Advies nodig boys

18-07-2018 12:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy,
Ik heb echt dringend advies nodig.
Het zit zo, bij mij in de klas zit een jongen, en ik ben erg goed bevriend met hem. Nou heb ik een half jaar terug gevoelens voor hem gekregen en zijn wij ook op date geweest. Uiteindelijk is dit niks geworden en daar heb ik vrede mee, maar de gevoelens zijn nog niet afgenomen.
Nu kom ik bij het volgende punt, namelijk er is ook nog een andere jongen bij mij op school en hij doet erg aardig tegen mij. Dat is in dit geval erg opvallend omdat hij tegen niemand aardig doet. Hij doet altijd “gemeen” tegen iedereen als grapje, wat iedereen ook weet dat het een grapje is.
De jongen die ik leuk vind daarentegen doet steeds als grap gemeen tegen mij. Hier komt dus het opvallende, steeds als de jongen die ik leuk vind gemeen doet, doet de andere erg aardig. Bijvoorbeeld als de een zegt dat ik lelijk ben, dan zegt de ander juist dat ik mooi ben.

Wat moet ik doen?
Hoe oud( jong) ben je?
Alle reacties Link kopieren
Naar het Tina-forum gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niets van. Waarom zou je iets moeten doen?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
allebei negeren
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet, wat wil jij?
.
Allebei negeren. Beide zijn niks voor je, en je bent nog zo jong. Waarom een relatie willen (of verkering, je bent blijkbaar jong)
Alle reacties Link kopieren
Genieten van de zomer vakantie straks
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Autisme....haha! Jemig. Het meisje vindt iemand gewoon heel erg leuk en is daar onzeker over. Dat maakt toch werkelijk iedereen wel eens mee. De een zit zo in elkaar, de ander zo. Wat een bullshit om direct met stoornissen te gaan gooien en dingen te zeggen als 'wat zegt je psycholoog hiervan'.

Haha, man. Ze heeft geen probleem. Ze is onzeker, misschien door gebeurtenissen uit het verleden. Vindt deze jongen haar echt leuk, dan komt het wel goed. Aan TO: gewoon lekker blijven daten, wees volledig jezelf (later val je anders toch wel door de mand) en geniet ervan! Wordt het niks, dan is dat jammer. Maar niet het einde van de wereld. Focus je gedachten ondertussen een beetje op andere dingen en relativeer. Het is maar een jongen hé, daar zijn er nog veel meer van.

You go girl!
anoniem_6478a58deb7ae wijzigde dit bericht op 18-07-2018 14:06
0.00% gewijzigd
Waar lees jij iets over autisme of een psycholoog? Ik denk dat je in het verkeerde topic zit Madelon.
Alle reacties Link kopieren
Madelon1234 schreef:
18-07-2018 13:28
Autisme....haha! Jemig. Het meisje vindt iemand gewoon heel erg leuk en is daar onzeker over. Dat maakt toch werkelijk iedereen wel eens mee. De een zit zo in elkaar, de ander zo. Wat een bullshit om direct met stoornissen te gaan gooien en dingen te zeggen als 'wat zegt je psycholoog hiervan'.

Haha, man. Ze heeft geen probleem. Ze is onzeker, misschien door gebeurtenissen uit het verleden. Vindt deze jongen haar echt leuk, dan komt het wel goed. Aan TO: gewoon lekker blijven daten, wees volledig jezelf (later val je anders toch wel door de mand) en geniet ervan! Wordt het niks, dan is dat jammer. Maar niet het einde van de wereld. Focus je gedachten ondertussen een beetje op andere dingen en relativeer. Het is maar een jongen hé, daar zijn er nog veel meer van.

You go girl!

Uuh wat? Lees jij dezelfde reacties als ik? Ik zie nergens iemand iets zeggen over stoornissen of een psycholoog...
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
En ze date nog niet eens Madelon
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
afkappen dit soort gedrag

er is helemaal niks grappigs aan gemeen doen, niet als het soms gebeurt, niet als het altijd gebeurt... gewoon niet

dus dan zeg je, ik heb er nog eens over nagedacht en wat mij betreft zijn we geen vrienden meer als jij je zo blijft gedragen.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Je bent overduidelijk nog erg jong en ik snap dat je dit lastig vindt. Maar aardig doen betekent niet gelijk dat een jongen je leuk vindt, dat dacht ik ook altijd. Als je een jongen leuk vindt, zeg het tegen hem, daar heb je het meeste aan.
Jep, verkeerde topic haha. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
En 'gemeen' doen op een grappige manier doen mensen (zowel man als vrouw) als zij de ander leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Niets, je moet niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die het zich afvroegen ik ben 16

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven