Iemand die je niet goed kent mee uitvragen

19-08-2018 20:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zoals jullie misschien in mijn andere topics gelezen hebben is het nu 5 weken uit met mijn ex. Tijdens onze relatie heb ik een meisje ontmoet op mijn werk waar het goed mee klikte alleen ik heb nooit het initiatief genomen om contact te onderhouden want daar had ik geen behoefte aan. We hebben heel weinig met elkaar gepraat. Nu ik een beetje over mijn ex begin te komen lijkt het me heel leuk om een keer met haar af te spreken en elkaar wat beter te leren kennen. Het probleem is dat ik een aantal maanden terug ontslag genomen heb en een andere baan heb genomen. Ik heb haar dus al een aantal maanden niet gesproken en ik zie haar ook niet meer. Het lijkt me zo gek om uit het niets een berichtje te sturen met de vraag of ze een keer een terrasje wil pakken, omdat we elkaar niet zo goed kennen. Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Kan je niet op je oude werk koffie drinken? Legt wat makkelijker contact.

Zo niet dan gewoon appen: Annie hoe is het? Ik moest aan je denken, zin om eens bij te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
En hoe weet jij of deze dame single is? Lijkt mij persoonlijk best wel raar om zo out of the blue een vraag te krijgen. Die meid is je wellicht allang vergeten?
Alle reacties Link kopieren
P80 schreef:
19-08-2018 20:11
En hoe weet jij of deze dame single is? Lijkt mij persoonlijk best wel raar om zo out of the blue een vraag te krijgen. Die meid is je wellicht allang vergeten?
Dat weet ik niet. Natuurlijk is het een beetje raar om zoiets te vragen, daarom post ik dit forum ;). We hebben af en toe nog een klein beetje contact over verjaardagen etc. Dus het is niet dat ik hélemaal uit haar leven ben.
Ook al is ze getrouwd en heeft ze 9 kinderen en een hond. Dan zegt ze: nee.
Klaar.
Rare nieuwe regel dat je eerst moet uitvogelen of iemand single is zeg!
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
19-08-2018 20:16
Ook al is ze getrouwd en heeft ze 9 kinderen en een hond. Dan zegt ze: nee.
Klaar.
Rare nieuwe regel dat je eerst moet uitvogelen of iemand single is zeg!
Zo dacht ik ook al. Nooit geschoten is altijd mis, toch? Koffiedrinken gaat niet lukken. Heb daar maar een paar maanden gewerkt en het klikte niet met mijn andere collega's, wat ook de reden was voor mijn ontslag.

Appen kan inderdaad, maar ben bang dat dat zo vreemd overkomt. Gewoon doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon de gok wagen, je hebt toch niets te verliezen toch?

Gewoon een berichtje met: Goeiemiddag jongedame, heb jij trouwens zin om een keer wat te gaan drinken met mij? Kunnen we gezellig bijkletsen;)

Bedank me later
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon doen.

In het gunstigste geval denkt ze oh wat leuk dat ik nog eens wat van anoniem hoor. Dat leek mij zo'n leuke man. Ik app gelijk terug dat ik wel wat wil drinken en dan heb jij een leuke date en wellicht over een tijd weer een relatie.

In het slechtste geval denkt ze iieeuuew waarom appt die creep mij. Ik ben blij dat hij hier niet meer werkt.

In dat geval is er niets aan de hand want je hebt een andere baan en ziet haar toch (bijna), nooit meer. En is ze binnen de kortste keren vergeten dat je geappt hebt.

Als je niet appt loop je misschien de liefde van je leven mis.
Alle reacties Link kopieren
stereodave schreef:
19-08-2018 21:43
Ik zou gewoon de gok wagen, je hebt toch niets te verliezen toch?

Gewoon een berichtje met: Goeiemiddag jongedame, heb jij trouwens zin om een keer wat te gaan drinken met mij? Kunnen we gezellig bijkletsen;)

Bedank me later
Nee niet dit appen dan haakt se gelijk af.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-08-2018 21:49
Nee niet dit appen dan haakt se gelijk af.
Dat "Bedank me later" moet hij natuurlijk niet mee-appen he, maar ik nam aan dat hij dat ook wel zou begrijpen.
stereodave schreef:
19-08-2018 21:43
Ik zou gewoon de gok wagen, je hebt toch niets te verliezen toch?

Gewoon een berichtje met: Goeiemiddag jongedame, heb jij trouwens zin om een keer wat te gaan drinken met mij? Kunnen we gezellig bijkletsen;)

Bedank me later

wat is dat toch dat mannen tegenwoordig altijd jongedame gebruiken.. ik krijg daar zo de kriebels van! @(

on topic: inderdaad een appje sturen dat je het leuk zou vinden om een keer een kop koffie te gaan drinken om wat bij te kletsen. er kan weinig mis gaan toch?
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
19-08-2018 22:00
wat is dat toch dat mannen tegenwoordig altijd jongedame gebruiken.. ik krijg daar zo de kriebels van! @(

on topic: inderdaad een appje sturen dat je het leuk zou vinden om een keer een kop koffie te gaan drinken om wat bij te kletsen. er kan weinig mis gaan toch?
Hoe kan dat toch dat vrouwen tegenwoordig allemaal zo serieus zijn en denken dat ze op een voetstuk geplaatst moeten worden. het is een aapje naar een oud-collega, niet de president van Rusland. Daarnaast mag hij zelf bepalen wat hij op de plek van 'jongedame' neerzet, het is niet meer dan een voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Heel vaak komt iemand die ergens anders is gaan werken nog een of twee keer terug om bij te praten met zijn oud-collega's. Daarna niet meer. Dus dat lijkt mij een goede gelegenheid om haar mee uit te vragen. Anders Facebook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-08-2018 21:49
Nee niet dit appen dan haakt se gelijk af.
Jongedame zou ik niet zeggen. Dat zegt een opa als hij zijn kleindochter een preek geeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Of een boze vader: "Zeg jongedame, wil jij voortaan het dopje op de tandpasta schroeven want anders droogt hij uit. ik heb dat al drie keer gevraagd". :proud:

"Zeg jongedame waar ga jij heen? We gaan zo eten".

Het geeft een soort ironie aan. En dat is altijd een beetje hooghartig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dit
SjakS schreef:
19-08-2018 20:10

Zo niet dan gewoon appen: Annie hoe is het? Ik moest aan je denken, zin om eens bij te kletsen?
Tuurlijk kan dat, niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik heb haar geappt en ze vond het heel leuk om een keer iets af te spreken om een kop koffie te doen! Ik hou jullie op de hoogte van hoe het verder zal gaan vanaf hier ;)
Alle reacties Link kopieren
stereodave schreef:
19-08-2018 21:43
Ik zou gewoon de gok wagen, je hebt toch niets te verliezen toch?

Gewoon een berichtje met: Goeiemiddag jongedame, heb jij trouwens zin om een keer wat te gaan drinken met mij? Kunnen we gezellig bijkletsen;)

Bedank me later
Ik kan je nu al bedanken! Haha
Alle reacties Link kopieren
Anoniem7624 schreef:
19-08-2018 23:13
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik heb haar geappt en ze vond het heel leuk om een keer iets af te spreken om een kop koffie te doen! Ik hou jullie op de hoogte van hoe het verder zal gaan vanaf hier ;)
Aaaw, wat leuk. Veel plezier alvast!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Anoniem7624 schreef:
19-08-2018 23:13
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik heb haar geappt en ze vond het heel leuk om een keer iets af te spreken om een kop koffie te doen! Ik hou jullie op de hoogte van hoe het verder zal gaan vanaf hier ;)
Jaaa, wat leuk! :cheer2:

Wanneer heb je met haar afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
19-08-2018 23:55
Jaaa, wat leuk! :cheer2:

Wanneer heb je met haar afgesproken?
Volgende week zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven