Lijf & Lijn alle pijlers

Welke plastisch chirurgie kliniek?

14-08-2018 10:01 8 berichten
Ik wil mijn tepelhoven laten verkleinen, en ben nu op zoek naar klinieken om een consult bij aan te vragen.
Boerhaave, Velthuis en D.Gabriels staan al op mijn lijstje.

Naar welke kliniek ben jij geweest (hoeft niet tepel gerelateerd te zijn) en waarom vond je het wel/geen goede kliniek?

Online zijn er niet veel ervaringen te vinden mbt 'tepelverkleiningen', dus mocht er iemand zijn die daar ervaring mee heeft en misschien een specifieke arts/kliniek aan kan raden, hoor ik dat ook graag. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt????

Waar is deze wereld toch naar toe gegaan dat dit tegenwoordig de problemen zijn...

Hebben we het dan zo goed, dat we ons over "de rest" geen zorgen meer hoeven te maken, dat we ons druk maken over de grootte van onze tepels??

Want...wie zien die tepels tegenwoordig nog? Het is niet dat er nog toples gezond wordt tegenwoordig.....
Ik heb ontzettend goede ervaringen met dr vd Weij in Boerhaave. PM maar voor meer info.
godfried schreef:
14-08-2018 10:37
Is dit echt????

Waar is deze wereld toch naar toe gegaan dat dit tegenwoordig de problemen zijn...

Hebben we het dan zo goed, dat we ons over "de rest" geen zorgen meer hoeven te maken, dat we ons druk maken over de grootte van onze tepels??

Want...wie zien die tepels tegenwoordig nog? Het is niet dat er nog toples gezond wordt tegenwoordig.....

Wat maakt het uit wat een ander ervan vindt? Het kan, dus als de TO daar geld voor over heeft waarom niet? Ikzelf ben client bij de Velthuis voor Botox, fillers en Peelings. Heb er fijne ervaringen mee. Waarom? Omdat het kan en omdat ik vind dat ik er uit mag zien naar de leeftijd die ik me voel.... niet naar de leeftijd die ik heb. Zeker niet als ik een stressvolle periode achter de rug heb en wat moeier oog op mijn leeftijd. Een beetje fillers hier en daar houdt mijn gezicht jong en fris (en nee, geen fillers in lippen e.d.). Gewoon om de boel her en der wat te liften en frisser te doen ogen, de fronsrimpel weg omdat ik de hele dag frons en me dat hoofdpijn geef dus spuiten we die plat. Why the f*ck not. We verven ook massaal ons haar, maken ons op om onszelf er leuker uit te vinden zien. Dus als de TO dat wil mag ze dat prima van mij.
zeeuwsmeisje1981 schreef:
14-08-2018 10:41
Ik heb ontzettend goede ervaringen met dr vd Weij in Boerhaave. PM maar voor meer info.
Ik heb je een pb gestuurd, hoop dat hij door is gekomen.. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Bergman clinics zou je ook nog informatie op kunnen vragen.
Honey, you should see me in a crown
godfried schreef:
14-08-2018 10:37
Is dit echt????

Waar is deze wereld toch naar toe gegaan dat dit tegenwoordig de problemen zijn...

Hebben we het dan zo goed, dat we ons over "de rest" geen zorgen meer hoeven te maken, dat we ons druk maken over de grootte van onze tepels??

Want...wie zien die tepels tegenwoordig nog? Het is niet dat er nog toples gezond wordt tegenwoordig.....

Is dit echt??? Dat jij denkt je daar mee te moeten bemoeien?
BaronTrump schreef:
14-08-2018 11:11
Ik heb je een pb gestuurd, hoop dat hij door is gekomen.. :proud:
En ook weer antwoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven