Vriend van broer

17-10-2018 21:06 16 berichten
Heyhoi!

Het is nu twee weken uit met mijn vriend. Na een relatie van drie jaar was het voor hem klaar, en dit had ik ook niet zien aankomen. Vorige week ging ik stappen met met broer en zijn vrienden, en mijn ex was ook daar. Ik had het hier best moeilijk mee, aangezien ik ‘m daar met andere meisjes zag flirten etc. Een vriend van mijn broer was heel lief voor me: ging voor me staan, zodat ik hem niet kon zien, etc. De dag erna ging ik weer met dezelfde groep stappen, en was mijn ex niet daar. Ik had aardig wat op, en aangezien die ene vriend van mijn broer ook vroeg op moest, ging ik achterop zijn fiets richting huis. Onderweg hebben we heel gezellig gekletst en toen kuste hij mij. En later nog een aantal keer. Opeens was het niet meer mijn ex waar ik aan dacht, maar aan die vriend van mijn broer.

Afgelopen maandag appte ik hem om hem te bedanken voor het weekend en vroeg of hij nog een keer wat wilde doen. Hij zei dat hij dat nu te snel vond, en geen rebound wilde zijn, maar dat hij me nooit gezoend zou hebben zonder doel en gevoel. Dat snapte ik heel erg goed. Nu zijn we al een aantal dagen zo aan het appen door de dag heen, en hij houdt ook het gesprek gaande. Ik wil alleen niet hopen op iets wat misschien niet komen gaat. Wat is jullie advies?

X
Alle reacties Link kopieren
Je bent je vriend na 3 jaar wel erg snel vergeten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Rustig aan doen.
Maar dit klinkt wel als iets met potentie.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je niet halsoverkop hier in moet springen

En het blijft een vriend van jou broer ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt verstandig.

Ik hou er nooit zo van als mensen van de ene relatie in de andere rollen, dus mijn advies zou zijn zijn om even rustig aan te doen en single te blijven. Rotzooien kan natuurlijk best, maar lijkt me niet verstandig met een vriend van je broer.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon rustig aan doen, je bent net vrijgezel na 3 jaar. Hij zegt toch indirect dat hij je leuk vindt? Spreek gewoon regelmatig wat af en dan zie je wel wat er gebeurt.

Wel leuk voor je hoor! :love:
Alle reacties Link kopieren
Als hij je nu leuk vindt, vindt hij je over een half jaar ook nog leuk. Ik zou even de breuk met je ex gaan verwerken en niet van de ene relatie in de andere duiken. Dat is vragen om ellende en daarin neem je niet alleen jezelf mee, maar ook die jongen en je broer en mogelijk hun vriendschap. Er zou mij iets teveel op het spel staan om er nu halsoverkop in te duiken.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet 's eerst je verbroken relatie verwerken voor je je weer ergene instort.
Hij was lief door voor je te gaan staan zodat je je ex niet hoefde te zien?
Waarom draaide je niet gewoon om?
(I'm getting too old).

Hoe dan ook, die jongen wil in je broek en rekt het hoogstens wat uit omdat hij bang is dat jij nog niet helemaal stabiel bent daarvoven. Klinkt als een slimme man. Ik bedoel, het is pas twee weken uit...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-10-2018 21:22
Gewoon rustig aan doen, je bent net vrijgezel na 3 jaar. Hij zegt toch indirect dat hij je leuk vindt? Spreek gewoon regelmatig wat af en dan zie je wel wat er gebeurt.

Wel leuk voor je hoor! :love:
Precies dit.

Ik snap de negatieve reacties niet. Dat je het zelf niet zou doen, prima, maar sommige mensen doen net of het bijna een persoonlijke belediging is dat ze snel na haar vorige relatie iemand anders leuk vindt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem echt leuk? Of vind je de aandacht die hij jou geeft nu je ego en je hart een knauw hebben gehad, wel leuk? Als een andere vriend van je broer precies dit had gedaan, had je die dan nu leuk gevonden ipv deze gast?
Dingen waar je wel even bij stil mag staan, want als dat zo is, is hij idd een rebound
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet te snel gaan. Dan heb je niet veel keus om niet of wel snel te gaan.
Je kunt dates voorstellen, als hij weigert kun je hem niet dwingen.
Ik zou vooral ook met vriendinnen op stap gaan en weer leuke dingen voor jezelf en met de meidenclub gaan doen.
Niet meer met je broer en zijn vrienden op stap.
Alle reacties Link kopieren
Aandacht is altijd leuk
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
17-10-2018 22:01
Precies dit.

Ik snap de negatieve reacties niet. Dat je het zelf niet zou doen, prima, maar sommige mensen doen net of het bijna een persoonlijke belediging is dat ze snel na haar vorige relatie iemand anders leuk vindt.
Weet je wat ik niet altijd snap
Nou ja ik snap het wel het is gewoon niet Accepteren dat er anderen meningen zijn

Het is nou eenmaal dat je op een onderwerp of vraagstuk of topic als deze hier je gewoon meningen kan krijgen , de ene denkt ja gaan hoor en de ander zegt is dat nou echt zo slim zo snel ? En met een vriend van jou broer

Maar dan heb je altijd weer een iemand of meerdere die tegen de (ik zou het niet doen mensen) dit soort berichten hierboven gaat plaatsen

Respecteer gewoon ook iemand met zijn goed bedoelde mening (wie weet wel gebaseerd op eigen-ervaring) zo negatief is het niet ,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Edit, laat ook maar, geen zin om hier verder over in discussie te gaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
18-10-2018 11:26
Edit, laat ook maar, geen zin om hier verder over in discussie te gaan.
is inderdaad ook niet nodig of mijn bedoeling
vervuilt alleen de topic maar toch :)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven