Gek gedrag na breakup

21-02-2019 23:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_382617 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 01:22
0.00% gewijzigd
Dus eigenlijk is het weer aan, want degene die het uitmaakte was hij niet?
hij wilt jou niet meer
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
21-02-2019 23:06
Dus eigenlijk is het weer aan, want degene die het uitmaakte was hij niet?
Nee het is niet aan, hij wil niks meer van me weten omdat hij denkt dat ik hem niet leuk vind op de manier hoe hij echt wil zijn.
Ik kan het zovaak tegen hem zeggen maar hij wil het niet horen, dat ik hem wel leuk vind zoals hij is.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet, ik kan niks doen, want hij gelooft me toch niet.

Maar het is zo zonde dat hij het hierom uitmaakt, alleen maar omdat hij denkt dat het zo toch niet gaat werken.. het blijft zo aan me knagen...
Alle reacties Link kopieren
kun je niet bewijzen.hij dacht blijkbaar dat je als je een relatie hebt bepaalde dingen niet meer kunt of mag.Net zoals kinderen denken dat je als je volwassen bent bepaalde dingen altijd mag doen, of niet meer hoeft te doen. Dus hij heeft nu gekozen voor geen relatie.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
starshine schreef:
21-02-2019 23:11
Nee het is niet aan, hij wil niks meer van me weten omdat hij denkt dat ik hem niet leuk vind op de manier hoe hij echt wil zijn.
Ik kan het zovaak tegen hem zeggen maar hij wil het niet horen, dat ik hem wel leuk vind zoals hij is.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet, ik kan niks doen, want hij gelooft me toch niet.

Maar het is zo zonde dat hij het hierom uitmaakt, alleen maar omdat hij denkt dat het zo toch niet gaat werken.. het blijft zo aan me knagen...
dat zegt hij omdat hij je niet wil kwetsen
het is uit omdat hij niet meer met je wil zijn dat is de waarheid
S-Meds schreef:
21-02-2019 23:10
hij wilt jou niet meer
Wilt?
Het is toch uit? Wat valt er dan nog te accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt misschien hard, maar als ik dit lees denk ik dat het voor hem niet meer uit maakt hoe je over hem denkt. Het klinkt alsof hij er vrede mee heeft zo.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-02-2019 23:22
Het is toch uit? Wat valt er dan nog te accepteren?
Dat hij het uitmaakt omdat hij DENKT dat ik hem niet leuk genoeg vind op deze manier. Terwijl dat wel zo is. En het dus eigenlijk niet uit hoeft te zijn.
starshine schreef:
21-02-2019 23:24
Dat hij het uitmaakt omdat hij DENKT dat ik hem niet leuk genoeg vind op deze manier. Terwijl dat wel zo is. En het dus eigenlijk niet uit hoeft te zijn.
dat zegt hij omdat hij je niet wil kwetsen. het is uit omdat hij jou niet leuk genoeg vindt voor een relatie waarom zie je dat niet?
lise1985 schreef:
21-02-2019 23:21
Wilt?
ja dat is normale spelling hier hoor
starshine schreef:
21-02-2019 23:11
Nee het is niet aan, hij wil niks meer van me weten omdat hij denkt dat ik hem niet leuk vind op de manier hoe hij echt wil zijn.
Ik kan het zovaak tegen hem zeggen maar hij wil het niet horen, dat ik hem wel leuk vind zoals hij is.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet, ik kan niks doen, want hij gelooft me toch niet.

Maar het is zo zonde dat hij het hierom uitmaakt, alleen maar omdat hij denkt dat het zo toch niet gaat werken.. het blijft zo aan me knagen...
Ik denk dat jij het niet leuk vindt dat hij iemand is die niets meer van jou wil weten. Dat is wie hij nu is. Hoe kun je hem nu leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
starshine schreef:
21-02-2019 23:24
Dat hij het uitmaakt omdat hij DENKT dat ik hem niet leuk genoeg vind op deze manier. Terwijl dat wel zo is. En het dus eigenlijk niet uit hoeft te zijn.
Kennelijk heeft ie een reden om dat te denken. Er is een reden dat hij zn gedrag veranderde: omdat hij dacht dat jij dat van hem wilde.

Heb je enig idee waarom hij dat dacht? Kan je iets van zelfinzicht aan hem tonen, in plaats van alleen maar te zeggen dat ie helemaal niet hoeft te veranderen voor jou? Hij heeft namelijk het gevoel dat hij dat wel moet, en dat is niet zonder reden.
S-Meds schreef:
21-02-2019 23:25
dat zegt hij omdat hij je niet wil kwetsen. het is uit omdat hij jou niet leuk genoeg vindt voor een relatie waarom zie je dat niet?
Ik denk idd ook dat het een smoes is.
kopjechino schreef:
22-02-2019 00:28
Ik denk idd ook dat het een smoes is.
Ja dit is in het kader; het ligt niet aan jou maar aan mij
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-02-2019 23:26
ja dat is normale spelling hier hoor
:rofl:

Ik dacht jij doet es lekker wilt .
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar was de relatie dan ook niet zo sterk qua communicatie.
Dus je vindt dat hij zich gek gedraagt. Ik vind het dan weer veel gekker gedrag dat je achter iemand aan blijft lopen die je overduidelijk niet meer wil.
Alle reacties Link kopieren
starshine schreef:
21-02-2019 23:24
Dat hij het uitmaakt omdat hij DENKT dat ik hem niet leuk genoeg vind op deze manier. Terwijl dat wel zo is. En het dus eigenlijk niet uit hoeft te zijn.
Hij zegt dat dat de reden is. De echte reden ken je niet, het feit wel: het is uit
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Je bestempelt hem als gek, daar zit toch een afkeuring in. Hij wil in ieder geval geen relatie meer met jou en de relatie was niet van zulke kwaliteit dat jullie goed met elkaar konden praten.

Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan niet zichzelf zijn bij jou. Misschien ligt dat niet aan jou maar aan hem. Maar hij voelt zich blijkbaar niet goed bij jou. Daar kan jij niet perse iets aan doen. Een mismatch.

Doet wel pijn. Sterkte.
I wanna live my life with the volume full!
S-Meds schreef:
21-02-2019 23:10
hij wilt jou niet meer
Didt.
Hij kon dus niet zijn gekke zelf zijn, want jij wil dat hij serieus doet. Dat is voor hem niet vol te houden, hij wil gewoon zichzelf kunnen zijn, ook al zeg jij dat het prima is.
Alle reacties Link kopieren
Mensen neuzelen wel vaker maar iets, als ze het uitmaken. Vinden veel mensen namelijk best een lastig klusje.
de boodschap is: het is uit!
de rest is bijzaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven