Workouts via YouTube

03-06-2018 14:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net een beetje te zoeken naar goede workouts die ik via YouTube kan doen. Maar er is zoveel dat ik het lastig vind een keuze te maken.

Wie sport er hier via YouTube? Welke filmpjes gebruik je daarvoor?

Doel is vetverbranden en conditie verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik sport via youtube en ik gebruik fitnessblender. Ben er heel tevreden over en vind ze heel goede video's hebben. Ze geven duidelijke uitleg, ze hebben ook een fijne website en het zijn ook normale mensen (niet van die opgepompte types, vind ik wel fijn).
Alle reacties Link kopieren
Dat opgepompte kwam ik idd ook veel tegen en staat me ook tegen.

Fitnessblender ga ik eens bekijken.

Is dat een beetje te doen voor een beginner?
Zoek eens op optima vita op YouTube, Marloes weet echt te motiveren en heeft ook leuke video's met work outs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 7 minute workout app

Makkelijker en sneller aan te zetten dan al die filmpjes
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
03-06-2018 15:15
Dat opgepompte kwam ik idd ook veel tegen en staat me ook tegen.

Fitnessblender ga ik eens bekijken.

Is dat een beetje te doen voor een beginner?
Hier ook een fan van fitnessblender. Ben begonnen met de gratis 5 day workout en heb daarna een aantal andere programma's gevolgd. Dat kost niet veel en dan is wel alles op elkaar afgestemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon squatten totdat ik het genoeg vind. Of burpees, pushups, op handen en knieën lopen, kikkersprongen, passen opzij, op een bank gaan staan en weer terug, heupen omhoog drukken. Zoveel ik kan doen binnen tien minuten. De tijdsduur is te overzien en daarna is het klaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
03-06-2018 15:15
Dat opgepompte kwam ik idd ook veel tegen en staat me ook tegen.

Fitnessblender ga ik eens bekijken.

Is dat een beetje te doen voor een beginner?
Ja, vind ik wel. Je kunt in het begin zoeken op low impact en vaak geven ze ook aangepaste versies bij een oefening. Daarbij kun je alles gratis bekijken maar ook betaald een programma volgen, dat is in het begin misschien wel fijn om er in te kopen, maar is geen must!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een groot fan van de workouts van Leslie Sansone, die ik minmaal 4x per week doe.
Hasfit.

De coach sleept mij echt er doorheen met zijn motiverende praatjes. Hij doet het samen met zijn vrouw zij doet de wat lagere intensiteit oefeningen dus jij bepaald zelf wat je aankunt op dat moment. Daarnaast hebben ze videos voor beginners en gevorderen. Wat ik ook handig vind is dat je in de recente videos kunt zien hoeveel je zo ongeveer verbandt met de workouts.
Ik doe niks anders meer.
En ben er al veel mee afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Ik sport ook met Fitnessblender. Op de site kun je precies selecteren wat voor training je wil doen, hoe zwaar, hoe lang etc. Ik ben nu met mijn tweede (gekochte) programma bezig, maar je kunt je ook prima redden met de losse gratis filmpjes. Ik vind ook de makers hele fijne mensen die me echt weten te motiveren.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik ga vanavond eens wat filmpjes bekijken en een keuze maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoevaak doen jullie dit dan en doen jullie dan een full body workout of iedere keer een ander deel van het lichaam? En wanneer schakel je over naar bijvoorbeeld een zwaarder programma?

Ik doe ook af en toe FitnessBlender of OptimaVita met kettlebells. Maar dan doe ik gewoon een oefening die ik leuk vind maar ik zou wel gericht willen trainen en uiteindelijk natuurlijk resultaat zien in met name benen en billen. Ik sport 1 keer per week in de sportschool (steps) maar ik vind hem te prijzig om mijn abonnement om te zetten naar onbeperkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven