Lijf & Lijn alle pijlers

VCH, clithoodpiercing. Ervaringen gezocht

25-02-2015 08:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben op zoek naar mensen die een verticale of horizontale clithoodpiercing hebben.



Ik heb een paar vragen:

Wat hebben jullie aan nazorg gedaan?

En met welk middel gewassen?



Ook moet ik de dag erna gewoon werken, veel staan en lopen. Hoe was dat voor jullie?



Ik vind het enorm spannend, maar ik ga ervoor, in de hoop dat het meevalt..



Bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik heb een horizontale al jaren en bijzonder blij mee.



Nazorg, houd je aan wat je piercingzetter zegt. Zo simpel is het.

Ik neem aan dat je naar een goede gaat? En ga niet wassen alsjeblieft gewoon douchen en droog deppen. Geen rotzooi op smeren.

Was nooit teveel want dan kan juist de bacterieflora in de war raken; het natuurlijk evenwicht, waardoor dan juist schimmelinfectie etc. kan ontstaan.

Zitten was voor mij een beetje pijnlijk, maar dat moet je zelf ondergaan/uitvinden.



En je gaat ervoor? Ik hoop toch echt dat je het leuk vind want als je het zomaar doet, zal de shop waar je het doet daar zo door heen 'prikken' en je niet willen helpen met je piercing.



Wil je het echt graag, dan veel plezier.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Ik heb een hch gehad.



Zetten was een felle prik.

Qua nazorg heb ik alleen met water schoongehouden (maar als het goed is geeft je piercer daar ook informatie over) , het was bij mij een piercing die heel snel genas. Ik heb wel de dag van het zetten een inlegkruisje in mijn ondergoed gedaan, aangezien het wondje nog wel een beetje kan bloeden.



De dag erna kon ik probleemloos veel staan en lopen (ik had een baan waarbij ik de hele dag stond en liep), bij sommige bewegingen en op de fiets voelde ik hem soms een klein beetje, maar dat was meer een "oh ja, daar zit een piercing" gevoel dan een vervelend gevoel.



Ik heb hem er tweeënhalf jaar geleden uitgehaad, niet omdat hij niet beviel hoor. Hij was netjes genezen, ik had er geen last van, en mijn vriend vond het ook een leuk extra speeltje . Ik heb hem eruitgehaald toen ik zwanger was, het leek mij niet zo een heel prettig idee om daar een piercing te hebben zitten icm de extra druk die er met een bevalling op komt te staan.



Maar wie weet dat ik hem in de toekomst terug laat zetten, ik ben de laatste tijd meer piercings die ik ivm zwangerschap / bevalling / borstvoeding eruit heb gehaald terug erin aan het zetten.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me aan bij voorgangsters. Piercen zelf was fel, nazorg in vergelijking met andere piercings erg eenvoudig. Genas snel en goed bij het opvolgen van de voorschriften (die krijg je op een a4tje mee). Heb ´m drie jaar, mijn VCH, nog altijd blij mee.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Clithood kon bij mij niet. Althans werd afgeraden door mijn piercer. Wilde zelf liever een christina, maar toen wel alles besproken

Helaas voor mij kan ik dus niet tegen piercings heb het 3x geprobeerd, 2 verschillende types, maar binnen 2 maand is de boel afgestoten. Dit wist ik niet van te voren. Vindt het vreselijk jammer, want ik vind piercings zo mooi.



Qua pijn vond ik het goed te doen hoor.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Black-shoes,

Ik bedoel dat ik het wel graag wil maar nog een beetje bang ben. Ik ben bang voor naalden en dokters enzo haha! Maar komt goed, bedankt voor je info!



Misschien is het wel zo leuk dan ik nog een andere piercing wil haha! Dit is overigens m'n eerste.. Maar deze is leuk! En m'n vriend von het ook super leuk!!
Alle reacties Link kopieren
yesyes123,

Waarom kon het bij jou niet(sorry brutale vraag..)?



Ik wil baar queen of rings in rotterdam gaan, mensen ervaring met die zaak?
Alle reacties Link kopieren
Danielle, volgens mijn piercer, vrouw, kon het qua schaamlippen niet makkelijk. Vrij gesloten schaamlippen. Plus, ik ben daar heel gevoelig, 1x aaien en ik ben er al zeg maar en volgens haar zou ik dat echt niet de hele dag willen hebben. We hebben er uitgebreid over gesproken.

Ik wilde dus heel graag een christina, die vind ik echt super mooi, qua bouw kon dat dus wel, alleen bleef dat niet zitten bij mij.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tien jaar lang een horizontale gehad. Zetten was wat mij betreft ook even een zeer korte heftige steek. Het helen gaat heel snel. Met mijn navelpiercing heb ik maanden lopen tobben met ontstekingen enzo, met deze piercing totaal niet. Na een week of 3 was het genezen en tussentijds ook nergens last van gehad. Ik moest het wondje die eerste dagen reinigen met mijn eigen urine (ja echt waar, schijnt ontsmettend te werken) en unicurazeep. En ik mocht een paar weken geen sex hebben.

Ik heb m ook laten zetten in Rotterdam, maar in die betreffende zaak zetten ze geen piercings meer. Toevallig een maandje geleden eruit laten halen bij Queen of Rings (want daar heb je een speciaal tangetje voor nodig als je een ringetje hebt) en ik kreeg een goede indruk van de zaak en het personeel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij genas het snel. Had me echter wel heel streng aan de voorschriften gehouden hoor!
quote:Muze84 schreef op 25 februari 2015 @ 08:40:

Sluit me aan bij voorgangsters. Piercen zelf was fel, nazorg in vergelijking met andere piercings erg eenvoudig. Genas snel en goed bij het opvolgen van de voorschriften (die krijg je op een a4tje mee). Heb ´m drie jaar, mijn VCH, nog altijd blij mee.

+1



Heb de mijne bij Queen of Rings laten zetten,net als mn tattoo en mijn man is ook bij Queen of Rings gepierct. Alleen maar positieve ervaringen, duidelijke uitleg, geen haastklussen, hygiëne op orde, komen afspraken na.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoor alleen maar positieve dingen over de clithoodpiercing

Geloof ik..



Wat jammer yesyes123!! Ze zijn allemaal zou leuk! Ik heb dus helemaal geen problemen met gevoeligheid., soms wil het zelfs niet meewerken haha! Dusja, extra speeltje voor vriendlief haha :-)



Ik ga vrijdagavond naar queen of rings! Ik ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Ist wat Danielle?



Ik heb er ook 1 laten zetten bij Queen of Rings nu 4 weken geleden.

Even pijn maar daarna geen centje last.

Ik ben er echt heel erg blij mee!

Ik heb een VCH. Balletjes al verwisseld :-)
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen, hopelijk is hier iemand nog actief:
Ik heb gisteren een HCH piercing laten zetten, maar hij is iets anders dan ik in gedachten had. Ik zie namelijk het onderste balletje niet, die zit echt te ver verstopt zegmaar... misschien komt dit door het soort piercing wat er in zit,
Dus ik zie nu echt alleen het bovenste balletje en hier baal ik best van.
Toen jullie hem net haddej gezet, zag je toen wel al meteen de gehele piercing?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Joehoeja, ik heb 1 balletje en dat hangt aan de onderkant. Altijd gehad het is een ringetje met daaroner een balletje. Na zoveel tijd heb ik het vervangen door een ringetje met een hangertje, dat hangt aan het balletje. Nooit meer vervangen. :) Heb altijd zicht op de piercing, altijd gehad ook. Hoop dat je vraag beantwoord is.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Zetten zelf

Ik was vroeger bang voor naalden (niet dat jij daar wat aan hebt, nu zit ik altijd gefascineerd te kijken bij bloedprikken enzo :facepalm:). Pijn... tja, ik heb tijdens dezelfde afspraak ook twee tepelpiercings laten zetten (kreeg zelfs korting omdat ik het in één keer gebeurde :P), dus mijn pijngrens ligt waarschijnlijk hoger dan die van jou. De pijnlijkste piercing vond ik trouwens piercings die door kraakbeen gaan.

In ieder geval, de pijn was er tijdens het zetten zelf. Daarna niet meer, alleen als het balletje tegen mijn binnenste schaamlippen drukte als ik ging zitten (maar dat is nu, twee jaar later, nog steeds snel anders gaan zitten, haha.) De tepelpiercings hebben echt nog twee dagen 'gepitst' zeg maar. Van de kraakbeenpiercings was ik zo onder de indruk dat ik nu niet eens meer weet of ze erna nog pijn deden, maar dat zal wel. :)

Wat hebben jullie aan nazorg gedaan?

Piercer raadde mij aan om de eerste dagen niet aan seks te doen, te wassen met water en de piercing verder vooral met rust te laten. Ook niet eruit halen de eerste paar weken. Als het zou gaan ontsteken of heel erg zou jeuken o.i.d. dan kon ik een badje met zout water gebruiken. (Zag het al voor me, hangen boven een bak met m'n muts! :proud:)

En met welk middel gewassen?

Limburgs zacht leidingwater onder de douche...

Ook moet ik de dag erna gewoon werken, veel staan en lopen. Hoe was dat voor jullie?

Ik was met de fiets op de dag zelf. :P Nergens last van gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven