Tinder -> 4 dates -> hij had geen gevoel

18-12-2018 17:36 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jongen van 30 jaar (ik ben 35) leren kennen op Tinder begin november en daar hele gesprekken mee gevoerd. Vervolgens bleek het het broertje van mijn ex zijn beste vriend te zijn van vroeger.
Nou voortgezet via Whatsapp, 24/7 appen je kent het wel. Was een klik, wij hadden zoveel dingen gemeen en het was gezellig!

1e Date 29 november
Aangezien wij beide nerdy gamers zijn gezellig potje Smashen op de GameCube bij mij thuis. Afscheid ook fijn, hij was netjes! Niets gebeurd.
Het is dat het het broertje ‘van’ is, anders had ik hem nooit thuis laten komen laten we dat vooropstellen!

Flink appen

2e Date 1 december
Weer bij mij thuis en mega gezellig geweest en ging hij pas om 7.00 naar huis! Time flies.. Wat konden wij flink praten zeg. Deze avond hadden we wel voor het eerst gezoend.

Weer flink appen

3e Date 8 december
Alleen maar weer vet gebabbeld en ditmaal ietsje verder gegaan dan zoenen, maar niet afgemaakt zeg maar. Mijn puppy ‘stoorde’ tweemaal. Hij was tot 5.45 gebleven.

En weer 24/7 appen

4e Date 15 december
We hadden samen een hapje gegeten en hadden van tevoren afgesproken dat hij bij mij zou blijven slapen (mijn kinderen sliepen bij mijn vader). Veel gesproken en filmpjes gekeken. Ditmaal waren we wel met elkaar naar bed geweest en ook de volgende ochtend. In de middag ging hij weer weg.

Die avond had ik hem via de app gevraagd of ik de enige was met wie hij het bed deelde en hij zei ja sowieso schat no worries.
Ook stom natuurlijk ik had dit eerder moeten vragen maar hadden daarover nooit gesproken.
Wel dat we allebei niet opzoek naar fwb zijn maar go with the flow gaan en zien waar het schip strandt. We hadden dezelfde insteek en ik vertelde hem ook dat ik net uit een relatie kwam en het rustig aan wou doen.
Vervolgens door zijn bevestigde antwoord appte ik: Gelukkig maar because I like you mucho.
En toen begon het lampje te branden.. Hij reageerde daar niet op, terwijl wij altijd slaap lekker etc. zeiden.
Jawel, in de morgen kreeg ik een berichtje terug: Morning babe, I like you too, but there’s a but.. ik mis iets, kriebels HET gevoel of iets dergelijks als je snapt wat ik bedoel.
Toen was ik echt even flabbergasted.
Wij lange lappen teksten heen en weer gestuurd en toen vroeg hij of hij langs kon komen om het in de avond te bespreken want ik zei dat het nu lijkt van de daad is geklaard en zoef weg ga je dus ik voel mij gebruikt. Volgens hem was dat echt niet zo.
Dat was dus gisteren 18 december.

The spark ontbrak er voor hem. Hij zei nog de seks was goed en lekker laten we daar geen misvattingen over hebben maar het gevoel was er niet. Hij zei dat hij het ook klote vond en het graag anders had gezien.
Ik vond dat hij het net zo goed bij date 3 ook kon zeggen..
Maar we namen gisteravond dus afscheid met een knuffel dus ga er vanuit dat we elkaar nooit meer zien plus daarbij zei hij take care schat. Maar ik had hem nog wat spulletjes gegeven en die heeft hij netjes teruggeven gisteren, had niet gehoeven.

Dus ja lastig altijd als iemand het op gevoel gooit, want dat kan altijd een leugen zijn om er maar mooi mee weg te komen.
Plus daarbij, zonder seks kun je lijkt mij echt wel inschatten of iemand al relatiemateriaal is. Maar toch zegt iets in mij dat ik hem wel geloof. Helaas is gevoel niet te sturen. Ik weet niet of hij op één ding uit was, hoe schatten jullie dit in?

Sinds gisteren tot aan vandaag appen we nog steeds, maar wel veel minder..
Ook al hadden wij geen relatie maar wel een ‘fling’ ik vond hem echt heel leuk, maar dat had ik hem gisteren ook gezegd.
Dus voor mij is het jammer, want zijn innerlijk was echt het ideaalplaatje!
Misschien beter voor mij om zo min mogelijk contact te houden, anders blijft hij in mijn hoofd zitten aangezien hij toch geen ‘gevoel’ voor mij heeft.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je doorgaan met appen? Beetje kansloos. Hij heeft zijn ding kunnen doen, blijkbaar viel het tegen of had hij inderdaad niet het goede gevoel erbij. Helaas, dat hoort erbij. Lekker verder kijken naar een man die wel leuk is.
...
Hij zegt het duidelijk he, dus aan jou om hem te geloven. De seks was leuk, maar hij krijgt geen romantische gevoelens bij je.
Jullie hebben seks gehad waarbij hij merkte dat voor hem de klik er niet was.
Kan gebeuren en hij is er eerlijk over geweest.
Alle reacties Link kopieren
Lastig als je seks als een betaalmiddel ziet.
Je bent volwassen en hebt van de seks genoten, neem ik aan.
Jij komt net uit een relatie,
jullie wilden geen FWB
jullie zouden wel zien waar het schip zou stranden
daarom heeft hij het een kans gegeven.

De spark bleek er bij hem toch niet te zijn, en aangezien hij jou geen valse hoop op iets duurzaams wilde geven, meldde hij dit.
Ik denk niet dat hij met je omging voor de seks.

Ik zou inderdaad voor je eigen gemoedsrust het contact met hem verbreken.
Alle reacties Link kopieren
wat voor spulletjes geef jij aan een date?

voordeel is wel dat hij ze terug gegeven heeft, dus heb je het nog liggen voor je volgende date.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat hij dat pas na de seks zegt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat je tot op een kwartier nauwkeurig hebt onthouden tot hoe laat hij bleef en dat app’je na de seks zegt wel iets over jou, ik denk dat hij het benauwd kreeg
Afgesproken dat hij bleef slapen. Hoe gaat dat?

Vroeg me al bij date 3 af wat vermoeiend zo lang praten en op de bank zitten tot 5.45....

Waarom hield je de sex af?

En ja het is ku* voor jou. Maar ja als hij niet wilt/iets voelt. Wel eerlijk van hem.
Maar ik denk wel dat het iets met sex te maken heeft. Soms heb je een klik in bed en soms denk je sjezus wtf.
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je wat hij aangeeft niet serieus?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste zin van je. Misschien had je dat eerder moeten doen. Een overkill aan aandacht, dan krijgt niemand de kans om een gevoel te ontwikkelen. Dat gebeurt als iemand er juist niet is.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-12-2018 17:43
Waarom zou je doorgaan met appen? Beetje kansloos. Hij heeft zijn ding kunnen doen, blijkbaar viel het tegen of had hij inderdaad niet het goede gevoel erbij. Helaas, dat hoort erbij. Lekker verder kijken naar een man die wel leuk is.
Je hebt helemaal gelijk, het heeft geen zin meer om te appen inderdaad want ik bereik er toch niks mee.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-12-2018 17:44
Hij zegt het duidelijk he, dus aan jou om hem te geloven. De seks was leuk, maar hij krijgt geen romantische gevoelens bij je.
Precies dat ja..
Ik denk dat hij je echt heel leuk vindt, een klik voelt maar dat hij dat speciale gevoel mist. Ik ken dit van mezelf. Dan is het hartstikke fijn met iemand maar dan mis ik kriebels of een vonk. Leuk als je afspreekt maar daarbuiten ben ik er niet mee bezig of denk ik niet aan hem. Heel jammer maar je doet er niks aan
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
18-12-2018 17:48
Jij komt net uit een relatie,
jullie wilden geen FWB
jullie zouden wel zien waar het schip zou stranden
daarom heeft hij het een kans gegeven.

De spark bleek er bij hem toch niet te zijn, en aangezien hij jou geen valse hoop op iets duurzaams wilde geven, meldde hij dit.
Ik denk niet dat hij met je omging voor de seks.

Ik zou inderdaad voor je eigen gemoedsrust het contact met hem verbreken.
Wat een fijn bericht om te lezen, dankje Zara! Al mijn vriendinnen zeiden dus het tegenovergestelde over hem, maar ik geloof hem oprecht.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
18-12-2018 17:50
wat voor spulletjes geef jij aan een date?

voordeel is wel dat hij ze terug gegeven heeft, dus heb je het nog liggen voor je volgende date.
Hij heeft last van couperose in zijn gezicht en ik had 2 crème’tjes nog liggen zodat hij het kon uitproberen en een x sigaretten voor hem gekocht. Dus ik had een nieuw pakje gekregen..
Plus daarbij denk ik dat hij hoopte dat er na seks wel een kriebel kwam en die bleef uit. Dit klinkt echt niet als iemand die je gebruikt heeft voor seks. Daarvoor hadden jullie te leuke en lange dates. Ik zou zeggen: contact houden maar dan vriendschappelijk en wie weet komt dat gevoel nog
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
18-12-2018 18:18
Dat je tot op een kwartier nauwkeurig hebt onthouden tot hoe laat hij bleef en dat app’je na de seks zegt wel iets over jou, ik denk dat hij het benauwd kreeg
Omdat ik goed in het onthouden ben van cijfers. Benauwd krijgen had hij geen last van, houden beiden van onze vrijheid met vrienden en claimgedrag hebben wij een hekel aan. Besproken zaken.
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
18-12-2018 18:23
Afgesproken dat hij bleef slapen. Hoe gaat dat?

Vroeg me al bij date 3 af wat vermoeiend zo lang praten en op de bank zitten tot 5.45....

Waarom hield je de sex af?

En ja het is ku* voor jou. Maar ja als hij niet wilt/iets voelt. Wel eerlijk van hem.
Maar ik denk wel dat het iets met sex te maken heeft. Soms heb je een klik in bed en soms denk je sjezus wtf.

Afgesproken hoe gaat dat? Hij vroeg zorg jij dat de kids oppas hebben zaterdag. Dus ja oppas geregeld en is hij bij mij gebleven..
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
18-12-2018 18:23
Afgesproken dat hij bleef slapen. Hoe gaat dat?

Vroeg me al bij date 3 af wat vermoeiend zo lang praten en op de bank zitten tot 5.45....

Waarom hield je de sex af?

En ja het is ku* voor jou. Maar ja als hij niet wilt/iets voelt. Wel eerlijk van hem.
Maar ik denk wel dat het iets met sex te maken heeft. Soms heb je een klik in bed en soms denk je sjezus wtf.
Haha wij praten gewoon hartstikke veel zonder moment stilte.. Zelfde interesses enzo en dan vergeet je echt de tijd hoor!

Ik ben niet van snel mee naar bed gaan, pas als het goed voelt. En dat gebeurde op de 3e date..

Ja ik waardeer het ook dat hij het beter nu al zegt dan nog later, maar blijft kut dat het pas na de daad is. Ik was ook nog eens ongesteld hè zucht.. Dan nog wou hij..
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-12-2018 19:05
Waarom neem je wat hij aangeeft niet serieus?
Ik neem hem wel serieus? Vind het alleen jammer dat hij het niet eerder zei, na 3 dates weet je toch heus of iemand relatiemateriaal is? Althans zo heb ik het met mijn voorgaande relaties ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-12-2018 19:30
Plus daarbij denk ik dat hij hoopte dat er na seks wel een kriebel kwam en die bleef uit. Dit klinkt echt niet als iemand die je gebruikt heeft voor seks. Daarvoor hadden jullie te leuke en lange dates. Ik zou zeggen: contact houden maar dan vriendschappelijk en wie weet komt dat gevoel nog
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-12-2018 17:53
Jammer dat hij dat pas na de seks zegt.
Waarom?
Babes1983 schreef:
18-12-2018 19:32
Omdat ik goed in het onthouden ben van cijfers. Benauwd krijgen had hij geen last van, houden beiden van onze vrijheid met vrienden en claimgedrag hebben wij een hekel aan. Besproken zaken.
Je hebt vier dates met hem gehad. Zoals je praat lijkt het alsof jullie een relatie hadden, ook steeds in de wij-vorm. Misschien benauwde het hem niet maar het komt wel benauwend over.
En ja, jammer dat het na de seks niks bleek tussen jullie, risico van het vak. Je stemt als het goed is beide in met seks omdat je daar zin in hebt en het kan altijd op ieder moment gebeuren dat 1 van de 2 het toch niet ziet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven