vriendschap of meer?

22-09-2018 11:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik via de app contact met een jongen van mijn sportclub.
Ik ben daar sinds 2 maanden aangesloten.
Nu heb ik 4 weken geleden daar tijdens een avondfeestje gezellig met hem gepraat, wat ik erg leuk vond. Sinds die avond appen we elkaar iedere dag, meestal in de ochtend, middag en de avond.
Nu vind ik hem erg leuk en zou ik graag eens met hem afspreken, maar ik ben echt te verlegen om het te vragen.
Ik heb al een paar keer gedacht; misschien appt hij alleen terug omdat ik zo vaak app, maar als ik dan een tijdje (max. 1 dag) niets laat horen, appt hij weer diverse keren. Dus initiatief komt wel van beide kanten.
Ik ben bang dat ik er teveel achter zoek: wil hij misschien alleen vrienden zijn?
Ik heb verder eigenlijk geen ervaring met relaties, dus vind dit heel lastig inschatten. Ik heb ook eigenlijk alleen vrouwelijke vriendinnen, dus heb geen vergelijkingsmateriaal of dit gewone vriendschappelijke apps zijn of dat een jongen dat normaal niet zo doet.
Ik ben trouwens 23, hij 27.
Mijn vraag is dus eigenlijk: appen mannen/jongens ook zoveel puur vriendschappelijk? En hoe zou ik, subtiel, kunnen laten weten dat ik eigenlijk wel eens zou willen afspreken...
Dank alvast voor alle tips!
Waarom subtiel? App gewoon, zin om binnenkort een drankje te doen.
Of wat dan ook. Niet te moeilijk doen.
Alle reacties Link kopieren
Zoals bovenstaand. Gewoon appen met de vraag of hij een drankje wil doen. Je hebt niks te verliezen. Nee heb je en ja kun je krijgen:)
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het zo zeggen, klinkt het heel makkelijk.
helaas voelt dat voor mij niet makkelijk, omdat ik dan 100 rampscenario's in mijn hoofd kan bedenken waardoor ik uiteindelijk dat appje niet stuur.