Gigantisch geheim van mijn vriendin

23-05-2018 00:41 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 09:09
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.73% gewijzigd
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat pedofielen zijn. Verder vind ik het een overtrokken verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou het probleem? Er is toch niets gebeurd wat zij niet wilde?
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Top dat je haar geheim zo expliciet en gedetailleerd op het openbare internet zet, ik zou me als ik haar was nog even achter de oren krabben over jou.

Verder, het is iets dat in het verleden heeft plaatsgevonden en waarvan ze met haar eigen verstand al heeft gemaakt dat het niet zo'n slimme zet was, wellicht.

Dus ik snap niet waar je je druk over maakt en een zin als 'Dit kan ik toch niet zomaar laten gaan en accepteren?' geeft me werkelijk de kriebels.

Wat zou je willen doen dan? En wat valt er te accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Wat valt hieraan te accepteren?
En vanwaar AL die HOOFDletters?
Alle reacties Link kopieren
Wel bijzonder ook dat je het appen en zoenen veel erger lijkt te vinden dan dat ze bij iemand in de auto is gestapt zonder dat iemand daar iets van wist. En waarom is het zo ongelooflijk dat deze gebeurtenis plaatsvond voor ze naar school ging?

Ze had het je beter niet kunnen vertellen als ik het zo lees.
Alle reacties Link kopieren
En wat overdrijf je zeg. Gigantisch geheim. Nou nou poeh poeh.
Extra vroeg opstaan... ze werd om half 11 opgehaald... da's echt midden in de nacht ja...

:@@:
Je vriendin was 16, hij 22 en ze hebben gezoend. Ik lees niets dat ik niet deed om mijn 16e met jongens van 22. Weet het fijne niet van het verhaal in de supermarkt maar pedofilie is niet waar ik aan denk. Eerder ongepast gedrag van iemand van 22 die de grenzen niet goed begrijpt. Weet jij veel wat er vooraf is gegaan met die meisjes. Laat het los, iedereen doet wel eens ondoordachte dingen in de pubertijd.
anoniem_70265 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 00:53
9.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat valt hier wel of niet aan te accepteren dan? Wil je haar straf geven? Aan haar ouders verklikken?

Goh wat verschrikkelijk, ze heeft geapt en gezoend met iemand van 22 :-o

Ik zou echt zo op je afknappen dat je zo moeilijk doet. Oh en dat je haat grootste geheim zo uitgebreid met een stel vreemden deelt, zal ze ook vast waarderen
If you can dream it, you can do it.
Nou wat een wereldschokkend geheim zeg. 😂 Ik deed wel ergere dingen op 16 jarige leeftijd. Waarom maak je hier zo een drukte over.
Controlling much?
Alle reacties Link kopieren
Ik voorspel een OP meltdown in 3..2..1..
vivapimpelmees schreef:
23-05-2018 00:52
En wat overdrijf je zeg. Gigantisch geheim. Nou nou poeh poeh.
Extra vroeg opstaan... ze werd om half 11 opgehaald... da's echt midden in de nacht ja...

:@@:
Ja, MAAR ze WERD wel BIJNA verkracht DOOR een PEDO :biggrin:
Dit doet me trouwens denken aan toen ik 16 was en verliefd op de broer van mijn beste vriendin. Hij was volgens mij ook 20+ en had een auto :flirting:
Alle reacties Link kopieren
In "jouw situatie"? Wat is hier jouw situatie aan?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
23-05-2018 00:57
Dit doet me trouwens denken aan toen ik 16 was en verliefd op de broer van mijn beste vriendin. Hij was volgens mij ook 20+ en had een auto :flirting:
mijn eerste vriendje was ook begin 20, ik was 15/16 zoiets
maar hij had geen auto, ik moest na mijn ontmaagding gewoon op de fiets naar huis, ik weet het nog goed
al begrijp ik uit dit topic dat ik hem met terugwerkende kracht moet gaan aangeven wegens pedofilie..zal hem even een berichtje sturen
pinda-kaas wijzigde dit bericht op 23-05-2018 01:04
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als dat het ergste geheim is wat jij je kunt bedenken denk ik dat je nog een hoop levenservaring tekort komt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een gigantisch geheim zeg!
Ik denk dat je die pedo-stagiair moet opzoeken en in elkaar rammen.
En ik zou het ook uitmaken met je vriendin. Wat een slet! Appen en zoenen in een auto met een 22-jarige om half 11 in de ochtend. Pfff, ik snap dat je met een knoop in je maag loopt!

:there:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen geheim, laat staan een probleem?
Pinda-Kaas schreef:
23-05-2018 01:04
mijn eerste vriendje was ook begin 20, ik was 15/16 zoiets
maar hij had geen auto, ik moest na mijn ontmaagding gewoon op de fiets naar huis, ik weet het nog goed
al begrijp ik uit dit topic dat ik hem met terugwerkende kracht moet gaan aangeven wegens pedofilie..zal hem even een berichtje sturen
Ja, maar het is vooral errug als het VOOR 12 uur is, daarna blijkbaar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien wordt mijn bericht niet met een korreltje zout genomen! Laat ik het daarom even verfijnen, voor de simpele zieltjes die het liefst anderen de grond in stampen in plaats van inzien wat de vraag nou werkelijk is.

- Ze wist ervan dat deze persoon op seks uit was met meisjes van zelfs 15. Dit is letterlijk besproken in WhatsApp chats.
- Ze gaf aan dat ze het eerst niet fijn vond dat een bijna 23-jarige haar maar bleef appen, ondanks dat hij haar amper kende.
- Vervolgens komt het gesprek zover dat de term "afspreken" valt. En zij besluit om dat stiekem te doen met iemand van zo goed als het dubbele gewicht, die ze niet goed kent. Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.

Nu is van mij de vraag of het verstandig is om er nog even met haar over te praten. Omdat ik alleen het randje van het verhaal heb gehoord, en er daarbij ook nog eens niets van wist dat zij hem in de stad tegenkwam en bewust negeerde uit angst (dit heeft ze verteld over de nacht van 31 december op 1 januari). Ik heb dus iets belangrijks compleet gemist.

Nogmaals: Is er iets wat ik kan doen? Kan begrijpen dat het voor jullie als onzin wordt gezien, echter viel het voor mij wel zwaar dat ik zoiets pas na 9 maanden hoor over iemand waar ik gewoon veel mee gewerkt heb...
Alle reacties Link kopieren
Shit wat een tegenvaller :cry:
Ik was super nieuwsgierig door de titel naar het GROTE geheim, is het gewoon een flutverhaaltje
Wat is nou eigenlijk je vraag? Je vriendinnetje heeft een keer een slechte beslissing genomen. Was dat slim? Nee. Maar wat wil jij er nu verder mee? Gaat het erom dat je haar niet vertrouwt of waar gaat dit topic eigenlijk over? En nogmaals mijn vraag: vanwaar al die hoofdletters?
Alle reacties Link kopieren
Korreltje zout? Simpele zieltjes? Nou nou je hebt je mond er wel vol van.

Als je het er nog een keer met haar erover gaat hebben, wat wil je dan met haar bespreken precies?

Ze heeft zich een keer in een mogelijk onveilige situatie gebracht, maar gelukkig is het goed afgelopen. Ze ziet nu in dat het misschien niet een goed idee was om dat te doen. En misschien schaamt ze zich er zelfs een beetje voor, aangezien ze het aan niemand heeft verteld. Dus wat kan je doen? Niet veel, wat zou je willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Ben je haar vader of haar vriend?
Stel je niet zo aan, ze heeft geappt en gezoend. Big deal.
Gigantisch probleem, ik denk, nu komt er wat......
Ik was 14 en hij was 26. So what?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven