooit...

Lekker man, Sanadome. Ben ik nog nooit geweest, maar klinkt goed. Ik ben het vaakst in Schiedam geweest, die is grooooot!! Heel veel evrschillende sauna´s en een lekker restaurant. Tot nu toe kon er nog geen andere aan tippen. Hoe groot is Sanadome eigenlijk? En valt daar goed te eten?
HOERAAAAAAAAAAAA meiden ik ben gisteren bevallen van ons ontzettend mooie lieve meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal later een foto op gmail zetten en haar echte naam. Laten we haar nu maar Wolvinnetje noemen

Het was geweldig!! De bevalling is ontzettend goed gegaan zonder ruggenprik!!

We waren zaterdagavond uit eten met een stel dat hier een weekje op wintersport was, en ik dacht nadat ik de uiensoep op had: niet zo slim. Kreeg ik een beetje last van. We hebben nog in de (rookvrije) kroeg gezeten en waren pas na twaalven thuis. In bed kreeg ik last van de uiensoep (dacht ik) maar het bleken gewoon rugweeen. De hele nacht niet geslapen en af en toe liggen timen. Ik wist nog steeds niet of het wel ECHTE weeen waren of niet. Maar ze kwamen toch al wel om de 5 minuten soms. 's Ochtends om 7 uur nog 2 boterhammen gegeten en onder de douchte geweest, nog ff snel benen geschoren. Daarna werd het (bij nalezen van wat ECHTE versus VALSE weeen zijn) me duidelijk dat het toch wel echt was... ook mn moeder en zus zeiden dat ik toch maar richting ziekenhuis moest gaan. Wolfman ook gedoucht en zo reden we om 9.50 uur naar ziekenhuis, waar we om 10.15 aankwamen. 5 weeen in de auto, oeps. Om half 11 had ik al ZES centimeter ontsluiting!!!! Het ging megasnel, ik zat binnen een half uur op 8 cm en we moesten nog racen naar de verloskamer

Besloten werd de arts pas te bellen als ze eenmaal geboren was omdat de dienstdoende arts er blijkbaar niet voor was als vrouwen geen ruggenprik wilden, of zelfs als ze op hun zij wilden liggen. De verloskundigen waren super aardig en ik mocht gewoon water drinken en een dextro-tje eten!

Ik mocht dus vrij snel gaan persen wat me nog wel tegenviel trouwens, het duurde langer dan verwacht en op een gegeven moment dacht ik dat ik er haar nooit uit zou persen. Met een mini klein knipje is ze toen toch om 12.36 (gisteren dus!) geboren!! Het is echt zooo geweldig!! En papa Wolfman is ook helemaal trots!

Ze ging gelijk aan de borst en zuigt al goed.

Verdere details en foto's volgen op gmail! Ik voel me goed en ben super blij!

nou lieve meiden jullie horen snel meer.. bedankt voor alle aanmoedigingen en de dextro!!

xx Wolfje
Wow!

WOLFJE EN WOLFMAN GELEFICITEERD!!!

Jippie! Weer een forumkindje erbij!

Fijn dat het zo goed is gegaan, en dat je geen ruggeprik hebt gehad! Dat komt vast door de dextro!!

Meid, geniet lekker van z´n drietjes de komende weken! En ik ga gauw spieken op de gmail!
Hey wolfje, van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dame! super dat je zo blij bent en dat je ook zo positief bent over de bevalling! geweldig dat je het zo vlot en soepel hebt kunnen doen. ( zelfs nog even tussen de weeen door de benen scheren.. toe maar )

ga er heerlijk van genieten!

je zus nu aan de beurt bij jullie he?

en bij ons is hier nu de beurt aan parel.. oh spannend, nu sta je opeens als nummer 1 op de lijst.. leuk leuk!

Dok, hoe is het met jou meisje? gaat het nog helemaal goed?

genietze.

ik ga even naar mijn meisje, ze is boos en uitgespeeld in de box :(

kus mim
Wolffje! GEFELICITEERD!!!!!!!

Ben erg benieuwd naar de naam en de details! Hoop snel van je te lezen op de gmail! Geniet ervan!!!

Liefs Parel!
WAUW, lief Wolfje wat fantastisch, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Wat klink je gelukkig en wat super dat de bevalling zo goed is gegaan.

Meiden, ik probeer snel wat meer te posten!

Zoen voor jullieallemaal
Hier kom ik nog op terug
He Wolfje en Wolfman,

Gefeliciteerd met jullie wolvinnetje. Leuke naam en lieve foto. Klinkt allemaal als een voorspoedige bevalling. (dankzij de dextro?).

Geniet maar lekker met jullie drietjes!

Liefs Jusa/Maaike
Ha Wolfje en Wolfman! Van harte met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop snel op meer nieuws op gmail! Trouwens: goed gedaan, met die bevalling!

Blijblijblijblij!
Gefeliciteerd Wolfje!!!!

Wat klink je alweer fit! Heel veel geluk gewenst met je nieuwe gezinnetje!

Dikke kus, van Blond
He Wolfje,

Tussen de polonaise door zie ik dat je bevallen bent!

Super joh!

Klinkt inderdaad als een zeer voorspoedige bevalling.

Mooi meisje en mooie naam!

Veel geluk samen en nu lekker genieten van die speciale eerste dagen!

Jessel
Hee Wolfje, wat klink jij euforisch! Geweldig meid! En fijn dat de sfeer ook zo goed was.

Hier een rustig dagje zonder visite na een erg druk weekend. Ik ga zo mijn bedje in want de kleine dame slaapt overdag helaas beter dan 's nachts (hoewel afgelopen nacht wel goed ging)
wolfje wolfman en wolvinnetje gefeliciteerd met dit kleine geluk.

lekker genieten van jullie mooie meid!! mooie namen ook !!!
nog ff ego: heb al sinds vrijdag gevoelige borsten en vandaag hele dag ongi-gevoel. Net beetje bloed verloren, kan haast niet want is pas dag 26 van cyclus, terwijl ik nooit korter heb gehad dan 28, en de laatste 2 maanden zelfs op 30dagen zat. ff kijken of het morgen doorzet of niet.

kga nu nog ff pauw en witteman kijken, ben nog maar net terug v zwembad en dus te wakker om te slapen.

truste meiden

bri1976
Hallooo,

ik krijg zo visite dus ik reageer even snel tot waar ik kan::

Bri, toen ik zwanger was, had ik, afgezien van het beetje bloed, precies dezelfde verschijnselen. Ongi-gevoel eerder dan dat kon, gevoelige borsten (binnenkant aan de zijkant, anders dan anders) en ook zagen mijn tepels er anders uit. Ik hoop het zo dat het raak is!! Maar ja, je lichaam kan je ook voor de gek houden, heel gemeen!

Dokkie, hoe gaat het verder met jullie kleine meid en hoe reageert Lisa? Volgens mij hoef ik niet te vragen of jij al hersteld bent van de bevalling, want dat was direct na de bevalling al het geval toch? Dat is toch wel heel fantastisch.

Jessel, hoe is het carnaval vieren? Geef je tussendoor borstvoeding en drink je dus niets? Heb trouwens nog nooit in mijn leven carnaval gevierd, kan me er wel iets bij voorstellen, maar het is wel een ver-van-mijn-bed show!!

Parel, ben je nu deze week al met verlof of moet je deze week nog werken? Ben het even kwijt... Je zult wel echt gaan genieten van je verlof, want je had het zoo druk op het werk! Heerlijk, hoor. Hopelijk wordt het binnenkort ook lekker weer en is de winter definitief voorbij. Lekker dat jouw verlof voor een groot deel in de lente valt!

Herah (en Blond), ben na ongeveer acht a negen weken weer ongesteld geworden en daarbij twijfelde ik nog even of het nog vloeien was (maar dat kon eigenlijk niet meer). Nu ben ik vorige week ook weer ongesteld geworden en ik voelde daarvoor ook, hormonaal en qua stemmingen enzo, dat mijn normale cyclus weer was begonnen.

Blond, wat vervelend dat kleine Kalissa ook eczeem blijkt te hebben. Heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me heel vervelend. Hoe bevalt het oppassen van schoonma tot nu toe (nu je weer een paar weken aan het werk bent)? En hoe bevalt het werken jezelf? Je schreef een keer dat je eigenlijk wel wat anders wilt doen. Wil je dat nog steeds of denk je nu: ach, het gaat ook wel zo.

Soep, he, gelukkig dat jullie je ritme een beetje hebben gevonden en dat het lekkerder met Soepje gaat (schreef bijna haar echte naam op, oeps)
Hier kom ik nog op terug
Herah: Ik doe er vaak ook erg lang over om een bericht te typen hier. Steeds terugkijken wat iemand ook weer schreef, en wordt ondertussen vaak afgeleid door andere dingen, tv, telefoon etc dat zodra ik eindelijk gepost heb er al weer tig andere berichtjes staan....

De Huisarts kon niks zeggen over het eczeem of het tijdelijk of blijvend was helaas. Hoorde alleen wel eens dat alles wat babies voor het eerste jaar krijgen dat ze daar wel overheen groeien. Hope so...

Sanadome vond ik nogal aan de kleine kant, had er meer van verwacht eigenlijk. Maar was hoe dan ook wel ff lekker!

Soep: Libido van een stoeptegel... Nee stoeptegels zijn niet erg actief. Komt dat door de pil denk je, de vermoeidheid of je TR?

Had me zo voorgenomen om na de bevalling niet zo'n stel te worden dat alleen standaard in het weekend sex heeft, maar als ik terug kijk na de laatste weken moet ik bekennen dat dat wel het geval is geweest Kwestie van druk druk druk, moe en condooms waar we beide niet echt weg van zijn hebben ons gemiddelde wel naar benenden gebracht. Maar aangezien geen van beide daar nu een probleem mee heeft vind ik het niet erg. Komt allemaal wel weer, zeker als ik straks weer aan de pil ben.

Bri: Heb je anders ook last van gevoelige borsten? Hoop het niet, anders zijn de verschijnselen, net als bij KQ, net als bij mij toen ik zwanger was! Beetje vroeger dan normaal wat bloedverlies (klein beetje maar) maar wel dat zeurende, trekkende gevoel dat je ongesteld gaat worden. En zere borsten, iets wat ik anders echt nooit had. Meid ik hoop het zo voor je!

Dok: Ook zo'n fijn omgedraaid dag en nachtritme Hoe gaat het allemaal, gaat de bv ook voor de 2e keer goed? Hoe vind Lisa het allemaal?

Jessel: Was je lekker vrij met de carnaval? Hier gaat carnaval geruisloos aan ons voorbij....

KQ: Jij dus al voor de 2e keer ongesteld geworden. Ik wacht dus nog af, wil maar niet doorzetten...Het is dat het haast niet zou kunnen, anders zou ik nog gaan denken dat ik zwanger ben hihi, gezien de verschijnselen.

Wat betreft werk, dat wisselt nogal. Eenmaal aan het werk vind ik het leuk, het zijn alleen de omstandigheden die het zo lastig maken.

Zoals vandaag en de rest van de week: ik sta nu stand by, dwz dat ik oproepbaar ben en ik binnen een uur op schiphol moet kunnen zijn. Nu was dat altijd al een hoop gestress en gehaast omdat ik wat dat betreft dus echt te ver van shiphol woon. Maar nu met kind is het helemaal een hel. Van te voren weet ik niet of ik nodig ben of niet, dus om Kalissa nou een week naar de oppas te brengen terwijl het misschien helemaal niet nodig is vind ik ook niks. Maar als ik wel wordt opgeroepen heb ik elke seconde nodig om op tijd te kunnen komen, en Kalissa weg brengen kost me nog meer tijd. Bovendien moet de oppas ook stand by staan, moet er van op aan kunnen dat ik Kalissa any time kan droppen daar, of dat ze binnen no time hier kunnen zijn... Niet echt handig dus. Heb nu met mn moeder afgesproken dat zij meteen deze kant opkomt als ik gebeld wordt, ze kan hier binnen 5 minuutjes zijn.

Wat betreft mn schoonmoeder, dat gaat wel. Nog geen noemenswaardige dingen geweest waarover we trammelant zouden krijgen gelukkig. Ze is heel goed voor Kalissa en daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Natuurlijk zijn er wel wat dingetjes waar ik me aan irritteer, maar ja, ik kan gewoon niet met haar opschieten dus dan irriteer je je al snel En bovendien hou ik mezelf steeds voor dat als ik wil dat alles precies op mn eigen manier gaat, dat ik het dan zelf moet doen, en dat gaat nou eenmaal niet...Ik ben heel dankbaar dat ze wil oppassen, dat is natuurlijk ook niet vanzelfsprekend. Ze wil zelfs niet eens het geld accepteren dat we haar ervoor willen geven. Ik hou dan dat geld maar appart wat we maandelijks aan haar wilden geven en verzin daar dan wel wat leuks mee voor haar, want vind nog steeds niet dat ze het voor niks hoeft te doen. Mijn moeder betaal ik er ook voor.
Ook hier: Yay! Gefeliciteerd voor Wolfje met haar jong! Geniet ervan. Ik wil ook graag zo'n bevalling en dito gevoel daarna. Thanx!

Blond: ik kan me heel goed voorstellen dat je om deze reden op termijn wellicht ander werk gaat doen? Maar ja, wil je dat? Op zich wel goed opgelost met je moeder zo. is lastig, tis lastig!

Bri; Potver ik bijt op mijn nagels voor je!

Lieve Jusa, ook voor jou hoor. geen bloed geeft moed. Waarom zou je niet zwanger zijn? We hebben maar één zwemmer nodig!

Soep: nou, wij sexen netjes om de dag. We doen dat hartsikke goed, het is geen moeten ofzo we zijn gewoon geil haha. Maar dat zal ook wel de kinderwens zijn. Aan de andere kant gister 2x en dat heeft dan niets met babys te maken. Hahaha, denk hier maar aan de volgende keer dat jullie mij zien :D

Ik kan me goed voorstellen dat de energie voor jullie nu ergens anders naar toe gaat, zolang je elkaar niet 'verliest' daarin is er helemaal niets aan de hand. Zo werkt het gewoon denk ik dan.

Dikke kus voor jullie en op gmail nog wat berichtjes van mij.

x
He hallo,

Ff snel: kindje laten wegen (5670 gr) en meten (59,5 cm) en prikken. ze was niet zo hard gegroeid, maar dat is logisch na die buikgriep. Prikken vallen tot nu toe mee. Ze kan schateren, lachte echt heel cool vandaag (hoeraaatjes!).

Ondertussen heb ik ook 2 prikken gehad, tetanus. Ben met mijn snufferd op straat beland. Wilde op een holletje naar huis ivm de regen, ging compleet op mijn plaat.... Tanden doorlip, knieen kapot, neus geschaafd. Lekker allemaal. Baby weer in de wagen, met vriend en kind naar de dokter. Nu dus ook nog zere armen vanwege de prikken. Wat een dag.

Dus wat dat sexen betreft, dat komt even nog niet goed. Komt volgens mij sowieso door de pil, merkte erg veel verschil toen ik niet aan de pil was. Als we een keertje klaar zijn met baby's, dan ga ik naar iets anders zoeken, zo wil ik niet de rest van mijn liefdesleven slijten.

(Lily, mag ik wat geilheid van jou??

Ik ga weer even naar de bank, ik ga straks lekker wel naar de nagym, kan geen oefeningen doen, maar gewoon voor de gezelligheid!
O, Bri, met mijn duimen is niets mis, dus ik doe mijn best! Zou wel gaaf zijn, een oktober 2008 kindeke!
Ik wilde de tabel aanpassen, maar de site van photobucket is in onderhoud. Even geduld dus nog.
Haha Lil, you go girl!!! Zal er inderdaad aan denken als ik je de volgende keer weer zie, haha.

Gelukkig komt mijn sexdrive langzaam maar zeker weer op oud en goed niveau! Maar als ik aan de pil was geweest....ook hier dan een geval stoeptegel, hoor!

Soep, wat gaaf dat Soepje schatert! Dat lijkt me echt zoooo leuk. Ik doe hier wel heel erg mijn best om haar te laten schateren, zelfs zo erg dat ze alleen maar heeeel verbaasd naar me kijkt en dan niet lacht, hahaha, dan lig ik dus zelf wel in een deuk. Ze lacht inmiddels wel hardop. Maar jeetje, wat een smakkerd heb je gemaakt. Pfff, hoor dat ook bij ontzwangeren ofzo? Heb zelf ook het gevoel dat ik wat minder stabiel ben dan ik was. Niet zo handig van moeder natuur. Ik bedoel: wil juist wel extra stabiel zijn nu ik de verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje heb.

Blond, dat lijkt me wel heftig zo standby te moeten zijn. Fijn dat je moeder dan zo lekker dichtbij woont, anders kun je het bijna niet regelen, toch? Gelukkig dat het oppassen verder goed gaat.

Yasmine, ben blij dat de kolf zo goed bevalt!! Weet even niet meer wanneer jij ook alweer aan het werk moest?

Pfff, ik kijk alweer uit naar deze vrijdag werken, hoor! Komt ook door het rotweer, dan zit je maar in huis. Wel vriendinnetje op bezoek gehad, maar Prinsesje was vanmiddag huilerig en viel op mijn buik, terwijl zij ook op haar buik lag in slaap... en sliep vervolgens van drie tot vijf. Tsja, wat doe je dan? Wilde haar liever niet wakker maken, dus heb twee uur stom TV zitten kijken.

Bri, je maakt het heel spannend. Ik duim voor je!!!!
Hier kom ik nog op terug
Dag meiden!

Allereest: Wollufjuh! Gefeliciteerd !!! Whahoeihjihaaa !!!! Uiensoepkrampies voor rugweeën aanzien, ha ha, supergedaan hoor, een knuff voor Wolvinnetje! En wat fijn dat je je benen had geschoren zeg, hi hi.

Vandaag voor het eerst wezen werken, jawel, moeders moest er ooit aan geloven. Had natuurlijk geen oog dicht gedaan en alles tot in de puntjes voorbereid. Gelukkig verliep alles goed, 't is wel berevroeg opstaan (06.00 uur) maar het is voor 3 dagen in de week. Morgen kan ik alweer uitslapen. Hoera!

Langzaam aan wennen dus. Enne, KQ, de kolf is nu officieel in gebruik genomen, bevalt errug goed.

Hoe gaat het met Moeder Dok?

Soepie, wat sneu voor je, beetje bekomen van de schrik?

Tjee Bri'tje, dat klinkt hoopvol! Melden!

Blond, ik las jouw post over condooms en pil enzo. Ik moet zeggen dat Cerazette mij tot nu toe goed bevalt. Is eigenlijk de enige pil die je met bv nog mag. Weet even niet meer wie het was hier die juist niet erg positief was over Cerazette en waarom. Ik heb zelf het idee dat mijn hormoonspiegel (lees wisselende stemmingen en irritatie) stabieler is geworden... Ha ha, da's toch nix met die plastickjes he... Wij 'doen' het nu ook weer zo nu en dan. Soms hoop ik dat ik alweer vruchtbaar ben (hier ook nog geen menstruatie) en dat er dan stiekem een zaadje raak schiet en ik er niets aan kon doen, whaaa, nee hoor, maar ik mis mijn buik gewoon een beetje. En zo lekker lang vrij met het verlof. Nou ja, ik moet het ook niet romantiseren natuurlijk. Sterkte met Kalissa haar huid. Zielig zeg. Heeft ze er veel last van?

Ga even een lekker warm badje nemen, een knuffel voor jullie allemaal xxx
WOLF en WOLFMAN: had het alleen nog maar op gmail geroepen... maar ook hier dan even officieel GEFELICITEERD met jullie pracht van een dochter.

Zo te horen vertoef jij heeeeerlijk op de rose wolk. Geniet er lekker van!

Bri: spannund.....straks krijgen jullie een 'knuffel'baby hahaha

Lil: Zal de volgende keer als ik je zie eraan denken enne wil die vent van je weleens zien gna gna.

Gelukkig is mijn vent op sexgebied niet allergisch voor zwangere vrouwen (vriend van ons durfde bijna niet meer....), maar wij halen ons gemiddelde van vorig jaar ook ècht niet meer nu (toen was het ook nog voor het goede doel).

Soep: Aaaaaach gevallen. Knuffel (niet op de manier van Bri) voor jou dus, want een tetanusprik is geen pretje.

groetjes Klaver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven