Friends with benefits met je huisgenoot...

10-12-2018 23:03 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen van Viva,

Ik heb nood aan wat duidelijkheid. Ik zit sinds een paar maanden in een "FWB" situatie met een huisgenoot van me, met de aanhalingstekens omdat wij eigenlijk totaal geen friends zijn, buiten de seks hebben wij amper contact met elkaar.

Nu is dus het gevaarlijke aan FWB dat de kans groot is dat één van beiden gevoelens krijgt.. Nou, ik heb in die maanden ook serieus proberen te daten, maar ik betrap mezelf er steeds op dat mijn gedachten telkens teruggaan naar mijn scharrel. Twee weken geleden kwamen we elkaar ook tegen op Tinder (obviously naar rechts geswiped) en meteen een match. We zijn toen een keer naar de film gegaan, maar helaas hing er echt een ongemakkelijk vibe in de lucht, erna hebben we wel fenomenale seks gehad lol.

Hij heeft zelf eerder een passieve persoonlijkheid, ik ben een dominant persoon. Hij is altijd de rust zelve, zal nooit zijn zelfbeheersing verliezen, en ik ben eerder een heethoofd die nogal snel zich opwindt. Geen van ons heeft ooit de stap gezet tot meer, maar toch heb ik bij hem ergens het gevoel dat er wel meer schuilt. We hebben altijd al een bepaalde seksuele aantrekkingskracht gehad en hebben hier toen ook een gesprek over gehad. Hij was er in de eerste instantie op tegen omdat zulke toestanden als huisgenoten te veel drama zouden geven, maar op een dronken avond is het dan toch gebeurt. En sindsdien is dat ook het wekelijks ritueel.
Zo neemt hij altijd het initiatief tot contact, hij komt me als ik aan het stappen ben altijd overal opzoeken. Ik zie hem zo ook vaak de hele avond staan flirten en zoenen met andere meiden, en toch belandt hij steeds bij mij. Hij is een ontzettend aantrekkelijke man, het is niet alsof hij geen kans zou maken bij andere meiden, ik heb er al geweten die hij echt van zich af heeft moeten slaan. Haha.

Aangezien hij toch blijft rondspoken in mijn hoofd zou ik dit graag willen exploreren, maar hoe pak ik dit aan? Ik ben hier echt geen held in.
hij wil je niet, je bent gewoon een makkelijke optie
Je zou het eigenlijk voor de grap eens met iemand moeten bespreken. Maar ja, met wie? Lastige.
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijk gedoe toch tegenwoordig met dat FWB gedoe.

Wachten met seks tot je een relatie hebt maakt alles zoveel simpeler.
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:08
Je zou het eigenlijk voor de grap eens met iemand moeten bespreken. Maar ja, met wie? Lastige.
Dat blijft lastig.
Je moeder?
Je leidinggevende?
De kassiere van de AH?
Of misschien heb je een krantenjongen?
Nemaìn’ schreef:
10-12-2018 23:12
Dat blijft lastig.
Je moeder?
Je leidinggevende?
De kassiere van de AH?
Of misschien heb je een krantenjongen?
Ik zou gaan voor de klantenservice van bol.com. of nee wacht de zoon van Ron Brandsteder!
Alle reacties Link kopieren
Hij zoent met andere meiden en belandt vervolgens bij jou in bed? Gadver..
Je begint ermee dat jullie niet eens vrienden zijn, dus als dat er niet in zit, dan meer ook niet lijkt me?
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:13
Ik zou gaan voor de klantenservice van bol.com. of nee wacht de zoon van Ron Brandsteder!
Die van Coolblue zijn heel grappig en hebben voor alles een oplossing.
Waarom toch altijd dat afzeiken van een nieuwe TO? Ik zag t ook al op een ander topic. Een forum is toch om raad te vragen. Als ze het aan een ander had kunnen vragen, schreef ze hier niet en blijkbaar durft ze ook niet met hem in gesprek.
Het komt een beetje laf over. Een nieuw iemand die iets vraagt lekker de grond intrappen. Oudgedienden die bloedirritant zijn worden dan weet nooit aangepakt.
sugarmiss schreef:
10-12-2018 23:12
Wat een moeilijk gedoe toch tegenwoordig met dat FWB gedoe.

Wachten met seks tot je een relatie hebt maakt alles zoveel simpeler.
En deze ‘vroeger was alles beter’ reacties zijn ook al zo flauw. Ik ben oud maar ik snap wel dat dit andere tijden zijn met veel meer keus en veel meer onzekerheid.
Schrijf dan niet.
diedietje schreef:
10-12-2018 23:17
Hij zoent met andere meiden en belandt vervolgens bij jou in bed? Gadver..

Ja ga morgen een tetanus injectie halen

Je begint ermee dat jullie niet eens vrienden zijn, dus als dat er niet in zit, dan meer ook niet lijkt me?
Goed punt.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:18
Waarom toch altijd dat afzeiken van een nieuwe TO? Ik zag t ook al op een ander topic. Een forum is toch om raad te vragen. Als ze het aan een ander had kunnen vragen, schreef ze hier niet en blijkbaar durft ze ook niet met hem in gesprek.
Het komt een beetje laf over. Een nieuw iemand die iets vraagt lekker de grond intrappen. Oudgedienden die bloedirritant zijn worden dan weet nooit aangepakt.
Nou nou TO wordt ook echt compleet aan stukken gescheurd hier hoor, het is een hate crime.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:18
Waarom toch altijd dat afzeiken van een nieuwe TO? Ik zag t ook al op een ander topic. Een forum is toch om raad te vragen. Als ze het aan een ander had kunnen vragen, schreef ze hier niet en blijkbaar durft ze ook niet met hem in gesprek.
Het komt een beetje laf over. Een nieuw iemand die iets vraagt lekker de grond intrappen. Oudgedienden die bloedirritant zijn worden dan weet nooit aangepakt.
Geen idee hoe oud of nieuw TO is. En afzeiken?
Ik noem het een grappige vorm van spiegelen, pas ik ook in het dagelijks leven toe.
Niemand weer wat hij wil en alleen hij. En alleen TO kan hem dat vragen.

Of ze moet even zijn telefoonnummer hier neerzetten, dan appen wij hen wel even.
En dus het goede voorbeeld:
Als ik het zo lees, denk ik nier dat hij iets met je wil. Hij doet geen moeite.
Ik begrijp wel dat je stiekem hoopt op een mooie afloop, maar helaas loopt het meestal niet zo.
Lekker uitgaan en op zoek naar een leukerd.
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:22
Nou nou TO wordt ook echt compleet aan stukken gescheurd hier hoor, het is een hate crime.
Nou, volgens mij duik jij zo n beetje in ieder relatie topic op met lullige opmerkingen. Het zat je zelf ook niet mee natuurlijk....
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:23
En dus het goede voorbeeld:
Als ik het zo lees, denk ik nier dat hij iets met je wil. Hij doet geen moeite.
Ik begrijp wel dat je stiekem hoopt op een mooie afloop, maar helaas loopt het meestal niet zo.
Lekker uitgaan en op zoek naar een leukerd.
Allemaal invulling en aannames.

De enige die TO kan zeggen wat hij wil is haar neukie.
Nemaìn’ schreef:
10-12-2018 23:26
Allemaal invulling en aannames.

De enige die TO kan zeggen wat hij wil is haar neukie.
nee want die heeft een passieve persoonlijkheid
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn sommigen hier snel getriggerd zeg, gelukkig had ik zulke reacties wel verwacht, jammer dat er nog niet veel op mijn feitelijke vraag is ingegaan :rolling:
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:24
Nou, volgens mij duik jij zo n beetje in ieder relatie topic op met superleuke opmerkingen. Het zat je zelf ook niet mee natuurlijk....
En daarmee maak jij de eerste lullige op de man opmerking die in dit topic is gevallen, chapeau! :applause:
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 23:36
1.72% gewijzigd
Rememberwhen schreef:
10-12-2018 23:32
Wat zijn sommigen hier snel getriggerd zeg, gelukkig had ik zulke reacties wel verwacht, jammer dat er nog niet veel op mijn feitelijke vraag is ingegaan :rolling:
er is wel degelijk antwoord gegeven op je vraag hoe je eea moet exploreren (praat je altijd zo?)
Rememberwhen schreef:
10-12-2018 23:32
Wat zijn sommigen hier snel getriggerd zeg, gelukkig had ik zulke reacties wel verwacht, jammer dat er nog niet veel op mijn feitelijke vraag is ingegaan :rolling:
Sorry ik dacht dat 'vraag het hem' misschien tezeer voor de hand lag. Maar dat is wat ik zou doen
S-Meds schreef:
10-12-2018 23:29
nee want die heeft een passieve persoonlijkheid
Oh, zo’n zeester moet je toch niet als neukie willen?
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:33
En daarmee maak jij de eerste lullige op de man opmerking die in dit topic is gevallen, chapeau! :applause:
op de waterman26
Nemaìn’ schreef:
10-12-2018 23:35
Oh, zo’n zeester moet je toch niet als neukie willen?
makkelijk toch? beter dan een tarzan die moet je steeds aan en uitzetten
Rememberwhen schreef:
10-12-2018 23:32
Wat zijn sommigen hier snel getriggerd zeg, gelukkig had ik zulke reacties wel verwacht, jammer dat er nog niet veel op mijn feitelijke vraag is ingegaan :rolling:
Het zijn allemaal antwoorden op je vraag.
Maar ik wil wel aanvullen.
Hack zijn telefoon
Hack zijn Tinder account.
Hoor zijn vrienden uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven