Wel tel contact zoeken maar niet willen afspreken???

19-08-2018 16:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik via een chatsite een jongen leren kennen. Hij heeft me zijn nummer gegeven en ik heb heb hem na 2 weken aarzelen en twijfelen uiteindelijk toegevoegd. Want ik ben voorzichtig met internet en voeg niet zo snel iemand toe. Op een gegeven moment begonnen we een gesprek een het klikte echt goed tussen ons althans dat gaf hij ook steeds aan. Hij belde me appte me videochatte me steeds en als er contact kwam was het altijd meer van zijn kant dan van de mijne. Hij was "gek" op me zei die. Wel gaf die steeds aan dat die rustig aan wou opbouwen en niet meteen wou afspreken. Geduld is een schone zaak en ik zou "beloond worden" voor mijn geduld zei die. Maar wel steeds om mijn fotos vragen waar ik was wat ik deed enzv.Na ruim een maand praten vond ik het genoeg en wou ik afspreken. Ik had zoiets van een drankje doen in een cafe betekent heus niet meteen dat we gebonden zijn dus vond het nergens op slaan en snapte ook niet waar ik dan precies geduld voor moest hebben. Gisteren heb ik hem een app gestuurd met de melding dat ik mezelf te goed hiervoor vind om te wachten totdat hij ineens de tijd rijp vindt om met me af te spreken en uitgelegd wat ik ervan vond. Daarna heb ik hem geblokkerd. Mijn vraag is dus of ik hieraan goed gedaan heb om het contact zo abrupt te verbreken of had ik geduld moeten hebben en wachten? Is anderhalf maand inderdaad te kort?De reden voor mij was ook omdat ik hem steeds leuker begon te vinden dus mijn angst was dat ik straks verliefd op iemamd woord die ik nooit in het echt zal zien. Heb ik hieraan goed gedaan of had ik moeten wachten?
Alle reacties Link kopieren
Die =hij, denk ik?

En ja hoor, als je ergens klaar mee bent heb je er klaar mee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die heeft gewoon een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem heb geblokkeed kan hij geen reactie meer geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor foto's heb je gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je goed aan gedaan!
"Beloond worden voor je geduld"?
Was hij soms god's gift from heaven?
Het was gewoon een mafklapper.
Alle reacties Link kopieren
om welke website gaat het over
Die is je niet waard...
Heel goed gedaan ja. Wat een leipo
Alle reacties Link kopieren
pff nu kun je tenminste verder zonder valse hoop toch. Ik had hetzelfde gedaan.
Gatekeeper* schreef:
19-08-2018 16:53
Die heeft gewoon een vriendin.
Of is een catfish.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
19-08-2018 16:57
Wat voor foto's heb je gestuurd?
Gewoon wel leuke een misschien beetje sexy maar wel geklede nette fotos geen rare fotos of zo hoor
Alle reacties Link kopieren
Ze deden toch videobellen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees ik heb hem via video gezien ja
Heb je goed gedaan. Als hij je zo leuk vond, zou hij al veel eerder met je willen afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed gedaan. Vergeet hem.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen rare of seksuele fotos gestuurd. Wel een beetje sexy maar wel gewoon gekleed maar toch dat is het enige waar ik spijt van heb en wat ik helaas niet terug kan draaien. En inderaad hij moet een vriendin hebben of misschien zelfs meerdere of een andere gegeim anders snap ik het okk niet. Ik heb hem gevraagd maar hij zei dat hij geen vriendin hd. Maar geloof het niet.
Madeliefjees schreef:
19-08-2018 17:08
Ze deden toch videobellen?
Als ze videochatten, is de kans denk ik wel kleiner dat het een catfish was. Of hij/zij haalde er iedere keer een knappe vriend bij om de boel in de maling te nemen.
Alles bij elkaar: vreemd verhaal dus negeer die gast.
Misschien heeft hij geen benen en schaamt hij zich ervoor?

Oftewel, je geeft hem niet echt een kans om iets uit te leggen.
Je blokkeert hem zelf. Dan moet je nadien ook niet twijfelen.
Ik had hetzelfde gedaan, die gast hield je aan het lijntje.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wacht niet even een paar dagen/week zijn reactie af voordat je hem blokkeert?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber Ja omdat ik hem eerder heb gevraagd wat voor reden hij heeft om niet te willen afspreken waarop hij me niet echt duidelijk antwoord gaf. Behalve dat hij het rustig aan wilde opbouwen. En volgens mij kan je wat drinken en het alsnog rustig opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Catfish?
Alle reacties Link kopieren
Heet die man Bart toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Misssss83xx nee tenminste niet dat ik weet 😊Ken je iemand die dat ook doet dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven