Langeafstandsrelatie verschil doordeweeks en weekend

22-02-2019 16:21 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is weggehaald uit privacyredenen. En heeft er 2 maanden opgestaan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-03-2019 21:02
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
92.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je gevoel klopt he, jullie hebben een weekendrelatie. Aan jou de keus
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Het uitmaken. Deze man wil geen relatie maar een scharrel om zijn tijd mee te doden bij gebrek aan beter. Het is geen relatie..helaas
Je bestaat niet voor hem doordeweeks. Dan moet je geen optie willen zijn voor wanneer het hem uitkomt. Hier ga je ongelukkig van worden. En hij is nog bot ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik lat al jaren, krijg nooit appjes want man vind dat te veel gepriegel. ;) We bellen vaak 1x per dag even, soms ook niet.

We vinden het allebei prima zoals het gaat, zien elkaar alleen in het weekend, maar jij vind jullie regeling dus niet. Dichter bij elkaar wonen of samen wonen is geen optie? Wil hij niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt letterlijk dat hij minder graag op vakantie wilt met jou dan jij met hem.. Ik zou geen energie en moeite meer in deze relatie stoppen. Dat doet hij ook niet en het lijkt er niet op dat hij echt gek op je is.
Maar hoe kan iemand jou hiermee helpen dan?
Als het niet goed voelt, maak je het uit, zo simpel is het
Alle reacties Link kopieren
Als je meer wilt, moet je niet bij deze man zijn. Hij wil niet met je op vakantie.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Je bent leuk voor de neuk. In het weekend. Waar je zin in hebt. Zoek een prins in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een afstandsrelatie. We bellen sowieso in de ochtend even en savonds. Maar meestal staat skype gewoon aan Als ik aan het koken ben kan ik gewoon met hem praten, als ik wat op m'n teen laat vallen en roep auw vraagt hij wat er is :D Hij doet ook gewoon zijn ding maar zo is het net of je in een andere kamer bent zeg maar.
Helemaal geen contact (ik haat appjes) is niet ok en idd geen relatie. Misschien moet je er wat bij zoeken voor door de week :D
Alle reacties Link kopieren
Je bent duidelijk geen prioriteit voor hem. Keuze is aan jou of jij daar genoegen mee neemt of niet. Persoonlijk zou het van mij op die manier niet hoeven, en van wat ik zo lees, zie je dat zelf ook niet zitten.
Bellen jullie ook? Ik weet dat dat heel ouderwets is maar iets liefs zeggen is misschien makkelijker dan het appen.

Maar.... Ik heb minder zin om met jou weg te gaan dan jij met mij??
Die ging bij mij snel van vriend naar ex.
SjakS schreef:
22-02-2019 16:40
Je bent leuk voor de neuk. In het weekend. Waar je zin in hebt. Zoek een prins in de stad.
Precies.
Rosalind schreef:
22-02-2019 16:47
Maar.... Ik heb minder zin om met jou weg te gaan dan jij met mij??
Die ging bij mij snel van vriend naar ex.
Bij mij ook. En weekend weg plannen met een vriendin die jouw gezelschap wel kan waarderen.
https://youtu.be/7H-Lt05TFRI
Alle reacties Link kopieren
Of hij is autistisch of not that into you.
Oehoe!
Witwangdwergooruil schreef:
22-02-2019 16:59
Of hij is autistisch of not that into you.
Huh? Wat een bijzondere conclusie!
Wat had je in gedachte voor vakantie? Hij wil zonvakantie en jij met de rugzak op rondreis?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al samen?

Als je geen zin hebt in een relatie als deze is er geen enkele reden om in deze relatie te blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen leuke relatie voor jou.

Ik zie mijn vriend ook vaak maar een avond in de week een soms een weekend. Dit werkt voor ons beide prima. Soms hebben we heel veel contact en bellen we elkaar uren. Soms hebben we een week nagenoeg geen contact. Net hoender uitkomt. Maar we zijn altijd beschikbaar als het nodig is en we twijfelen niet aan de relatie ;)
Ook op vakantie gaan doen we gezellig samen. Maar soms ook los van elkaar.

Dit klinkt bij jou toch echt allemaal heel anders. Zeker omdat hij onaardig stug op jouw verzoek reageerd om wat vaker contact te hebben door de weeks. En zijn reactie over de vakantie is echt een steek onderwater.
Alle reacties Link kopieren
hij laat je op alle manieren merken dat hij niet echt op jouw gezelschap/aandacht zit te wachten. Gelukkig lopen er veel meer vrije mannen rond, die wel die aandacht willen krijgen en geven. Ga die eens zoeken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een hork van een vriend heb je, met zijn "ik heb minder zin om met jou weg te gaan dan jij met mij".

Je bent geen prioriteit, hij vindt het wel best zo. Gun jezelf alsjeblieft een leukere vent!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch helemaal geen leuke en liefdevolle relatie? Wat vind jij leuk aan de relatie?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
22-02-2019 16:40
Je bent leuk voor de neuk. In het weekend. Waar je zin in hebt. Zoek een prins in de stad.
Hard maar waar, denk ik.
prince had dit al lang zien aankomen

I never wanted to be your weekend lover
I only wanted to be some kind of friend
Baby, I could never steal you from another
It's such a shame our friendship had to end

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven