Scharrels met mannen.

13-04-2019 20:56 104 berichten
Hoe zorg je dat je sexpartners geen scharrels zijn maar duurzame relaties met je aangaan?
Ik heb er moeite mee om het meer dan sexueel te houden. Wat doe ik fout? Wat moet ik doen om niet alleen in bed maar ook daarbuiten contact te houden?
Hebben ze in Noorwegen paasvakantie?
Daar is ze weer.
Alle reacties Link kopieren
To mag weer even online blijkbaar. Ze heeft vaker last van topicdiaree. Even loepen.

En verder zie mm onderschrift.
apatura wijzigde dit bericht op 13-04-2019 21:01
16.00% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik doen om niet alleen in bed maar ook daarbuiten contact te houden?

Een dansje doen?
Je schaamhaar bijwerken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jouw woorden: Ik heb nog nooit sex gehad met een man naar mijn smaak en keuze.

En dan vraag jij je af hoe je met een scharrel een duurzame relatie kunt opbouwen of contact kunt houden...?
Gewoon niet meteen met ze naar bed gaan. En ook niet na twee weken al. Wacht er gewoon eens wat langer mee, dan sorteert het zich vanzelf wel uit.
Eerst trouwen.
teuneke schreef:
13-04-2019 21:43
Gewoon niet meteen met ze naar bed gaan. En ook niet na twee weken al. Wacht er gewoon eens wat langer mee, dan sorteert het zich vanzelf wel uit.
Is dat het geheim? De eerste twee weken nee zeggen en de man geen sex laten scoren?
Moire schreef:
13-04-2019 21:43
Eerst trouwen.
Die vind ik een hele goeie. Maar dan moeten ze je wel ten huwelijk vragen. Hoe krijg je hem zover?
Alle reacties Link kopieren
Je mag er maar met 1 trouwen hè.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
13-04-2019 21:43
Eerst trouwen.
cynthiao schreef:
13-04-2019 21:47
Die vind ik een hele goeie. Maar dan moeten ze je wel ten huwelijk vragen. Hoe krijg je hem zover?
Heeft u wel door dat Moires antwoord niet serieus is?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
cynthiao schreef:
13-04-2019 21:47
Die vind ik een hele goeie. Maar dan moeten ze je wel ten huwelijk vragen. Hoe krijg je hem zover?
Je moet je laten vragen natuurlijk.
haarklover schreef:
13-04-2019 22:01
Heeft u wel door dat Moires antwoord niet serieus is?
Ik ben bloedserieus.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
13-04-2019 21:46
Is dat het geheim? De eerste twee weken nee zeggen en de man geen sex laten scoren?
Ten eerste: niet bang zijn dat iemand u verlaten gaat.

Ten tweede: sex is geen garantie van liefde (ten minste bij mij. ik ben een man, maar ik weet niet of dit voor alle mannen geldt).
Ook niet na twee weken, en volgens mij ook niet na een jaar.

Ga dingen doen die jullie allebei leuk vinden.
Als het niet lukt om iets te vinden dat jullie allebei willen (behalve sex), zijn jullie geen goede combinatie.

En als er niets is dat u zelf leuk vindt, wordt het tijd een hobby te zoeken.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Je wil er een maar het is van minder belang wie?
Dat hebben die mannen dan ook wel door.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
cynthiao schreef:
13-04-2019 21:47
Die vind ik een hele goeie. Maar dan moeten ze je wel ten huwelijk vragen. Hoe krijg je hem zover?
Drogeren.
Apatura schreef:
13-04-2019 21:00
To mag weer even online blijkbaar. Ze heeft vaker last van topicdiaree. Even loepen.

En verder zie mm onderschrift.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Aan de haren mee trekken en dwingen, vastbinden op een stoel etc
Say it like you mean it.
Om echt een band op te bouwen kan je de manier gebruiken om geen seks te hebben. Dit vooral zodat je eerst concentreerd op wie het is en dat je veel met elkaar praat. dat kan natuurlijk ook met seks binnen de relatie, maar persoonlijk heb ik nu een jaar een relatie zonder seks. dit ervaar ik als echt fijn en resulteert in een sterke relatie.
Alle reacties Link kopieren
Voor een relatie zal je iets te bieden moeten hebben dat langdurig is. Als dat sex is, kan daar best een relatie uit komen, maar ik heb de indruk dat sex alleen wat te weinig is.

Andersom: zonder sex is de kans op een relatie bijna nul.

Dus ja, wat heb jij te bieden?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Voor iets langdurigs moet je een sterke persoonlijk klik hebben. Je moet elkaar bijvoorbeeld goed aanvullen. Ook besef hebben van wat je zelf te bieden hebt en waarom iemand jou leuk vindt. Je moet op een gegeven moment iets hebben van 'die moet ik hebben en die wil ik' terwijl anderen bij die persoon iets van 'mwa' hebben. Maar voor jou precies goed is. Daarvoor moet je er best wat ontmoeten, Sexuele klik is (als ik naar mijn eigen lange relaties kijk) eigenlijk van secundair belang. Meestal zit dat vanzelf wel goed. e grote klik op dat gebied zorgt vaak zelfs voor extra instabiliteit in de relatie.
Apatura schreef:
13-04-2019 21:00
To mag weer even online blijkbaar. Ze heeft vaker last van topicdiaree. Even loepen.

En verder zie mm onderschrift.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Niet direct de eerste date uit de kleren gaan, een vrouw die zo gemakkelijk is, is voor de meeste mannen geen relatiemateriaal.

Dus, als je een man echt leuk vindt, leer elkaar eerst eens beter kennen, wil de man geen 2de date dan weet je toch direct genoeg.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven