Lijf & Lijn alle pijlers

Ooglid correctie zonder snijden.

10-12-2018 07:50 70 berichten
Iemand ervaring met een ooglid correctie via Plexr?

De PlexR Soft Surgery behoort tot de nieuwste generatie huidbehandelingen. Dit innovatieve apparaat is voorzien van de allernieuwste technologie en werkt op basis van plasma (geioniseerde gasmoleculen). Dit proces ‘verdampt’ de bovenste huidlaag en heeft een krimpend effect op de huid. Een veilige, laagdrempelige en effectieve manier om overtollige huid en huidveroudering aan te pakken. Resultaat: een strakkere en jongere huid, zónder snijden, bloed of hechtingen.
Alle reacties Link kopieren
Zo’n YouTuber die ik keek had t gedaan, ik zag vrijwel geen verschil. Weet dr naam even niet meer.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat een eng idee dat het je huid laat 'verdampen' wat zo dicht bij je ogen zit. Wat als het in je ogen komt?
Denk je echt dat dit net zoveel effect heeft als een stukje weg laten snijden? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt nogal ongecontroleerd ofzo... maar ik ga het wel even opzoeken, want de info hier blijft een beetje summier..
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ooo Serena heeft dit gedaan, dat heb ik destijds gezien ja. https://www.beautylab.nl/ervaring-plexr ... correctie/

Dat was nou iemand van wie ik dacht dat ze het eigenlijk niet nodig had.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zometeen voor mijn tweede behandeling.

Met deze methode krimpen je oogleden ongeveer drie mm. Ik had altijd heel vermoeide ogen ´s avonds, doordat mijn oogleden op mijn wimpers drukten. Na de eerste behandeling merkte ik wel verschil, ik voel me een stuk fitter, maar van mij mogen er nog wel drie mm weg en dat ga ik dalijk laten doen. Misschien over een half jaartje dan nog eens, ligt aan het effect.

Twee tips;
1) Zorg voor iets waarmee je kunt koelen (ik heb van die plastic nep-ijsblokjes, tikje laten ontdooien, werkt prima).
2) Neem een week vrij ;-D .

Houd er rekening mee dat je ogen enorm kunnen opzwellen en dat die zwelling ook nog eens tot ergens halverwege je wangen kan zakken. Het mag niet nat worden, dus je kunt je haar niet wassen, je kunt je niet opmaken en dan die zwelling nog. Laat ik het zo zeggen, met een flinke griep zie je er beter uit....

Het doet in principe geen pijn, mits ze een goede verdovingscreme hebben. De zwelling voelt wel wat ongemakkelijk en het is wat gevoelig.
Mocht je lenzen dragen; niet indoen, neem je bril mee. En uiteraard geen make-up.

Ik heb daarnaast drie fronsrimpels laten weghalen. De rest van mijn gezicht ga ik niet doen, omdat de genezing weliswaar prima verlopen is, maar het blijft lang rood. Ik kan goed met make-up overweg maar zonder zie je het echt.
En op één van mijn oogleden had ik een klein moedervlekje, dat hebben ze ook weggehaald en dat is echt weg. Ik ga dalijk vragen of ze die in mijn nek ook wil doen.

Aangezien ik er om half tien moet zijn zal ik pas in de middag weer reageren.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
10-12-2018 08:44
Ik ga zometeen voor mijn tweede behandeling.

Met deze methode krimpen je oogleden ongeveer drie mm. Ik had altijd heel vermoeide ogen ´s avonds, doordat mijn oogleden op mijn wimpers drukten. Na de eerste behandeling merkte ik wel verschil, ik voel me een stuk fitter, maar van mij mogen er nog wel drie mm weg en dat ga ik dalijk laten doen. Misschien over een half jaartje dan nog eens, ligt aan het effect.

Twee tips;
1) Zorg voor iets waarmee je kunt koelen (ik heb van die plastic nep-ijsblokjes, tikje laten ontdooien, werkt prima).
2) Neem een week vrij ;-D .

Houd er rekening mee dat je ogen enorm kunnen opzwellen en dat die zwelling ook nog eens tot ergens halverwege je wangen kan zakken. Het mag niet nat worden, dus je kunt je haar niet wassen, je kunt je niet opmaken en dan die zwelling nog. Laat ik het zo zeggen, met een flinke griep zie je er beter uit....

Het doet in principe geen pijn, mits ze een goede verdovingscreme hebben. De zwelling voelt wel wat ongemakkelijk en het is wat gevoelig.
Mocht je lenzen dragen; niet indoen, neem je bril mee. En uiteraard geen make-up.

Ik heb daarnaast drie fronsrimpels laten weghalen. De rest van mijn gezicht ga ik niet doen, omdat de genezing weliswaar prima verlopen is, maar het blijft lang rood. Ik kan goed met make-up overweg maar zonder zie je het echt.
En op één van mijn oogleden had ik een klein moedervlekje, dat hebben ze ook weggehaald en dat is echt weg. Ik ga dalijk vragen of ze die in mijn nek ook wil doen.

Aangezien ik er om half tien moet zijn zal ik pas in de middag weer reageren.
Bedankt voor de informatie!
Waar ga jij en is het echt Plexr wat jij laat doen?
Waarom heb je dit boven een operatieve ingreep verkozen?
Ben bekend met dat er een genezingsproces is maar het gaat me vooral om het resultaat.
Heb je na meer behandelingen meer resultaat?
Marana-- schreef:
10-12-2018 08:07
Denk je echt dat dit net zoveel effect heeft als een stukje weg laten snijden? :sarcastic:
Ik heb geen idee :) vandaar mijn vraag naar ervaringen.
MarindaH schreef:
10-12-2018 08:37
Ooo Serena heeft dit gedaan, dat heb ik destijds gezien ja. https://www.beautylab.nl/ervaring-plexr ... correctie/

Dat was nou iemand van wie ik dacht dat ze het eigenlijk niet nodig had.
Die heb ik ook gezien.
Vond het bij haar ook niet nodig .
Heb een andere gezien waarbij het resultaat beter was .
Alleen ze had echt flink last van het herstel.
Zal even opzoeken .
https://youtu.be/aOD3afAJd8U
Ceylon schreef:
10-12-2018 08:44
Ik ga zometeen voor mijn tweede behandeling.

Met deze methode krimpen je oogleden ongeveer drie mm. Ik had altijd heel vermoeide ogen ´s avonds, doordat mijn oogleden op mijn wimpers drukten. Na de eerste behandeling merkte ik wel verschil, ik voel me een stuk fitter, maar van mij mogen er nog wel drie mm weg en dat ga ik dalijk laten doen. Misschien over een half jaartje dan nog eens, ligt aan het effect.

Twee tips;
1) Zorg voor iets waarmee je kunt koelen (ik heb van die plastic nep-ijsblokjes, tikje laten ontdooien, werkt prima).
2) Neem een week vrij ;-D .

Houd er rekening mee dat je ogen enorm kunnen opzwellen en dat die zwelling ook nog eens tot ergens halverwege je wangen kan zakken. Het mag niet nat worden, dus je kunt je haar niet wassen, je kunt je niet opmaken en dan die zwelling nog. Laat ik het zo zeggen, met een flinke griep zie je er beter uit....

Het doet in principe geen pijn, mits ze een goede verdovingscreme hebben. De zwelling voelt wel wat ongemakkelijk en het is wat gevoelig.
Mocht je lenzen dragen; niet indoen, neem je bril mee. En uiteraard geen make-up.

Ik heb daarnaast drie fronsrimpels laten weghalen. De rest van mijn gezicht ga ik niet doen, omdat de genezing weliswaar prima verlopen is, maar het blijft lang rood. Ik kan goed met make-up overweg maar zonder zie je het echt.
En op één van mijn oogleden had ik een klein moedervlekje, dat hebben ze ook weggehaald en dat is echt weg. Ik ga dalijk vragen of ze die in mijn nek ook wil doen.

Aangezien ik er om half tien moet zijn zal ik pas in de middag weer reageren.
Heb je de fronsrimpels ook via Plexr gedaan?
Wat betaal je voor de ooglid correctie?
Afbeelding

Hier mijn oog .
In het midden zit mijn ooglid tegen de wimperrand aan waardoor ik sneller een vermoeide blik heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger veel last gehad van eczeem op mijn oogleden en daardoor is de huid best wel slap geworden. Resultaat was dus dat ik best wel hangende oogleden had/heb.

Op mijn 29e ben ik daarom eerst begonnen met botox. Een wenkbrauw-lift met botox zorgt er namelijk voor dat de oogleden minder hangen -- scheelt al gauw een paar mm.
Dit hielp in het begin heel goed, maar het nadeel is dat je iedere keer terug moet (botox werkt maar 3 - 4 maanden) en dat de huid in de tussentijd natuurlijk nog slapper wordt (verouderingsprocess zet door)
Ik heb daarom nagedacht over die Plexr, maar mij werd aangeraden om toch gewoon gelijk voor chirurgische ooglidcorrectie te gaan. Dat is namelijk toch het effectiefst... Mijn arts vertelde dat de Plexr fijn is voor mensen die niet in zichzelf willen laten snijden, maar dat het beste resultaat wel wordt bereikt met een chirurgische ooglid correctie.
Mocht je dit doen: zorg er wel voor dat je naar een goede chirurg gaat. Tegenwoordig heel veel aanbiedingen voor botox en kleine chirurgische ingrepen, maar hier geldt ook: goedkoop is duurkoop.
Mocht je meer info willen over een goede arts, stuur me dan eventjes een PM.

Ik ga waarschijnlijk ergens in het voorjaar de stap zetten als ik een paar daagjes vrij kan krijgen van werk :-)
Eva_1983 schreef:
10-12-2018 09:45
Afbeelding

Hier mijn oog .
In het midden zit mijn ooglid tegen de wimperrand aan waardoor ik sneller een vermoeide blik heb.
De ogen zijn de spiegel van de ziel. Er is helemaal niets mis met dat oog, het is zoals dat bij je hoort, dit maakt je persoonlijkheid, dus ga daar niet aan lopen etteren. Aan je nick te zien ben je nog jong en nog helemaal niet rijp om je met dat soort zaken bezig te houden.
Sannie ik ga je even een PM sturen :) .
Cateautje schreef:
10-12-2018 09:54
De ogen zijn de spiegel van de ziel. Er is helemaal niets mis met dat oog, het is zoals dat bij je hoort, dit maakt je persoonlijkheid, dus ga daar niet aan lopen etteren. Aan je nick te zien ben je nog jong en nog helemaal niet rijp om je met dat soort zaken bezig te houden.
Klopt ik ben bijna 36 :)
Mooi gezegd!! maar toch denk ik dat ik mooiere resultaten kan bereiken met een ooglid correctie.
Heb overigens verder nog nooit wat aan me laten sleutelen hoor dus het is niet dat ik verder ontevreden ben met mezelf .
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
10-12-2018 09:54
De ogen zijn de spiegel van de ziel. Er is helemaal niets mis met dat oog, het is zoals dat bij je hoort, dit maakt je persoonlijkheid, dus ga daar niet aan lopen etteren. Aan je nick te zien ben je nog jong en nog helemaal niet rijp om je met dat soort zaken bezig te houden.
Dat klopt. Maar om even voor mijzelf te spreken: ik was 29 en had echt een vermoeide blik. Wat ik nog het meest vervelende vond is dat je onbewust daardoor de hele tijd je wenkbrauwen op gaat trekken, en dat is echt vermoeiend als je dat onbewust de hele dag doet. Ook is het vervelend als je de hele tijd je mascara onder je wenkbrauwen vandaan moet vegen omdat je vel op je oogleden hangt...
Dus tjah.. als je zo'n "ongemak" relatief makkelijk kan verhelpen... waarom niet?! :-)
Maar goed.. dat is mijn mening ;-)
Alle reacties Link kopieren
9 van de 10x moet er ook een wenkbrauwlift gedaan worden. Ik heb t gewoon bij een kliniek laten doen. Na een week was het hersteld en zag je er niks meer van.
Heb er zeker geen spijt van. Kreeg zo vaak de opmerking: wat kijk je boos!
En verder niks laten doen hoor, maar als t allemaal weer gaat zakken laat ik het weer doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjes heb jij het met snijden laten doen? En hoe oud was jij?
Hoe lang is het geleden?
Sannie124 schreef:
10-12-2018 10:09
Dat klopt. Maar om even voor mijzelf te spreken: ik was 29 en had echt een vermoeide blik. Wat ik nog het meest vervelende vond is dat je onbewust daardoor de hele tijd je wenkbrauwen op gaat trekken, en dat is echt vermoeiend als je dat onbewust de hele dag doet. Ook is het vervelend als je de hele tijd je mascara onder je wenkbrauwen vandaan moet vegen omdat je vel op je oogleden hangt...
Dus tjah.. als je zo'n "ongemak" relatief makkelijk kan verhelpen... waarom niet?! :-)
Maar goed.. dat is mijn mening ;-)
Ik trek ook steeds mijn wenkbrauwen op. Volgens mij heb ik hierdoor fronsrimpels gekregen .
Jij ook?
Het is bij sommige inderdaad echt geen overbodige luxe.
Alle reacties Link kopieren
Eva_1983 schreef:
10-12-2018 10:47
Madeliefjes heb jij het met snijden laten doen? En hoe oud was jij?
Hoe lang is het geleden?
Ik was 45. Ja gewoon door snijden. Je zet de klok 15 jaar terug, op een gegeven moment gaat het weer zakken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Kan je naar een chirurg zonder verwijsbrief van je huisarts?
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
10-12-2018 10:59
Kan je naar een chirurg zonder verwijsbrief van je huisarts?
Ja :-)
Alle reacties Link kopieren
Eva_1983 schreef:
10-12-2018 10:48
Ik trek ook steeds mijn wenkbrauwen op. Volgens mij heb ik hierdoor fronsrimpels gekregen .
Jij ook?
Het is bij sommige inderdaad echt geen overbodige luxe.
Een beetje, maar nog niet heel erg. Maar ik ben ietsje jonger nog dan jij (32) dus over een paar jaar zal die fronsrimpel wel wat zichtbaarder worden vrees ik, hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven