Mijn nieuwe vriend is jaloers op masseur

21-02-2019 15:27 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezer(es),

Ik heb sinds kort een nieuwe relatie. Onlangs ben ik voor het eerst naar een masseur geweest voor een Tibetaanse ontspanningsmassage. Omdat ik het best spannend vond, heb ik eerst met hem gewandeld en hadden we een openhartig ontspannen gesprek. Na de twee uur durende massage, die ik erg fijn vond, ben ik bij mijn masseur blijven eten. We hadden een leuke klik, maar ik voelde me niet tot hem aangetrokken ofzo. Daarnaast heeft hij een relatie. Ik ben na het eten nog gezellig een tijdje blijven kletsen.

Mijn nieuwe vriend vond dat ik wel erg lang bij deze masseur was gebleven en hij vond het vervelend dat ik al die tijd niet bereikbaar was. Nog minder leuk vindt hij het dat de masseur mij en nog een groep voor mij onbekende mensen heeft gevraagd mee te gaan naar de sauna. Voor mij zit er absoluut niks seksueels achter. Ik vind het leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen. Mijn vriend zegt mij wel te vertrouwen, maar het vervelend te vinden dat een andere man aan mij zit en dat ik daarnaast ook nog contact met hem heb. Moet ik dit soort jaloezie willen in een beginnende relatie of ben ik te vrij hierin?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeft gelijk. Zoek een andere masseur, deze gaat grenzen over
Alle reacties Link kopieren
Dit is een grap toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit heel bizar eerlijk gezegd. Rekent hij die uren ook mee in zijn tarief? Dan zou ik er minder moeite mee hebben. En waarom ben je bang voor een massage?
Alle reacties Link kopieren
Blijven eten? Die masseur wil je neuken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ja dit is raar.
Wauw.. Wat ben jij naïef.
Rare masseur
Alle reacties Link kopieren
Que???
Wat een rare masseur. Zoek n ander. Je vriend heeft gelijk.
Been there, done that, got the T-shirt.
Team vriend!
Toen ik je topictitel las dacht ik, o nee weer zo'n claimende jaloerse vriend.
Maar nee, je vriend heeft gelijk, ik vind dit echt ongepast. Had het alleen bij de massage gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ja, die masseur wil ook wel wat anders "masseren"...

Edit: Dat hij een vriendin heeft zegt niets.
courtneytt wijzigde dit bericht op 21-02-2019 15:42
32.47% gewijzigd
We used to be friends...
Heb je 'm van marktplaats ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vriend gelijk heeft. Dit zou mij veel te ver gaan.
Team vriend, dit is echt raar gedrag voor een masseur
Draai het verhaal is om, hoe zou jij dit ervaren?
Alle reacties Link kopieren
Draai het eens om:

Vriend gaat samen wandelen met een vrouwelijke masseuse met vrij persoonlijke gesprekken tussendoor

Vriend wordt vervolgens 2 uur lang gemasseerd

Vriend blijft nog ff gezellig eten 1 on 1

En als kerst op de taart vraagt deze masseuse ook nog eens of je vriend het leuk zou vinden om "samen met een groep" gezellig naar de sauna toe te gaan
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit voor masseur??
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
1e bericht van deze TO
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
21-02-2019 15:44
Wat is dit voor masseur??
Eentje met een "happy end" blijkbaar.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
team vriend.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Begrijpelijk dat je hier een (nieuw) account voor aanmaakte.
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 21-02-2019 15:46
4.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoetje2019 schreef:
21-02-2019 15:43
Draai het verhaal is om, hoe zou jij dit ervaren?
"Ik heb sinds kort een nieuwe relatie. Onlangs is mijn vriend voor het eerst naar een masseuse. Hij ging eerst met haar wandelen. Na de twee uur durende massage, is hij bij haar blijven eten. En bleef hij nog een tijdje bij haar hangen. Ook vroeg de masseuse hem mee naar de sauna. Is het raar, dat ik mijn vraagtekens hierbij zet??"
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled op Tibetaanse massage, en ik kom daar vaak de link met Tantra massage tegen.

Hoe zo vond je massage eng, en moest je eerst gaan wandelen met de masseur?

Jij klinkt heel erg naïef, en de masseur is een hele vrije denker. En dat matcht dus niet echt.

Bij een gewone massage, is het echt niet nodig om jaloers te zijn. In dit geval snap ik je vriend wel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
En hij had ook nog een paar andere mensen uitgenodigd voor dat saunabezoekje. :O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven