Lijf & Lijn alle pijlers

infraligne of een gewoon fitnessabonnement?

15-07-2018 21:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben een 33 jarige vrouw met 2 kinderen (10 en 12jr).
Een tweetal jaar geleden ben ik naar een diëtiste gegaan, samen met mijn man. We zijn toen samen in een korte periode flink wat afgevallen. Ik ben toen in een 4-5 tal maanden een 12tal kilo afgevallen. Ik woog toen rond de 70 (ik ben 1m70 groot). Op dat moment had ik een job waarbij ik heel veel in beweging was. Toen we anderhalf jaar geleden begonnen te bouwen, lieten we allebei de voedingsregels wat slapper en kwamen we geleidelijk weer bij. In april ben ik veranderd van werk, waardoor ik van volle dagen beweging naar een zittende job ben gegaan. Hierbij vlogen de kilo's er nog meer bij. Ondertussen weeg ik een 85kg. Ik ben van mijn hele leven nog nooit zo zwaar geweest (de zwangerschappen niet meegerekend natuurlijk ;-) ). Ik voel me er echt niet goed meer bij . Voor het eerst in mijn leven heb ik gehuild om mijn gewicht.
Ik ga nog steeds geregeld naar onze diëtiste, maar eerlijk gezegd helpt me dat helemaal niet meer. Ik aanzie haar na al die tijd eerder als een vriendin dan mijn diëtiste... Ik zou het dus over een andere boeg willen gooien.
Nu twijfel ik om infraligne te proberen. Ik lees heel veel positieve verhalen, maar ik vind het ontzettend duur. Dus ik had graag de ervaringen van andere vrouwen eens persoonlijk gelezen.
Een fitnessabonnement is stukken goedkoper, maar misschien geeft infraligne me de boost om er terug voor te gaan?

Alle meningen/ervaringen zijn welkom (positief/negatief)

alvast een dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Liggende bewegen in een warmte cabine is echt luiheid ten top.

Je moet gewoon doen wat je eerder hebt gedaan en dan je eetpatroon definitief aanpassen ipv het te zien als een dieet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dus zelf heel gord waar het aan ligt, en nog belangrijker wat je eraan kunt doen. Een duur abonnement is echt niet nodig.

Ga in gesprek met je man, en vraag hem om samen met jullie gezin weer gezond te worden. Switch van diëtiste, iemand moet je kunnen coachen en geen vriendin zijn, en ga meer sporten/bewegen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
zoek een nieuwe diëtiste, dat lijkt mij verstandiger dan een duur abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een nieuwe diëtiste en start met bewegen, of het nou wandelen, fietsen, fitness of een groepsles is. Infraligne is weer zo'n heerlijk duur hip concept naar mijn idee. Heel duur, en verricht geen wonderen. Of wel, wanneer je ook je eetpatroon aanpast. Maar dan kan bewegen en goed eten net zo goed, scheelt bergen geld.
Alle reacties Link kopieren
Met die methode verlies je centimeters omdat je vocht verliest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven