Kerstfeest bij zijn ex

18-12-2018 18:06 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met mijn nieuwe relatie zoude wij met kerstfeest naar Rome gaan. De tickets in januari waren echter goedkoper, daarom gaan we met oud en nieuw. Zodoende vroeg ik wat we met kerstfeest zouden doen. " nou, hij wilde eerst weten wat zijn (volwassen ) zonen met kerstfeest gaan doen. En hij laat zich op zijn leeftijd nergens toe dwingen".. Pardon, dat was klare taal. Ik heb verder niets meer gevraagd en afgewacht wat hij met zijn kinderen zou gaan doen. Ondertussen heb ik maar iets afgesproken met mijn ouders. Hij wilde niet mee, daar heb ik alle begrip voor. Het is daar niet erg gezellig, maar wel druk.
Nu vertelt hij gisteren tussen neus en lippen door. " ik heb met kerstfeest niet te doen, daarom heeft mijn ex me maar uitgenodigd." Hij gaat dus wel naar zijn ex-vrouw. Zijn kinderen zijn daar ook. Verder neemt hij ook zijn moeder mee. Hij viert dus kerst met zijn oude gezin en ik als nieuwe vriendin sta aan de kant. Met mij wilde hij niets afspreken.
Ik heb dit met hem besproken, maar ik moet niet jaloers zijn, hij wil haar niet terug.
Deze hele gang van zaken vind ik persoonlijk onacceptabel. Wat vinden jullie?
Ik zou m’n conclusies trekken.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang is die nieuwe relatie aan de gang?
Weet hij ook dat jullie een relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet accepteren. Niet voor angst om zijn ex, maar ik vind het idioot en vooral beledigend naar de huidige partner. Wat ben jij dan in zijn leven? Een bijzaak. En als je dit toelaat is er geen einde aan en kun je je leven richten naar zijn ex en kinderen. Kerst vieren? Dan hadden ze maar samen moeten blijven, hoor. Idioten.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 19:01
85.08% gewijzigd
Iets met slecht gevalletje communicatie gok ik, als ik dit zo lees TO...
Ik heb zo'n vermoeden dat hij geen relatie heeft maar een n.....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit ook echt niet accepteren. Hij lijkt je gevoel in ieder geval niet serieus te nemen en geeft de voorkeur aan kerst met zijn ex dan met jou.
Alle reacties Link kopieren
Prima voor zijn kinderen en ondanks dat ze volwassen zijn

Hij heeft niks met zijn ex zegt hij toch

De enigste wat jij kan doen is conclusie trekken of je zin hebt in een vent met geschiedenis
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verder niets meer gevraagd en afgewacht

Niet handig. Zonder goede communicatie geen relatie en die communicatie zit bij jullie echt niet goed.
Wat onaardig van hem om niks met jou te willen doen of je mee te vragen.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_3722 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 21:52
99.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
18-12-2018 18:59
Ik zou het niet accepteren. Niet voor angst om zijn ex, maar ik vind het idioot en vooral beledigend naar de huidige partner. Wat ben jij dan in zijn leven? Een bijzaak. En als je dit toelaat is er geen einde aan en kun je je leven richten naar zijn ex en kinderen. Kerst vieren? Dan hadden ze maar samen moeten blijven, hoor. Idioten.

Ik ben het hier zelden met Ksenija eens, maar in dit geval: écht, precies dit!
Alle reacties Link kopieren
Zou er gewoon mee stoppen...klinkt niet al te best ook niet zijn agressieve verdedigende toon naar jou toe op een normale vraag.

Hoelang zijn hij en ex uit elkaar en hoelang zijn jullie bijelkaar?
Alle reacties Link kopieren
zeker dat het zijn ex is en dat ze niet stiekem nog getrouwd zijn en u eerder ziet als scharrel?
Alle reacties Link kopieren
Lees je laatste zin.
Lees hem nog eens.
Lees hem nog acht keer.

Het doet er niet zoveel toe wat wij vinden, jij vindt het onacceptabel, dat is het belangrijkste.

Wil je toch weten wat ik ervan vind? Ik zou mijn sleutel terugvragen en hem veel plezier wensen in Rome.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hoe lang zijn jullie samen?

En hoe lang is hij uit elkaar met die ex?


Ik zou het nog snappen als de kinderen volwassen zijn dat hij naar één van zijn kinderen gaat en daar toevallig zijn ex tegenkomt.

Maar met zijn moeder en al naar zijn ex ... nee, dank je.
Weet zijn moeder van jouw bestaan?
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 19:32
6.22% gewijzigd
Ik zou hem laten stikken en er geen aandacht meer aan besteden. Hij behandelt je respectloos alsof je een vage kennis bent
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
18-12-2018 18:59
Ik zou het niet accepteren. Niet voor angst om zijn ex, maar ik vind het idioot en vooral beledigend naar de huidige partner. Wat ben jij dan in zijn leven? Een bijzaak. En als je dit toelaat is er geen einde aan en kun je je leven richten naar zijn ex en kinderen. Kerst vieren? Dan hadden ze maar samen moeten blijven, hoor. Idioten.
100% eens
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg niet de indruk dat hij geen kerst met jou wil vieren. Jullie zouden samen kerst in Rome gaan vieren, maar hebben dit wegens omstandigheden uitgezet.
Dat hij met kerst bij zijn kinderen wil zijn vind ik alleen maar positief ! En dat dit bij zijn ex gevierd wordt, why not ? Mijn ex en ik hebben de afgelopen 2 jaar ook samen kerst gevierd met de kinderen. Exen kunnen namelijk ook gewoon vrienden blijven, dat vergeten mensen nog wel eens. Ik moet er niet aan denken weer iets met mijn ex te krijgen ( of te doen ), maar wij kunnen wel gewoon als vrienden samen zijn en dingen samen doen. Waarom zou jou vriend dit niet kunnen met zijn ex ? En jij was ondertussen al onder de pannen bij je ouders.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk gevalletje die helemaal niet gescheiden is, maar jou gewoon 'voor erbij' heeft.
Dit zou voor mij vallen of staan met hoe lang jullie samen zijn. Is het 3 maanden: Niet leuk, maar goed, dit is jaren zijn gezin geweest.
Alle reacties Link kopieren
Tja als ik het zo lees zitten er nogal wat hiaten in het verhaal. Hoe lang kennen jullie elkaar en is er sprake van een relatie. Snap best dat hij met zijn zoons kerst wil vieren en waarom hebben jullie het daar niet over gehad? Je had zijn zoons ook bij jou uit kunnen nodigen , was je meteen van je drukke en niet gezellige familie af :) Het "ik laat me niet dwingen" komt niet zomaar uit de lucht vallen dus het zal van jouw kant uit toch wel wat dwingend geweest zijn,
Persoonlijk vind ik het niet raar, is die ex ook de moeder van de kinderen? Dan is het toch logisch dat zij als een gezin kerst vieren?
Alle reacties Link kopieren
vivasas1980 schreef:
18-12-2018 19:44
Ik krijg niet de indruk dat hij geen kerst met jou wil vieren. Jullie zouden samen kerst in Rome gaan vieren, maar hebben dit wegens omstandigheden uitgezet.
Dat hij met kerst bij zijn kinderen wil zijn vind ik alleen maar positief ! En dat dit bij zijn ex gevierd wordt, why not ? Mijn ex en ik hebben de afgelopen 2 jaar ook samen kerst gevierd met de kinderen. Exen kunnen namelijk ook gewoon vrienden blijven, dat vergeten mensen nog wel eens. Ik moet er niet aan denken weer iets met mijn ex te krijgen ( of te doen ), maar wij kunnen wel gewoon als vrienden samen zijn en dingen samen doen. Waarom zou jou vriend dit niet kunnen met zijn ex ? En jij was ondertussen al onder de pannen bij je ouders.
Precies dit, ik snap alle opmerkingen hier niet. Je kan toch gewoon bevriend zijn met je ex? Alleen maar fijn voor zijn zoons.
In eerste instantie wilde hij het wel met jou vieren in Rome. Ondertussen heb je hebt iets gepland waarvan je zelf al aangeeft het te begrijpen dat hij daar geen zin in heeft.
Maar kerst heeft twee dagen, kan je de andere dag niks samen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven