Is hij geïnteresseerd of niet?

10-12-2018 21:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kwam ik een erg leuke medestudent tegen op Tinder. Na een beetje twijfelen over naar rechts swipen (want potentieel ongemakkelijk en ja, ik ben een angsthaas op dit gebied) toch gedaan, en een paar dagen terug hadden we een match. Hij stuurde me direct een berichtje in de trant van "he wat toevallig", waarop ik een vrij enthousiaste reactie terugstuurde. Alleen niet per se eentje waarop een terugreactie nodig was... wat hij dus ook niet deed. Ik vind het vrij verwarrend, omdat hij mij wel direct aansprak, maar als iemand niet reageert lijkt mij dat diegene niet geïnteresseerd is. Moet ik dat hieruit opmaken of wacht hij gewoon tot ik wat initiatief neem?
Moeilijk gedoe. Stuur gewoon een berichtje met een duidelijke vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier persoonlijk uit opmaken dat hij niet geïnteresseerd is. Maar je kunt hem natuurlijk gewoon vragen om een kop koffie te gaan drinken, dan weet je het zeker.
Niet bang zijn, je hebt weinig te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar ben je niet interessant genoeg, als ik jou was zou ik doorschakelen.....succes!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
10-12-2018 21:59
Ik zou hier persoonlijk uit opmaken dat hij niet geïnteresseerd is. Maar je kunt hem natuurlijk gewoon vragen om een kop koffie te gaan drinken, dan weet je het zeker.
Niet bang zijn, je hebt weinig te verliezen.
Dit vooral niet doen hehe.
Alle reacties Link kopieren
Laat gaan.....of is hij de enige op tinder? :lol:
Alle reacties Link kopieren
Jullie waren een match... Hij zei eerst wat daarna jij..
Als hij je echt leuk vond en jij hem opgemerkt was had hij wellicht gelijk gehapt op jou antwoord terug.

Hij ´hapte´ wel alleen nu weet je dus niet wat de reden is...Wilde hij slechts aandacht? of bevestiging?... Of is ie nieuwsgierig naar meer?
Het hoeft niet gelijk ernstig te zijn!
Maar op jou bericht had hij wel kunnen sturen als hij echt geïnteresseerd was naar mijn mening, iets van:

´Haha ..... alles goed met je verder? heb je het naar je zin op school?´

---
ik noem maar wat..
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-12-2018 22:14
Hij ´hapte´ wel alleen nu weet je dus niet wat de reden is...Wilde hij slechts aandacht? of bevestiging?... Of is ie nieuwsgierig naar meer?
Het hoeft niet gelijk ernstig te zijn!
Ja dat was inderdaad meer wat ik verwarrend vond, als ik niet geïnteresseerd was in iemand die ik al kende (maar niet ontzettend goed) zou ik geen contact leggen... maar denk dat het inderdaad niet slim is om te gaan pushen, is ook niet wat ik wil
Alle reacties Link kopieren
Je doet het zelf..stuur dan iets waarop hij wel moet reageren zoals iets met een vraag. Hij zit met hetzelfde als jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-12-2018 22:14
Jullie waren een match... Hij zei eerst wat daarna jij..
Als hij je echt leuk vond en jij hem opgemerkt was had hij wellicht gelijk gehapt op jou antwoord terug.

Hij ´hapte´ wel alleen nu weet je dus niet wat de reden is...Wilde hij slechts aandacht? of bevestiging?... Of is ie nieuwsgierig naar meer?
Het hoeft niet gelijk ernstig te zijn!
Maar op jou bericht had hij wel kunnen sturen als hij echt geïnteresseerd was naar mijn mening, iets van:

´Haha ..... alles goed met je verder? heb je het naar je zin op school?´

---
ik noem maar wat..
Dat had jij toch ook kunnen doen. Jij verwijt hem dat hij ontwijkend doet maar jij doet dat zelf ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk in de wandelgangen ook eens een praatje aanknopen?

Ik denk niet dat hij heel erg geïnteresseerd is trouwens. Dan had hij wel meer laten horen, zeker omdat hij je al vaag kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven