Lijf & Lijn alle pijlers

Pijn toiletbezoek na keizersnede.

07-12-2018 08:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heel onsmakelijk maar 13 dagen geleden heb ik een keizersnede gehad en sindsdien heb ik ontzettend veel pijn bij elk toiletbezoek.
Ik heb geen last van verstopping en de diarree is overdag is oogehouden en heb ik alleen sochtends bij het opstaan.
Ook veel last van winderigheid.
Wel heb ik een ontzettende drukkende pijn op mijn vagina als ik ga zitten.
De dokter dacht een blaasontsteking maar dit is uitgesloten.
Mensen met ervaring?

Ook steeds vaker heb ik nu overdag krampen, links en rechts onderin mijn buik.
De eerste dagen had ik dit nooit..
anoniem_376926 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 09:08
Reden: Toevoeging
22.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neem je genoeg rust? Makkelijker gezegd dan gedaan.
Pijn bij het plassen kan ik me niet herinneren (wat niet betekent dat ik er geen last van heb gehad, die eerste tijd is inmiddels gewoon een waas)
De krampen kan ik me wel herinneren en ik vrees dat die nog wel even aan gaan houden. Ik ben inmiddels een halfjaar krampvrij en ik heb mijn keizersnede 3 jaar geleden gehad. Het aangroeien van buikspieren en zenuwen gaat helaas niet pijnloos.
Niet iedereen zal dezelfde ervaring hebben, maar bij mij was het 0,5 tot 1,5 a 2 jaar na de operatie het heftigste en zwakte daarna weer af, maar kwam altijd nog even terug na inspanning.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog midden in je herstel dus misschien moet je wat meer rust nemen?
Mocht het erg lang duren: Bij een kennisje van mij was er bij het hechten iets niet goed gegaan. Ze hadden een stukje darm mee gehecht, klinkt niet als jouw klachten, maar ze heeft er wel lang mee rondgelopen, het bleek pas na een extra echo.
Ik zou als het na de tijd van normaal herstel en rustig aan doen nog steeds pijn doet of als het erger wordt even contact opnemen met de verloskundige.
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
kaartje1 schreef:
07-12-2018 09:02
Neem je genoeg rust? Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ja ik rust heel veel! Smiddags lig ik heerlijk op de bank met die kleine en savonds naast mn vriend.
Overdag loop ik wel om bijvoorbeeld even wat te eten te pakken of voor de verzorging van mn zoontje maar niet voor huishoudelijke taken enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je genoeg rust kunt nemen. Ik heb geen ervaring. Hopelijk gaat het snel beter!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 8 jaar geleden een keizersnede gehad, maar ik herken niks van jouw klachten. Het klinkt niet goed in ieder geval, dus ik zou de huisarts toch nog eens raadplegen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet toch obstipatie kunnen hebben, en dat de diarree een soort overloopdiarree is? Ik zou de verloskundige of huisarts toch eens vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook niet dit soort klachten na mijn keizersnee. Ik zou maar even naar de dokter gaan.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft het nooit pijn gedaan, ik heb wel een tijd het gevoel gehad dat ik mijn buik vast moest houden als ik naar het toilet ging. Dit is na een aantal weken vanzelf weg getrokken. Als het pijn doet zou ik zeker contact op nemen met je gynaecoloog.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na mijn keizersnede nergens last van gehad. Ik zou me toch even laten doorverwijzen.
Alles moet nog terug naar de originele plaats in je lichaam en je moet helen. Ik had dus wel best veel klachten met darmen en maag na de keizersnedes.
HaPu schreef:
07-12-2018 09:05
Pijn bij het plassen kan ik me niet herinneren (wat niet betekent dat ik er geen last van heb gehad, die eerste tijd is inmiddels gewoon een waas)
De krampen kan ik me wel herinneren en ik vrees dat die nog wel even aan gaan houden. Ik ben inmiddels een halfjaar krampvrij en ik heb mijn keizersnede 3 jaar geleden gehad. Het aangroeien van buikspieren en zenuwen gaat helaas niet pijnloos.
Niet iedereen zal dezelfde ervaring hebben, maar bij mij was het 0,5 tot 1,5 a 2 jaar na de operatie het heftigste en zwakte daarna weer af, maar kwam altijd nog even terug na inspanning.
Bij mij ook niet inderdaad. Duurde ook best lang nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven