Ex heeft relatie met juf!

20-02-2019 11:29 367 berichten
OP weggehaald door TO
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2019 15:38
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
96.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij niks kan doen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat je het nogmaals kan proberen te bespreken met hem, maar hij bepaalt zelf wat hij doet.
Alles komt goed
Vragen of hij de juf nog even als geheim liefje kan houden. Tot dat het kind een andere leerkracht krijgt ( na de zomervakantie waarschijnlijk?) of een half jaar ofzo?
Zelf zou ik dat dat veel langer gescheiden willen houden maar langer dan 6 maanden is vast te veel gevraagd van een ander.

Je kan er blijkbaar over praten met hem, ik zou de vraag wel goed inpakken. En het antwoord kan nee zijn.
Hij zal nu ook niet naar je luisteren, dus verspil daar geen energie aan. Dat zul je los moeten laten.

Richt je op je kinderen en probeer op dr hoogte te blijven van hoe zij het ervaren en voelen en begeleid ze daarin.
Alle reacties Link kopieren
Toet1984 schreef:
20-02-2019 11:29
Ze hebben nog geen idee, mijn ex geeft aan dat hij zelf in staat is het tempo te bepalen. Gezien de voorgeschiedenis en de juf-kind relatie vind ik van niet. Wat moet ik doen, ik ben radeloos..
Tja, jij hebt niet zo veel te vinden ben ik bang.

En drie maanden is al best een tijdje (vergeleken met die ene week van eerder). Dus hij laat ook zien dat hij er nu anders mee om gaat...
Op deze school werd een soortgelijke situatie een hele rel nadat school de juf met een relatie met een gescheiden ouder overplaatste: https://www.bd.nl/brabant/ouders-in-act ... ~a90bef32/
Niets.
Al die relaties zijn van korte duur dus je kinderen zullen er aan wennen dat er partners komen en gaan ipv dat die vriendinnen als stiefmoeder worden geintroduceerd.
Alle reacties Link kopieren
ik ben wel zo'n bitch dat ik hierover een gesprekje met de directeur van school zou aanknopen.
Am Yisrael Chai!
Ik vind het bijzonder dat juf een relatie aangaat met de vader van een leerling. Ik neem aan dat zij jou ook kent.
Hoe gaat zoiets in zijn werk vraag ik mij dan af.. Waar ontstaat die opening tot meer? Maargoed, ik dwaal af.

Ik zou ook voorstellen om het pas bekend te maken bij kind het volgende schooljaar.
Meer kun je niet doen.
fashionvictim schreef:
20-02-2019 11:39
ik ben wel zo'n bitch dat ik hierover een gesprekje met de directeur van school zou aanknopen.
Dat vind ik niet zo gek.
Wordt het niet eens tijd om je ex los te laten?
freja schreef:
20-02-2019 11:41
Wordt het niet eens tijd om je ex los te laten?
In dit geval is haar kind ermee gemoeid. Het is niet zomaar een vriendin natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Flinke hoeveelheid boter op je hoofd TO?
Je man mag geen verkering, en jij mag wel een liefdesbaby met je nieuwe vriendje??
En dat binnen 2 jaar na de scheiding?
lilalinda schreef:
20-02-2019 11:44
Flinke hoeveelheid boter op je hoofd TO?
Je man mag geen verkering, en jij mag wel een liefdesbaby met je nieuwe vriendje??
En dat binnen 2 jaar na de scheiding?
:O

Wow! Als dat waar is dan heeft TO inderdaad helemaal niets te willen. Die kinderen lijden minder van af en toe 'n nieuwe scharrel dan van 'n tweede leg!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-02-2019 11:39
ik ben wel zo'n bitch dat ik hierover een gesprekje met de directeur van school zou aanknopen.
En wat denk je dat de directeur hier aan zou kunnen doen?
lilalinda schreef:
20-02-2019 11:44
Flinke hoeveelheid boter op je hoofd TO?
Je man mag geen verkering, en jij mag wel een liefdesbaby met je nieuwe vriendje??
En dat binnen 2 jaar na de scheiding?
Oepsie..
Nitflex schreef:
20-02-2019 11:37
Op deze school werd een soortgelijke situatie een hele rel nadat school de juf met een relatie met een gescheiden ouder overplaatste: https://www.bd.nl/brabant/ouders-in-act ... ~a90bef32/
Maar liefst 93% geeft aan dat een schoolbestuur niets te vertellen heeft over het liefdesleven van een leerkracht.

Mensen die niets anders te doen hebben dan te rellen hou je altijd.
koko67 schreef:
20-02-2019 11:48
En wat denk je dat de directeur hier aan zou kunnen doen?
Niks, maar ik denk dat FV alleen een statement wil maken.
Ach jeetje. Weten de kinderen inmiddels wel dat ze een broertje of zusje krijgen?

Wat een puinhoop.
Alle reacties Link kopieren
Radeloos...

Mwah. Het zou mij niet verbazen als je kinderen dit gewoon heel erg leuk gaan vinden. Mijn dochter was in elk geval op de basisschool altijd helemaal gek op haar juffen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-02-2019 11:47
:O

Wow! Als dat waar is dan heeft TO inderdaad helemaal niets te willen. Die kinderen lijden minder van af en toe 'n nieuwe scharrel dan van 'n tweede leg!

Goh. De laatste tijd ben ik het steeds vaker met je eens. Voor iemand die een hekel heeft aan klein grut weet je je soms heel goed in kinderen te verplaatsen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 11:51
Niks, maar ik denk dat FV alleen een statement wil maken.
Een statement? Hoezo dan? Welk statement maak je door naar de directeur te gaan om te vertellen dat een van zijn leerkrachten een relatie heeft met een gescheiden vader?
"Nou en?", zal die directeur denken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-02-2019 11:47
:O

Wow! Als dat waar is dan heeft TO inderdaad helemaal niets te willen. Die kinderen lijden minder van af en toe 'n nieuwe scharrel dan van 'n tweede leg!
Loepen schijnt heul oneerlijk te zijn, maar is toch verrekte verhelderend hoor
fashionvictim schreef:
20-02-2019 11:39
ik ben wel zo'n bitch dat ik hierover een gesprekje met de directeur van school zou aanknopen.
Denk dat ik dit ook zou doen tbh.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
20-02-2019 11:54
Een statement? Hoezo dan? Welk statement maak je door naar de directeur te gaan om te vertellen dat een van zijn leerkrachten een relatie heeft met een gescheiden vader?
"Nou en?", zal die directeur denken.
Op de meeste basisscholen die ik ken is het als leerkracht niet toegestaan om relaties aan te knopen met de ouders van je leerlingen.

Ik zou ook serieus mijn kinderen niet in de klas willen bij het liefje van mijn ex.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven