Wel of niet opbiechten?

23-05-2018 01:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 09:17
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.84% gewijzigd
Wat je moet doen: als ze klaagt over de slechte seks in haar relatie losjes zeggen dat dat waarschijnlijk komt omdat hij al seks met jou heeft gehad.
En dat dat best nog eens zou kunnen gebeuren, je weet het gewoon niet...

Dat, dus. Anders zou ik het ook niet weten.
Sorry hoor maar wat een foute vriendin ben jij.
En jouw vriendin heeft een foute vriend. Lekker achterbaks bezig zo.

Vertel het haar zodat ze jou en vriend uit haar leven kan bannen.
Bah.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
23-05-2018 01:38
Wat je moet doen: als ze klaagt over de slechte seks in haar relatie losjes zeggen dat dat waarschijnlijk komt omdat hij al seks met jou heeft gehad.
En dat dat best nog eens zou kunnen gebeuren, je weet het gewoon niet...

Dat, dus. Anders zou ik het ook niet weten.
Pfoe, dat is wel héél rechtuit haha. Als ik het haar zou vertellen zou ik het wel iets genuanceerder aanpakken denk ik, maar toch bedankt voor je inzicht.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent echt geen vriendin van haar. Echte vriendinnen hebben geen seks met hun vriendjes.
En zou me niks verbazen als hij ook nog andere meisjes heeft gehad.

Maar zo'n vriendin als jij was ik liever kwijt dan rijk.

Je twijfelt zelfs of het nog eens zou kunnen gebeuren.
In mijn ogen ben je echt een waardeloze vriendin. Maar ja nogmaals je zou jezelf niet eens vriendin mogen noemen.
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
23-05-2018 01:40
Sorry hoor maar wat een foute vriendin ben jij.
En jouw vriendin heeft een foute vriend. Lekker achterbaks bezig zo.

Vertel het haar zodat ze jou en vriend uit haar leven kan bannen.
Bah.
Gelukkig vroeg ik niet hoe jullie denken over mijn kwaliteit als vriendin. Maar zoals ik eerder aanhaalde
"Ze houdt van hem en dus weet ik niet of zij hem daadwerkelijk zou verlaten oid. Hij heeft haar al eerder bedrogen met een ander en toen veranderde, behalve haar gebroken vertrouwen, niet veel aan hun relatie."
Is het de moeite waard om vriendschappen weg te gooien en mensen te kwetsen als de situatie überhaupt niet verandert omdat zij hem niet kan loslaten?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je niet kunnen inhouden en het gestopt. Weet je wel zeker dat je zoveel om haar geeft?
Ik vond overspelige partners altijd de grootste lafzakken, maar er is een ergere type: jouw type mensen TO. En jij maakt je druk om de mooie vriendschap. Begin je niet spontaan te spugen als je jezelf in de spiegel ziet? Ik heb hier werkelijkwaar geen goed woord voor over.
Goed verhaal, je had me bijna tot het stukje dat jullie sex hebben gehad naast je slapende vriendin!

:popcorn:
Goh.

Die meid heeft volgens mij een hart van goud. Hoop dat ze een keer echte liefde en vriendinnen mag vinden.
Hoe had je verwacht dat dit topic ging verlopen?
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig haha wat een clown
OP meltdown in 20 minuten.

Dat is de derde al.
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig...
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Heb OP niet gelezen, maar was niet nodig, eens met de rest
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Sarah_F schreef:
23-05-2018 01:45
Gelukkig vroeg ik niet hoe jullie denken over mijn kwaliteit als vriendin. Maar zoals ik eerder aanhaalde
"Ze houdt van hem en dus weet ik niet of zij hem daadwerkelijk zou verlaten oid. Hij heeft haar al eerder bedrogen met een ander en toen veranderde, behalve haar gebroken vertrouwen, niet veel aan hun relatie."
Is het de moeite waard om vriendschappen weg te gooien en mensen te kwetsen als de situatie überhaupt niet verandert omdat zij hem niet kan loslaten?
Ooh, het is dus eigenlijk gewoon haar eigen schuld.
Waar maak je je dan nog druk om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven