Ex terug

19-08-2018 17:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na lang twijfelen, piekeren, opzoekwerk en nadenken heb ik beslist om toch eens via deze weg raad te vragen ...
Na 1,5 jaar liet mijn vriend weten dat hij toe was aan een pauze, om eventjes na te denken. Ik had het hier heel moeilijk mee, maar hij zag dit als enige oplossing. Na 2 weken zijn we samen gaan uiteten, om daarna terug een gesprek te hebben. Conclusie: hij voelde zich beter zo, terug meer alleen, weinig contact met anderen (noemt zichzelf beetje eenzaat). Al heb ik ook een beetje het gevoel dat hij gepusht wordt door 2 vriendinnen van hem. Ze vinden dat hij geen contact meer met mij mag hebben, mij overal moet blokkeren. Ze hebben hem 2 maandenvoor onze breuk ook al gezegd dat hij mij moest dumpen.
Ondertussen is dit een maand geleden en zijn we dus uit elkaar.
Ik mis hem nog steeds hard, en dit lijkt alleen maar erger te worden.

De eerste weken na onze breuk was het contact moeizamer, soms ook discussies zonder aanleiding via whatsapp. Ondertussen lukt dat beter en probeer ik vriendschappelijk met hem te sturen. Hij is nooit een grote sms’er geweest en is niet iemand die de hele dag zijn gsm vastheeft.
Toen we uit elkaar gingen zei hij zelf dat hij vrienden wil blijven en we misschien volgende zomer zelfs samen konden gaan kamperen(zoals we al verschillende keren hadden gedaan).
Ik heb hem tevens voorgesteld om friends with benefits te blijven, wat tot nu toe 1 x is gebeurt.

Ik woon alleen, hij woonde onofficieel half bij mij, sliep dagelijks bij mij. We deden samen aan sport, gingen samen met mijn hond wandelen, op bezoek bij mijn en zijn familie.hij was er voor me toen ik er eventjes onderdoor ging door problemen op het werk. Voor hem was het zijn eerste relatie, en soms beetje zoeken. Ik denk ook dat hij ons mist, en onze relatie. Vorig weekend had ik stukken aan mijn huis, en stond hij 10 minuten na mijn sms voor de deur. Hij heeft op mijn hond gepast terwijl ik op een trouwfeest zat. Vorige donderdag ben ik bij hem langsgeweest en hebben we een dik uur gezellig gebabbeld. Nu, enkele dagen later, stuurt hij niet meer altijd terug of kort.
Ik mis ons leven samen en de tijd me hem. Daarom zou ik ook heel graag terug opnieuw willen proberen met hem. Heeft iemand hier tips voor hoe ik dit best aanpak’?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zijn, duidelijk zeggen wat je voelt en vindt en hem dan de tijd geven om na te denken of hij daar iets mee kan / wil.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Je kunt hem misschien best tijdelijk terughengelen, maar hoe ga jij je over een tijdje voelen? ik zou geen vertrouwen meer hebben, dat hij nu wel zou blijven, en dan zit je nogmaals met dat verdriet.
Ik ben ook weleens terug gegaan naar een ex, maar dat werd er uiteindelijk niet leuker op, dat heeft nog een jaar geduurd, en uit het niets waren we weer terug bij af..en dan zit je voor de tweede keer met dat rottige liefdesverdriet.
Het is niet voor niets uitgegaan denk ik dan.
Beter door de zure appel heen bijten, en het erbij laten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je iemand kiezen die 2 vriendinnen en hun mening belangrijker vindt dan jou?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
19-08-2018 18:38
Waarom zou je iemand kiezen die 2 vriendinnen en hun mening belangrijker vindt dan jou?
+100

Het is een pijnlijke gedachte, maar zo waar.
nlies schreef:
19-08-2018 18:38
Waarom zou je iemand kiezen die 2 vriendinnen en hun mening belangrijker vindt dan jou?
Als hij je echt leuk vond had ie echt niet bij je weggegaan door 2 vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Zodra hij iemand anders tegenkomt, stoppen die gezellige gesprekken en zijn behulpzaamheid.
je had stukken aan je huis?
Af en toe langskomen als het hem uitkomt, lekker samen op vakantie en nog seks toe ook. Alle lusten en geen lasten. En zijn vriend(inn)en zijn geen fan van je.

Wat kan je hem nog bieden dat hij nu niet heeft zonder gezeik?
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Alle reacties Link kopieren
Is het niet verstandig om even afstand van elkaar te nemen? Misschien dat je na een tijdje dan weer het contact kunt oppakken om te kijken of het nog een kans heeft en anders kan je verder gaan. En ben duidelijk tegen hem in wat je wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven