Vraag aan Lesbiennes/ vrouwelijke bi’s

10-12-2018 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Ik zit in een situatie en ben een beetje in de war. Eigenlijk zijn het 2 dingen, ik zal ze even uitleggen😬
Ik heb eigenlijk altijd naar mannen gekeken maar merkte de laatste tijd dat ik ook gevoelens kon krijgen voor vrouwen. Alleen moet ik dan niet denken aan het sexuele gedeelte, dat trekt me totaal niet, waardoor ik altijd twijfel of ik dan echt bi ben of dat het angst is.. is er iemand die dit herkent?


ik ben benieuwd!! Alvast bedankt!
anoniem_371357 wijzigde dit bericht op 19-12-2018 20:01
60.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi TO.
Grappige titel trouwens, vrouwelijke bi's :worship:

Het kan dat je voor zowel mannen als vrouwen gevoelens hebt maar voor vrouwen geen seksuele gevoelens.
Ik heb het zelf andersom. Noem mezelf bi maar weet eigenlijk dat ik nu helemaal goed zit met een vrouw en een man me nooit hetzelfde kan bieden.

Lastig dat je verliefd bent op een klant in de supermarkt. Ik ben er natuurlijk niet bij, maar ik weet niet of het wederzijds is. Zij komt daar gewoon boodschappen doen en lacht vriendelijk. Ik weet niet of je daar wat achter moet zoeken.
Al snapik dat je onbewust toch allerlei signalen ziet!

Hmm ik weet niet of je het haar moet zeggen, want het is tenslotte wel een klant. Maar goed, zonder het re vragen weet je ook niets.

Welkom in de wondere wereld van de is -ze-lesbisch-of-hetero?! O_O
Alle reacties Link kopieren
elisa55 schreef:
10-12-2018 19:25
Hoi TO.
Grappige titel trouwens, vrouwelijke bi's :worship:

Het kan dat je voor zowel mannen als vrouwen gevoelens hebt maar voor vrouwen geen seksuele gevoelens.
Ik heb het zelf andersom. Noem mezelf bi maar weet eigenlijk dat ik nu helemaal goed zit met een vrouw en een man me nooit hetzelfde kan bieden.

Lastig dat je verliefd bent op een klant in de supermarkt. Ik ben er natuurlijk niet bij, maar ik weet niet of het wederzijds is. Zij komt daar gewoon boodschappen doen en lacht vriendelijk. Ik weet niet of je daar wat achter moet zoeken.
Al snapik dat je onbewust toch allerlei signalen ziet!

Hmm ik weet niet of je het haar moet zeggen, want het is tenslotte wel een klant. Maar goed, zonder het re vragen weet je ook niets.

Welkom in de wondere wereld van de is -ze-lesbisch-of-hetero?! O_O
Hahaha ja ik dacht dan trek ik de juiste doelgroep aan :high5:
Maar dankjewel! Ja vriendelijk lachende mensen heb ik natuurlijk veel maar ze hield wel echt m’n blik vast zegmaar. Ik voelde toen nog niks (behalve dat ik haar aardig en knap vond maar geen zenuwen en nu wel) maar na dat oogcontact wel (Ookal probeerde ik het te ontkennen) en het kwam echt van haar uit..
Ik weet nu op welke dag ze komt (soms 2 dagen) en die werk ik allebei niet deze week dus ik baal verschrikkelijk😅
Maargoed ik denk dat ik het nog even aan moet kijken dan? Geen idee ik vind het zo lastig. Ik dacht misschien ligt de bal nu bij mij en wacht ik te lang waardoor ik het verpest😬
Alle reacties Link kopieren
Hii, ik ben zelf een lesbische vrouw. Ik bergijp dat het lastig is je gevoel te begrijpen. Zelf kon in het altijd goed vinden met mannen, maar niet op de manier als in een relatie en sexueel gezien. Daar moest ik niet aan denken. Ik wist het gewoon van mezelf en voelde dat ik op vrouwen val.

Het is lastig je gevoel misschien te begrijpen als je het beide heb, maar daar is ook niks mis mee! Maar misschien val je inderdaad op mannen en vrouwen. Je kan een keer een gewoon praatje met haar houden kijken hoe je je voelt. En kijken hoe zij reageert. Ik zou het niet gelijk vertellen, maar afwachten wat je gevoel dan zegt. En vaak klopt je gevoel wel!
Alleen moet ik dan niet denken aan het sexuele gedeelte, dat trekt me totaal niet

Ben je dan wel bi? Ik kan vrouwen ook aantrekkelijk vinden en ik ben 100% hetero.
Als ik het gevoel zou krijgen dat een supermarktmedewerker (m/v) op mij zou vallen, zou ik bij 'n andere super boodschappen gaan doen. Ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen.
Als ik het gevoel zou krijgen dat een supermarktmedewerker (m/v) op mij zou vallen, zou ik bij 'n andere super boodschappen gaan doen. Ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-12-2018 20:24
Als ik het gevoel zou krijgen dat een supermarktmedewerker (m/v) op mij zou vallen, zou ik bij 'n andere super boodschappen gaan doen. Ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen.
Daarom onderneem ik dus ook niks en vraag ik hier om tips
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
10-12-2018 20:14
Alleen moet ik dan niet denken aan het sexuele gedeelte, dat trekt me totaal niet

Ben je dan wel bi? Ik kan vrouwen ook aantrekkelijk vinden en ik ben 100% hetero.
Nouja dat denk ik wel aangezien ik eerder verliefd ben geweest op een vrouw (die ik goed kende) maar die was bezet. Misschien ben ik bang voor het onbekende 😁
Alle reacties Link kopieren
Maya89 schreef:
10-12-2018 20:03
Hii, ik ben zelf een lesbische vrouw. Ik bergijp dat het lastig is je gevoel te begrijpen. Zelf kon in het altijd goed vinden met mannen, maar niet op de manier als in een relatie en sexueel gezien. Daar moest ik niet aan denken. Ik wist het gewoon van mezelf en voelde dat ik op vrouwen val.

Het is lastig je gevoel misschien te begrijpen als je het beide heb, maar daar is ook niks mis mee! Maar misschien val je inderdaad op mannen en vrouwen. Je kan een keer een gewoon praatje met haar houden kijken hoe je je voelt. En kijken hoe zij reageert. Ik zou het niet gelijk vertellen, maar afwachten wat je gevoel dan zegt. En vaak klopt je gevoel wel!
Ja nou precies! Maar ik merk gewoon aan mezelf dat het niet alleen ‘aantrekkelijk vinden’ of ‘iemand mogen’ is.. dus ik wil er graag achter komen.. maar ik dankjewel ik ga zeker proberen een praatje te maken😊
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-12-2018 20:24
Als ik het gevoel zou krijgen dat een supermarktmedewerker (m/v) op mij zou vallen, zou ik bij 'n andere super boodschappen gaan doen. Ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen.

Me to. Vooral als ze een vibrator zou halen. Ik zou dan gelijk peper spray halen.
.
elisa55 schreef:
10-12-2018 19:25
Welkom in de wondere wereld van de is -ze-lesbisch-of-hetero?! O_O
Ja, dat blijft altijd de grote vraag. :sherlock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven