Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen met Disq?

02-07-2018 22:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ervaringen met de disq, eventueel icm de trainingen van Wendy van Dijk (of goede YT videos)

Ik zie hem regelmatig online voorbij komen maar hij is denk ik nog te nieuw om goede ervaringen te kunnen verzamelen online, daarom probeer ik het hier.

Gebruik(te) jij Disq en wil je je ervaringen met mij delen? Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hij veel online te vinden omdat er een enorm marketingsbudget is. Dat was althans mijn conclusie. Als iets écht goed is komen de goede recensies / “gezoem” / mond op mond reclame / etc ook snel, is mijn ervaring
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad veel te vinden, ook omdat Wendy van Dijk haar naam er aan verbonden heeft. Je ziet veel recensies van bloggers maar dat vertrouw ik nooit zo ivm gesponsorde berichten enzo.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik juist met marketingbudget. Iedereen die er iets over zegt heeft geld gekregen óm er iets over te zeggen. Als iets echt goed was geweest hadden mensen die er geen geld voor hadden gekregen al snel wat opgepikt.
Alle reacties Link kopieren
Een afdeling van mijn vorige werkgever heeft de training gevolgd en zij waren er erg over te spreken. Ze kenden ook profile dynamics, maar ze vonden dit beter toepasbaar in het dagelijks leven.
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels ook even in mijn netwerk nagevraagd maar hoor alleen maar enthousiaste gebruikers.
Ga het misschien toch maar gewoon er op wagen
Heb je hem aangeschaft? En?
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb m ook aangeschaft en ben er blij mee. Het sporten is superfijn en inderdaad zo gepiept, maar voelt toch als een flinke stevige workout.
Ik irriteer me alleen echt mega aan de filmpjes, er wordt gewoon teveel gekletst. De marketinginsteek is waarschijnlijk dat we ons allemaal Wendy's vriendin moeten voelen. Maar daar heb ik geen behoefte aan. Als Wendy ineens in een filmpje moet plassen, denk ik wel "duh, het is maar een filmpje van 10 minuten, dat hoeft de kijker toch niet te zien?" Ze knipten het er deels uit, maar toch... who cares dat Wendy moest plassen? Knip dan alles eruit. Of dat er honden worden geaaid, grapjes over de omgeving of voorbij gangers worden gemaakt. Ik kijk het filmpje puur om sportinstructie te krijgen en vind dat er teveel onnodig social talk inzit. Als zij kletsen, staat de kijker stil.
Een tweede kritiekpunt vind ik wel dat de trainer regelmatig een instructie geeft, maar dat die niet heel juist wordt uitgevoerd. Wendy's houding of beweging is soms net verkeerd. De trainer en Wendy kijken in de camera en zien dus niet dat de ander het net anders doet. Ik geef zelf yoga en vind de houding heel belangrijk, wil je geen blessure oplopen. Bij de plank zijn haar schouders soms niet goed naar elkaar en er was ook een beweging waarin ze duidelijk niet vanuit haar buikspieren werkte, maar haar rug teveel gebruikte. Dat zouden ze zelf toch in de montage ook moeten zien, lijkt mij.
Ik schrijf dit niet om te zeuren, maar om een bijdrage aan deze review te geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi deze even omhoog. Nog nieuwe ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Na de bevalling tijd om weer in Shape te komen, maar met 4 kids is tijd om echt naar de sportschool te gaan best lastig te vinden.
Ik wil thuis sporten (en heb hier ook discipline voor, alleen heb ik een stok achter de deur nodig), vandaar dat mijn oog op de disq viel.

Zijn er inmiddels nieuwe ervaringen te melden?
Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven