Wat moet ik doen

18-07-2018 20:36 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik zit ergens mee en moet er echt over praten.
Ik was laats met mijn vriend stappen zijn broer ging ook mee,
Het was erg gezellig maar zijn broer trok heel erg aandacht bij mij opgeve moment praten we even maar door de muziek hoorde we elkaar slecht dus ga je met je oor dicht bij zijn hoofd.
Toen pakte hij me helemaal vast maar echt stevig.
Ook zat hij aardig te flirten dat zag een vriendin van me die mee was ook.
Mijn vriend heeft dit niet gezien en wij zijn heel gelukkig met elkaar, maar had hier een raar gevoel bij, het liefste zeg ik hem dit maar hun zijn heel close en ik wil geen onrust stoken of iets.
Moet ik dit vergeten of wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Pfff...die zomervakantie zal lang duren..
Onder de 18 jaar? Zo ja, dan mag je niet posten. En oh ja, doe wat aan je Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Goh moet alles prescies zoals in een woordenboek ik vraag mensen om advies niet over mijn typ gedrag!
Als je de uitdrukking 'typ gedrag' kan verzinnen, dan mag je wat mij betreft meedoen...
Alle reacties Link kopieren
Beter zeggen dan schrijven in ieder geval.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Because schreef:
18-07-2018 20:39
Pfff...die zomervakantie zal lang duren..
Onder de 18 jaar? Zo ja, dan mag je niet posten. En oh ja, doe wat aan je Nederlands.

Als je iemand met de regels om de oren wil slaan moet je eerst maar eens zorgen dat je ze kent.
Alle reacties Link kopieren
Omg volwassen mensen hier 😂 nou gaan jullie op een forum om iedereen te checken hoe ze typen want blijkbaar moet iemand perfect typen zoals jullie zogenaamd! Reageer dan niet op mij ik vraag om advies dus wil je daar niet op reageren reageer dan niet. Ten eerste sommige mensen typen snel en letten niet prescies op elke letter mocht je het willen weten. Succes verder
Alle reacties Link kopieren
Joe!
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ernstig aankijken en zeggen "doe dat niet". Daarna veeg je zijn hand weg. Ik zou geen melding maken aan je man.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je hier überhaupt iets mee moeten doen? Je kunt er ook voor kiezen om het te laten voor wat het is. Er is niet écht iets gebeurd, broer was mss wat aangeschoten en vond t gezellig met jou. Geen reden om de boel op te schudden, lijkt me. Tenzij jij iets in de broer ziet.
Alle reacties Link kopieren
Okee daar zat ik ook aan te denken mocht hij nog iets proberen dan zeg ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Nee hij heeft niks gedronken. Ik zie niks in hem maar zijn gedrag stond mij niet aan en mijn vriendin zag het ook.
Dit is nieuw voor me daarom wilde ik er graag over praten
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook suf aan al die Pietje Presciezen hier, ik snap je helemaal.
Ik zou er niets over zeggen tegen je vriend. Als die broer het nog eens probeert, zeg je scherp: 'zeg, waar ben je mee bezig... Ik wil dat je ophoudt'.
Ik zou het wel tegen je vriend zeggen eigenlijk. Laat hem maar eens een hartig woordje tegen hem spreken. Is het gelijk uit de lucht.

Dat is geen stoken, dat is gewoon openheid en die broer weet gelijk wat zijn positie is: afblijven van jou en geen gekut.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook wel zo maar hun zijn echt heel hecht met elkaar,
Daarom vind ik het moeilijk, ik denk ook dat ik beter niks kan zeggen tenzij hij weer iets probeerd,
Maar ik weet zeker dat mijn vriend het wel gezien heeft dat hij heel erg veel aandacht aan het zoeken was bij mij. Mja ik laat het wel rusten mijn vriend is alles voor me en we zijn samen echt heel erg gelukkig.
In je openingstopic vertel je dat je vriend het niet heeft gezien, maar in je laatste reactie zeg je dat je zeker weet van wel. Leg eens uit?
JollyRider schreef:
18-07-2018 20:53
Beter zeggen dan schrijven in ieder geval.
Als je het ook nog kan zeggen, :cheer: :cheer: :cheer: via dit medium, dan mag je meedoen én dan ben ik je fan

:kneel: :kneel:
Alle reacties Link kopieren
blijft lastig die -d en die -t op t eind
maar noem mij een seikert :wtf:
pokkewijf wijzigde dit bericht op 18-07-2018 22:48
Reden: x
1.35% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Als iemand nog slechter schrijft dan basisschoolniveau, mag daar best wat van gezegd worden. Dan leert ze er misschien nog wat van.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
19-07-2018 08:16
Als iemand nog slechter schrijft dan basisschoolniveau, mag daar best wat van gezegd worden. Dan leert ze er misschien nog wat van.
Nou, aangezien ze gewoon tot 2x toe in de OP MIJN vriend schrijft vind ik dit minstens HAVO-niveau hoor! Het merendeel van wat hier schrijft krijgt dat niet voor elkaar!

En van alleen maar schoppen leert niemand iets. Neem dan minstens even de moeite om uit te leggen waar het mis gaat volgens jou!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het voor nu maar even laten. Je zou verder eens moeten kijken hoe hij tegen je is, dan kun je merken of hij meer wil of hij alleen maar erg aardig tegen je is geweest.
Als je denkt dat je vriend het wel heeft gezien, zou je dit wel even met hem kunnen bespreken, misschien doet hij dit met alle vriendinnen van zijn broer o_o
Find people who will make you better (M. Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven