Hardlopen, waar laat jij je spullen?

08-04-2019 19:52 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben begonnen met hardlopen en vraag me af waar ik mijn telefoon en sleutelbos moet laten.
Telefoon zou je nog in een hoesje aan je arm/over je mouw (?) kunnen doen maar sleutelbos is een uitdaging als je die niet voor de deur in een plantenbak wilt leggen.

Heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn sleutel gebruik ik polszweetbandje met klein zakje/rits erin.
Alle reacties Link kopieren
Ik haalde altijd mijn huissleutel van de bos en deed die in mijn sok.

Er zijn ook broeken met een zak achterop om je kleine sleutelbos in te doen.
Alle reacties Link kopieren
1 sleutel vastmaken aan een veter van je schoen.
Sleutel gewoon vasthouden
(Geen bos)
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 08-04-2019 19:56
18.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een flipbelt, daar doe ik de voordeursleutel in en mijn telefoon past er ook makkelijk in (maar die neem ik meestal niet mee). Het is een zachte band voor om je middel, tijdens het lopen heb je er geen last van.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Telefoon blijft thuis. Sleutel (1, niet een bos ;-D ) rijg ik aan een veter.
Alle reacties Link kopieren
Cootjecatootje schreef:
08-04-2019 19:55
1 sleutel vastmaken aan een veter van je schoen.
Dit deed ik ook altijd.
Telefoon in houder om bovenarm.
Sleutel aan een elastiekje om je pols
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de huissleutel aan een lintje (waar je een kado mee inpakt/opfleurt) en die bind ik vast aan mijn behabandje.
Cootjecatootje schreef:
08-04-2019 19:55
1 sleutel vastmaken aan een veter van je schoen.
Dit doe ik ook, en telefoon laat ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
Sleutel van bos halen en in Mn sportbeha
Alle reacties Link kopieren
In je beha.
Of zo’n hardloopbroek met klein ritsje boven je kont; past precies een sleutel in.
Of gewoon thuis onder de bloempot, deurmat, etc.
Ik heb sowieso maar 1 sleutel mee met hardlopen, dat scheelt al. Ik heb zo’n elastisch buideltje. Of soms strik ik ‘m in mijn schoenveters vast.
Sleutel van je bos halen en aan je veter binden.

Telefoon thuis laten.

https://www.icetags.nl/nl/id-armband-rood.html


Afbeelding

Deze om je pols dragen zodat direct bekend is wie je bent als je een ongeval zou krijgen.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 08-04-2019 20:21
17.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1 sleutel in het vakje met rits van mijn broek. Maar in zo'n hoesje om je arm past ook vast nog wel een sleutel.
Andersom schreef:
08-04-2019 20:16
Sleutel van je bos halen en aan je veter binden.

Telefoon thuis laten.

https://www.icetags.nl/nl/id-armband-rood.html


Afbeelding

Deze om je pols dragen zodat direct bekend is wie je bent als je een ongeval zou krijgen.
Ik vind niet snel iets te duur, maar aan zoiets zou ik nooit €20 uitgeven.
Nitflex schreef:
08-04-2019 20:24
Ik vind niet snel iets te duur, maar aan zoiets zou ik nooit €20 uitgeven.

Tja, je kunt ook je ID bij je dragen maar dat kost meer als als het stuk gaat. Onze kinderen en mijn man dragen het ding altijd als ze individueel buiten gaan sporten.
Andersom schreef:
08-04-2019 20:29
Tja, je kunt ook je ID bij je dragen maar dat kost meer als als het stuk gaat. Onze kinderen en mijn man dragen het ding altijd als ze individueel buiten gaan sporten.
Ik snap het principe wel, maar ik vind het gewoon veel geld voor iets wat je ook anders kunt doen. Visitekaartje mee ofzo. Soms ben ik echt een krent, haha!

Ik heb trouwens altijd mijn pinpas en €5 bij me, ik hou er niet van geen geld bij me te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoe relevant is dat nou als je een ongeval krijgt dat ze direct weten wie je bent? Gaat erom dat je direct hulp krijgt. Dat man een half uur later bedenkt dat ik weleens thuis hadmoeten komen en gaat bellen verandert niets aan zo’n situatie toch?
Vind ik echt een flauwekul ding
Yupp schreef:
08-04-2019 20:56
Hoe relevant is dat nou als je een ongeval krijgt dat ze direct weten wie je bent? Gaat erom dat je direct hulp krijgt. Dat man een half uur later bedenkt dat ik weleens thuis hadmoeten komen en gaat bellen verandert niets aan zo’n situatie toch?
Vind ik echt een flauwekul ding
Misschien bedoelen ze dat het ziekenhuis familie in kan lichten als de patiënt niet meer kan praten? Dit is ook geen zorg van mij, maar ik woon dan ook alleen. Ze vinden je familie altijd wel.
Yupp schreef:
08-04-2019 20:56
Hoe relevant is dat nou als je een ongeval krijgt dat ze direct weten wie je bent? Gaat erom dat je direct hulp krijgt. Dat man een half uur later bedenkt dat ik weleens thuis hadmoeten komen en gaat bellen verandert niets aan zo’n situatie toch?
Vind ik echt een flauwekul ding

Je kunt er op zetten wat je wilt. Dus ook je bloedgroep, of een allergie.

Maar het is natuurlijk je goed recht om het onzin te vinden.
piepp schreef:
08-04-2019 20:10

Of zo’n hardloopbroek met klein ritsje boven je kont; past precies een sleutel in.
Dat had ik. Maar toen had ik een keer het ritsje dicht gedaan met de stof er tussen en het ging nooit meer open. Stond ik bij de buurvrouw in m’n onderbroek dat zakje open te knippen XD

Dus doen. Behalve als je zo onhandig bent als ik ;)
Alle reacties Link kopieren
Yupp schreef:
08-04-2019 20:56
Hoe relevant is dat nou als je een ongeval krijgt dat ze direct weten wie je bent? Gaat erom dat je direct hulp krijgt. Dat man een half uur later bedenkt dat ik weleens thuis hadmoeten komen en gaat bellen verandert niets aan zo’n situatie toch?
Vind ik echt een flauwekul ding
Als het een situatie is waarbij enkele minuten het verschil kunnen maken tussen afscheid en geen afscheid, verandert het een hele boel aan de situatie.
Het verbaast mij dus hoeveel mensen zonder telefoon rennen. Ik heb die altijd bij me. Vanwege de muziek maar ook omdat ik op verlaten plekken ren en ik wil iemand kunnen alarmeren als er iets aan de hand is. Via de zoek vrienden app kan man ook zien waar ik ben mocht ik binnen een paar uur niet thuis zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven