Lijf & Lijn alle pijlers

Bikini, tankini of badpak

12-05-2018 15:06 44 berichten
Ik ben 1.80 en 79 kilo.
Geen slanke den en geen strakke buik dus.
Waar zouden jullie voor kiezen als je mijn lengte/gewicht zou hebben.
Een badpak, tankini of gewoon een bikini.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ben 1.66 cm en ben 81 kilo.
En ik draag daarom meestal een badpak die camoufleert wat.
Maar jij hebt dat echt niet nodig.
Een mooie tankini, want ik vind het niets om tijdens het plassen elke keer dat hele ding uit te sjorren..
Vind een badpak vaak minder flatterend ik ga lekker in bikini. Als een ander het niks vindt draaien ze hun hoofd maar om .
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 15:16
1.64% gewijzigd
TO, wij hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht en ik heb laatst 2 tankini’s gekocht, maar alleen omdat ik me gewoon niet comfortabel voel in een bikini.

Badpakken vind ik toch snel wat mutserig en wat hierboven ook al staat: het uitsjorren van een (nat) badpak iedere keer als je moet plassen...

Maar je moet gewoon dragen waar je je het beste in voelt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.69 en woog tussen de 65 en 67 kg. Ik heb altijd gewoon een bikini gedragen. Badpak (behalve voor baantjes trekken in een zwembad) ga ik niet aan beginnen om eerder genoemde redenen. Een Tankini zou kunnen maar dan toch alleen omdat.ik die Tankini me goed vind staan en niet om iets te verstoppen.
Ik ben 20 cm kleiner maar we hebben ongeveer hetzelfde bmi. Ik draag dus wel gewoon een bikini. Wel een met een stevig bovenstukje en geen minibroekje. In binnenbaden draag ik een badpak.
Tankini's vind ik echt helemaal niets. Daar piept altijd net een stuk buik tussendoor waardoor het per saldo niets doet voor je figuur. En zo truttig ook.
Plassen in een badpak is trouwens heel makkelijk. Je trekt gewoon het kruis opzij.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-05-2018 15:24
Plassen in een badpak is trouwens heel makkelijk. Je trekt gewoon het kruis opzij.
:mrgreen: nooit aan gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kleiner en voller. En draag gewoon een bikini.
Badpak vind ik niet mooi en een tankini vind ik gewoon stom.
Alle reacties Link kopieren
Dragen wat jij wil dragen. Maakt geen bal uit hoe je eruit ziet, doen wat jij wil.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
12-05-2018 15:14
Vind een badpak vaak minder flatterend ik ga lekker in bikini. Als een ander het niks vindt draaien ze hun hoofd maar om .
Dit dus!
Ook toen ik130 kg woog lag ik in mijn bikini, dan valt er alleen met een burka nog iets te 'camoufleren' :rofl:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dragen waar jij je goed bij voelt en gelukkig van wordt. Ik heb jouw figuur schat ik zo in en ik draag gewoon een bikini. Een badpak vind ik niet prettig en een tankini vind ik gewoon lelijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gewoon lekker naakt. ;)

En anders lekker een bikini. Als je dan een stukje gaat lopen ofzo kan je makkelijk een jurkje of omslagdoek gebruiken, en als je ligt te zonnen heb je geen last van die extra stof. :idee:
vivapimpelmees schreef:
12-05-2018 15:28
Ik ben kleiner en voller. En draag gewoon een bikini.
Badpak vind ik niet mooi en een tankini vind ik gewoon stom.
Dit geld voor mij ook!

Gewoon een goede stevige bikini kopen met een broekje die je net een beetje over je buik kan trekken.
Kan er prima mee door hoor zo.

Ik lig nu ook in bikini in het zwembad, als de buren het niet bevallen en mij liever in badpak zien kijken ze maar de andere kant op!
vivapimpelmees schreef:
12-05-2018 15:28
Ik ben kleiner en voller. En draag gewoon een bikini.
Badpak vind ik niet mooi en een tankini vind ik gewoon stom.
Dit geld voor mij ook!

Gewoon een goede stevige bikini kopen met een broekje die je net een beetje over je buik kan trekken.
Kan er prima mee door hoor zo.

Ik lig nu ook in bikini in het zwembad, als de buren het niet bevallen en mij liever in badpak zien kijken ze maar de andere kant op!
Ik ben een stuk zwaarder bij die lengte en ga in bikini. Wel een hoog broekje.
Alleen als al je gewicht om je buik en maag zit en je echt een onwijs appelfiguur hebt zou ik voor een badpak kiezen.
Tankini is vlees noch vis.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er echt aan wat voor badpak of bikini. Er zijn badpakken die zelfs de slankste den niet staan en er zijn er die heel sexy zijn. Met een bikini is het maar net of hij bij je lichaam past, bijvoorbeeld een hoog broekje als je een buik hebt en een topje waarin je borsten mooi uitkomen. Een tankini vind ik eigenlijk nooit mooi staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een tankini juist heel leuk staan. Maar heb meestal een bikini aan, vind een bruine buik mooi :-D
Ik ben klein en dikker (1.68 en 83 kilo)

Op vakantie ga ik gewoon in bikini. Beter een dikke bruine buik dan een dikke witte buik ;-D

Ik heb ook een badpak voor baantjes zwemmen en een tankini voor onzekere buien.
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
12-05-2018 15:42
Dit dus!
Ook toen ik130 kg woog lag ik in mijn bikini, dan valt er alleen met een burka nog iets te 'camoufleren' :rofl:
En zo hoort het! Ik vind dat je dus altijd in bikini kan. Of je dik of dun bent, maakt geen zak uit, bikini aan en genieten van de zon.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Badpak of tankini. Ik vind bikini's niet zo mooi staan bij mij. Bij weinig mensen vind ik het echt goed staan.
Heanig an
Sowieso dragen wat je wilt! Al snap ik ook heel goed dat dat niet makkelijk is, ik doe het zelf namelijk ook niet. Niet eens om hoe een ander mij misschien ziet, maar gewoon om hoe ik mezelf zie. Daarom heb ik een mooi jaren '50 badpak gekocht, zo'n Brigit Bardot-badpak, met ruitjes. Het buikpand is enigszins geplooid, dat camoufleert mooi mijn niet al te strakke buik en de onderkant is een soort van pijpjes. Dus in ieder geval een gedeelte van mijn niet al te strakke bilpartij ook gecamoufleerd. Dan blijf je zitten met de niet al te strakke rest van de benen (in mijn geval dan), maar je kunt toch onmogelijk in lange broek op het strand gaan liggen, er zijn grenzen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Madre schreef:
12-05-2018 15:08
Een mooie tankini, want ik vind het niets om tijdens het plassen elke keer dat hele ding uit te sjorren..
Gewoon kruis opzij schuiven op het toilet.
Alle reacties Link kopieren
Een tankini krult vaak op.. zo irritant. Gewoon een beugelbikini die goed zit en een mooi broekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven