Haatliefde naar mijn vrouw

22-05-2018 22:42 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn huwelijk is waardeloos. Geen diepgang, geen gedeelde passies, geen sex. Soms is het leuk, veel vaker is het ergerlijk. Het is geen slechte vrouw. Ze is gewoon anders, ze wil gewoon anders . Ze is wel een geweldige moeder. De beste die onze 2 kinderen wensen kunnen.

Maar wat moet ik nou? Blijven en een verstandshuwelijk of breken; mijn kinderen verdriet doen en ze veel minder zien .

Zij denkt er volgens mij hetzelfde over.

Twijfel, twijfel.
Alle reacties Link kopieren
Praat met haar.
Jullie zijn er samen in gegaan dus jullie kunnen er ook samen uit komen.

Hoe oud zijn jullie kinderen ?
Zo geel als een kanariepiet
Vraag haar eens hoe zij het ziet. Heb je wellicht ook gelijk diepgang.
Dat moet je met haar bespreken. Niet met ons. Wij weten niets van jou en je huwelijk. Waarom ben je ooit getrouwd met haar?
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen niet meer praten, eindigt iedere keer in een verbaal steekspelletje. Zo vermoeiend.
Wat doe je er zelf aan om diepgang te krijgen? Verdiep je je in haar passies? Hadden jullie ooit dezelfde passies dan? Hoe doe jij je best om seks interessant te maken? Ga daar eerst eens aan werken, en praat met haar. Je klinkt nu als een saaie lul die zijn bek nooit open trekt en altijd zijn eigen plan trekt.
Alle reacties Link kopieren
Als zij er ook zo over denkt: samen kinderen opvoeden en elkaar de ruimte geven voor andere (seks)partners.
Alle reacties Link kopieren
Blijven natuurkijk. Dat heb je beloofd. Tot de dood ons schijdt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Relatietherapie.
En daar kom pas achter als er 2 kinderen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je dus werken aan je huwelijk.
Je schrijft dat je denkt dat zij er het zelfde over denkt.

Dat weet je dus niet eens zeker omdat je daar blijkbaar niet met haar over gepraat hebt.

In een huwelijk waar niet gepraat wordt zit weinig diepgang. Dat klopt.

Dus ga je praten met elkaar. Lukt dat jullie niet zelf dan schakel je dus een relatie therapeut in die je daar bij helpt.

Heb je geen gezamenlijke passies dan ga je dus op zoek naar iets wat jullie allebei leuk vinden om te doen.

Dus kom uit je comfortzone en probeer iets nieuws.

Dan blijkt misschien dat jullie yoga eigenlijk allebei heel leuk vinden.

Of ga je fanatiek alle escape rooms in Nederland uitproberen.

Of blijkt tennis ineens toch een hele toffe sport te zijn of paardrijden.

Of blijkt het heel leuk om thuis gezamenlijk een 5 gangen diner te koken.

Je bent aan je kinderen verplicht om er wat van te maken.

Dit klinkt wel heel makkelijk. Mijn huwelijk is een sleur geworden dus zoek je excuses om uit elkaar te gaan.
Relatietherapie.
Morgen bellen met een therapeut.
Alle reacties Link kopieren
Sjees met zo één heb je als partner geen vijanden nodig.
Ga met haar praten man en kom daarna nog es terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
22-05-2018 22:50
Blijven natuurkijk. Dat heb je beloofd. Tot de dood ons schijdt.
Christus te paard, dit doet gewoon pijn aan mijn ogen "schijdt", serieus?
Alle reacties Link kopieren
Miffy53 schreef:
22-05-2018 23:09
Christus te paard, dit doet gewoon pijn aan mijn ogen "schijdt", serieus?
Dikke dode shidt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Miffy53 schreef:
22-05-2018 23:09
Christus te paard, dit doet gewoon pijn aan mijn ogen "schijdt", serieus?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja Schijdt :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoelang zijn jullie al samen? En wat doe je zelf om de relatie aangenamer te maken? Heb je haar al verteld hoe jij tegen de relatie aankijkt?
Hatseflats1977 schreef:
22-05-2018 22:48
Wij kunnen niet meer praten, eindigt iedere keer in een verbaal steekspelletje. Zo vermoeiend.
stop er dan mee
Alle reacties Link kopieren
Scheitd
Een huilie vind ik jou! Praat met háár ipv hier of hak een knoop door als het toch allemaal zo waardeloos is.
Alle reacties Link kopieren
Miffy53 schreef:
22-05-2018 23:09
Christus te paard, dit doet gewoon pijn aan mijn ogen "schijdt", serieus?
:rofl:
Hatseflats1977 schreef:
22-05-2018 22:48
Wij kunnen niet meer praten, eindigt iedere keer in een verbaal steekspelletje. Zo vermoeiend.
Waar jullie allebei aandeel in hebben.
Zeg haar dat je dát dus niet wil, maar dat je het zo niet meer te doen vindt en bespreek eerst alleen óf jullie het samen beter willen maken. Willen jullie allebei dat het samen leuker, fijner, gezelliger wordt? Willen jullie (weer?) meer verbinding?
Ooit hadden jullie het leuk, zo leuk dat jullie twee kinderen samen kregen. Willen jullie terug naar een tijd waarin jullie elkaar wél zagen zitten?
Alle reacties Link kopieren
Relatietherapie .
Haha, klinkt bekend. Gewoon blijven dan maar, tot er iets tussen komt dat alles kapot maakt. Hoe langer je bij elkaar blijft hoe ouder de kinderen. Maar praten met een professional erbij kan misschien wat nieuwe perspectieven bieden? Ik roep maar iets geks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven