Eerste date opnieuw beleven

18-12-2018 18:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even kort uitleggen wat er aan de hand is.
Mijn vriendin en ik zijn nu 5 maanden samen in die tijd is er veel aan haar hoofd geweest. Der ouders waren al gescheiden maar hier had ze het nog altijd moeilijk mee want ze wist niet hoe en wanneer ze bij wie moest zijn. Ze is ziek geworden ze werkte erg veel terwijl ze ook nog stage heeft en naar school moest (denk aan 3 dagen van 8 uur werken. 4 dagen in de week van 9 tot 5 maar school en dan nog een stage dag van half 9 tot half 6. In totaal dus meer dan 60 uur en dan was ik er nog niet bij opgeteld ook het zusje(12) was erg veel aan der gehecht en begon zixh de laatsre tijd steeds meer te ergeren dat ze niet meer veel kon doen met der grote zus. Dit is enige tijd goed gegaan. Helaas speelde er de afgelopen 4 a 5 weken iets tussen der ouders en haarzelf waardoor we elk weekend die we samen hadden verstoord werd de ene keer werd de vader boos de andere keer der moeder. Tot ze op een moment zeiden tegen der eigen dochter we vertrouwen je niet meer. En der eigen zusje zei ik vind jou en je vriend niet leuk samen.

Nadat ik dit hoorde hadden we allebei besloten er een weekje met der familie te laten zijn in plaats van mij. Natuurlijk wel gwn nog contact gehad enzovoort. En donderdag elkaar nog gezien(normaal zien we elkaar elk weekend)

Tot ze op een moment erg plots op een verjaardag zaterdags zei dat we moesten praten. Dat gesprek wilde ze steeds maar uitstellen. Uiteindelijk ben ik maar naar voor gestapt en naar der toe gegaan hierin kwam naar voor dat ze twijfelde of ze nog wel wilde. En wist ze niet zeker of ze me gemist had die week. Ze was dan ook op een kerstmarkt en verjaardag geweest en zondag moeten werken

Ikzelf snapte er natuurlijk niks van want niks wees hierop en dit hadden we dan natuurlijk ook afgesproken dst weekje ook zijn we altijd gelukkig geweezt en hebben nog nooit ruzie met elkaar gehad en nu op de dag nog niet.

We gaan binnekort weer bij elkaar zitten en wat doen maar ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik ben redelijk nieuw in relaties en ik dacht bij mezelf zou ze het leuk vinden om de allereerste date opnieuw te doen om terug te denken aan dat het leuk is om met me samen te zijn en niet aan haar problemen hoeft te denken
. Ik hoor graag jullie mening
Alle reacties Link kopieren
Lastige situatie.. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Doordat ze ineens twijfelde is vast dat ze werd ingesproken door familieleden. Vind dat altijd zonde want zij moet het zelf ervaren en daar leer je van. En voorheen hadden jullie helemaal geen ruzie, zij kent jou als de beste en niet die buitenstaanders/familieleden.
Alle reacties Link kopieren
Idd eerst: hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 19 en zij is 17.5 jaar oud
Alle reacties Link kopieren
Babes1983 schreef:
18-12-2018 20:57
Lastige situatie.. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Doordat ze ineens twijfelde is vast dat ze werd ingesproken door familieleden. Vind dat altijd zonde want zij moet het zelf ervaren en daar leer je van. En voorheen hadden jullie helemaal geen ruzie, zij kent jou als de beste en niet die buitenstaanders/familieleden.
Zij is 17.5 en ik ben 19
Alle reacties Link kopieren
Hebben onlangs een gesprek gehad. Hierin heb ik gevraagd of het mogelijk kon zijn dat de omstandigheden het er heel moeilijk maakte. hierop zei ze misschien wel des ondanks hebben we toch besloten een break te nemen van elkaar. Het rare is dat we allebei contact met elkaar op blijven zoeken en ze er dus zo eigenlijk niet achter kan komen of ze echt wilt nog heb ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven