Help, toto invullen Tour de France, maar een leek

05-07-2018 20:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel zegt.

Ik heb voor mij een inschrijfformulier liggen om mee te doen met de Tour de France-poule.
Ik ben een totale nitwit op het gebied van de Tour de France. Wat mij betreft rijden De Kneet, Joop Zoetemelk en Bernard Hinault etc nog mee.

Wie helpt me op weg?
sallie68 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 21:13
Reden: Blijkt niet de echte toto te zijn, maar gewoon een leuk poultje
3.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Froome gaat winnen, zet daar maar op in.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft een gok, misschien kan Je als vrouw, het beste even wat foto's bekijken van de deelnemers en aan de hand daarvan je winnaar uitkiezen. Je quotering is dan ook vrij hoog waarschijnlijk. Leuke kans om een zakcentje bij te verdienen.....
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon op Tommetje, 11 euri voor elke euro die je inzet......
Alle reacties Link kopieren
Bij de toto kan je momenteel niet inzetten op Froome....misschien of ie een bekertje pis over 'm heen gegoten krijgt....
Castor1975 schreef:
05-07-2018 20:52
Het blijft een gok, misschien kan Je als vrouw, het beste even wat foto's bekijken van de deelnemers en aan de hand daarvan je winnaar uitkiezen. Je quotering is dan ook vrij hoog waarschijnlijk. Leuke kans om een zakcentje bij te verdienen.....

really? :roll:

on topic: zet je in op wie er de gele trui gaat winnen of ook de andere klassementen?
gele trui kanshebbers zijn denk ik: froome, nibali en misschien roglic of quintana. Dumoulin zou natuurlijk ontzettend leuk zijn, maar ik ben bang dat hij het net niet gaat redden, al zal hij vast top 10 gaan rijden.

er zijn behoorlijk wat voorbeschouwingen te vinden online, dus daar zou je je op kunnen baseren.
maar wat is de lol van meedoen in een pooltje als je er echt helemaal geen verstand van hebt?
Hoe je een poule in 'moet' vullen is sterk afhankelijk van de regels van de poule. Een algemene tip is dus moeilijk te geven.

Ik zou Dylan Groenewegen er zeker bij nemen, maakt kans om sprints te winnen en daar komen er waarschijnlijk best een aantal van.
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
06-07-2018 11:02
really? :roll:

er zijn behoorlijk wat voorbeschouwingen te vinden online, dus daar zou je je op kunnen baseren.
maar wat is de lol van meedoen in een pooltje als je er echt helemaal geen verstand van hebt?
Opgestookt worden door collega’s 😳
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch nog (uren gegoogled) een aardig lijstje weten te maken en doe t best aardig.
Ben benieuwd op welke plek ik eindig .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven