Hoe kom ik los van mijn ex?

22-09-2018 19:55 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu een half jaar uit elkaar maar ik kan mijn ex niet loslaten. Iedere keer dat ik hem zie wordt ik overspoeld door mijn liefde voor hem, gisteren gaf ik hem automatisch een knuffel waar hij op reageerde en eindigde in een hevige vrijpartij.

Contact verbreken gaat niet want wij hebben kinderen.

Wie heeft tips hoe ik los en van mijn liefde voor hem af kom?
gezien je nick kom je niet van hem los.............
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat het je ex is?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
22-09-2018 21:17
Wat is de reden dat het je ex is?
Hij was verliefd op een ander en wilde daarom scheiden. Ik vond een scheiding om een verliefdheid niet nodig en had nog een liever een open relatie gehad dan deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
En waar is die ander nu in dit verhaal?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Zo dus met jou voor de was en zijn eten en haar voor de liefde zou je al verguld zijn?

Met zo weinig zelfachting móet de relatie wel verkeerd gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Door in therapie te gaan en aan je eigenwaarde te gaan werken.
Je gedraagt je als een deurmat en schijnt dat nog wenselijk te vinden ook.
Hij is zo verliefd op die ander, dat hij met jou het bed induikt?
Ik zou die vent niet meer serieus nemen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Die ander is geen onderdeel van het verhaal.
Hij wilde weg, zonder het nog eens te proberen.
Een keertje seks maakt niet dat hij terug komt. Want het totaalplaatje was niet meer genoeg voor hem.
Dat je hem nog wil snap ik niet.

Therapie lijkt me een goede eerste stap.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen vind hij jou ook nog leuk.
Of liet hij zich meeslepen in het moment?
Alle reacties Link kopieren
Kán niet of wíl niet loslaten?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wil niet.
Zodra je wil kan het.
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
22-09-2018 22:42
En waar is die ander nu in dit verhaal?
Die is nog aanwezig en verstandelijk weet ik dat dit het juist makkelijker zou moeten maken om hem los te laten maar dit wil niet doordringen tot mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
22-09-2018 23:05
Zo dus met jou voor de was en zijn eten en haar voor de liefde zou je al verguld zijn?

Met zo weinig zelfachting móet de relatie wel verkeerd gaan.
Nee, ik zou ook gewoon liefde willen en hij heeft maandenlang een affaire gehad met haar zonder dat ik er iets van gemerkt heb. Het praktische is niet van toepassing, wij hadden een goede taakverdeling en ik heb het nu drukker als toen hij er nog was. Ik vind dit geen probleem en doe de extra dingen gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
22-09-2018 23:42
Die ander is geen onderdeel van het verhaal.
Hij wilde weg, zonder het nog eens te proberen.
Een keertje seks maakt niet dat hij terug komt. Want het totaalplaatje was niet meer genoeg voor hem.
Dat je hem nog wil snap ik niet.

Therapie lijkt me een goede eerste stap.
Het totaal was inderdaad niet genoeg voor hem maar nu heeft hij nog minder lijkt mij en daarnaast hebben de kinderen ook veel minder als eerst.

Over deze dingen heb ik al vaak gedacht en ook besproken met een therapeut, ik dacht dat dit zou helpen om mijn gevoel voor hem te kunnen relativeren maar dit lukt niet. Als ik hem zie of spreek neemt mijn gevoel steeds weer de overhand.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
23-09-2018 01:25
Zo te lezen vind hij jou ook nog leuk.
Of liet hij zich meeslepen in het moment?
Ik weet het niet, hij heeft vaak aangegeven dat sex en gevoelens los van elkaar stonden voor hem maar ik heb hem nooit geloofd.
Alle reacties Link kopieren
Beschuit schreef:
23-09-2018 10:53
Het totaal was inderdaad niet genoeg voor hem maar nu heeft hij nog minder lijkt mij en daarnaast hebben de kinderen ook veel minder als eerst.

Over deze dingen heb ik al vaak gedacht en ook besproken met een therapeut, ik dacht dat dit zou helpen om mijn gevoel voor hem te kunnen relativeren maar dit lukt niet. Als ik hem zie of spreek neemt mijn gevoel steeds weer de overhand.
Je kinderen krijgen toch niet mee?
Dat jij genoegen neemt met kruimels?
Je bent een voorbeeld.
Stel dat ze later ook zo gaan doen. :'(
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
23-09-2018 01:25
Zo te lezen vind hij jou ook nog leuk.
Of liet hij zich meeslepen in het moment?
Waar lees je dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ga in therapie.
En haal er geen hoop meer uit dat jullie heftig hebben staan vrijen. Dat zegt niks over zijn gevoelens voor jou.
Als je hem echt wil loslaten, dan is dat niet onmogelijk.
Om te beginnen moet je hard zijn en je niet overgeven aan je gevoelens als je hem ziet.
Ga ook geen dingen voor hem invullen: het was duidelijk dat hij niet verder mer jullie relatie wilde.
Alle reacties Link kopieren
Zielig voor de kinderen dit gedoe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oké dus hij had eerst wat met jou en toen ging hij vreemd met haar. En nu is hij met haar (?) en gaat hij vreemd met jou?

Misschien moet je daar vooral aan denken, als je daar niet enorm van walgt / op afknapt dan weet ik het ook niet meer @(
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 14:01
0.20% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
23-09-2018 11:06
Je kinderen krijgen toch niet mee?
Dat jij genoegen neemt met kruimels?
Je bent een voorbeeld.
Stel dat ze later ook zo gaan doen. :'(
De kinderen krijgen niet mee dat ik nog gevoelens heb voor hem, zij zien ouders die ondanks de scheiding goed met elkaar overweg kunnen maar dit bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat de kinderen balen van het heen en weer gaan tussen twee huizen en nog veel meer. Dit staat allemaal los van mijn vraag net zoals of hij nog wel of geen gevoelens meer voor mij heeft maar het zou wel makkelijker zijn als hij duidelijk niets meer voor mij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
23-09-2018 11:31
Ga in therapie.
En haal er geen hoop meer uit dat jullie heftig hebben staan vrijen. Dat zegt niks over zijn gevoelens voor jou.
Als je hem echt wil loslaten, dan is dat niet onmogelijk.
Om te beginnen moet je hard zijn en je niet overgeven aan je gevoelens als je hem ziet.
Ga ook geen dingen voor hem invullen: het was duidelijk dat hij niet verder mer jullie relatie wilde.
Duidelijk, dank je. Ik probeer mij dit al steeds voor te houden maar het mislukt steeds. :|
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
23-09-2018 12:17
Oké dus hij had eerst wat met jou en toen ging hij vreemd met haar. En nu is hij met haar (?) en gaat hij vreemd met jou?

Misschien moet je daar vooral aan denken, als je daar niet enorm van walgt / op afknapt dan weet ik het ook niet meer @(
Ik heb hem altijd vertrouwd en geloofd dat wanneer er ooit een ander zou zijn dit niet zomaar de eerste de beste slet/snol zou zijn, ik heb zijn vriendin ontmoet en mijn geloof is bevestigd. Al zou de situatie minder complex zijn kon het met gemak een goede vriendin van mij worden.

Mijn therapeut en vriendinnen hebben mij geadviseerd een beetje te gaan daten maar dit lukt mij niet, die dates ken ik niet en bij de eerste afspraken loop ik alleen maar te denken wat zij verder uitspoken en niet maandenlang de schijn ophouden om mij binnen te hengelen. Aan sex in die maanden moet ik helemaal niet denken, brrrr....
Alle reacties Link kopieren
Zou ook juist niet gaan daten. Eerst zorgen dat je zelf weer helemaal oké bent, anders trek je straks weer een eikel aan! Zou juist lekker op jezelf concentreren wanneer je de tijd ervoor hebt. Leuke dingen doen echt puur voor jezelf, waar jij blij van wordt. En veel lezen, bij voorkeur boeken die je helpen met zelfinzicht/ontdekking.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven