Fijne sneldrogende sport BH

03-07-2019 21:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik ben op zoek naar een fijne sneldrogende sport bh. Ik heb zweet snel en veel en heb snel drogende broeken en shirtje maar mijn bh’s nog niet.

Wat is jouw favoriete sneldrogende sport BH?
Ik heb er 1 bij de Aldi gekocht en die is heel snel droog. Uit de wasmachine voelt hij al droog aan zowat en ik heb hem afgelopen week zelfs gedragen naar de foute party en alles was nat van het zweet, maar die BH niet. Enige nadeel is dat dit weer zo’n actie-artikel was dat ze eens in het jaar een keer hebben. Ik heb die achterste.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Ik zoek ook een sportbh die sneller droogt dan de topjes die ik nu draag, maar zonder voorgevormde cups of ritsen aan de voorkant (why?).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kaytan bh van de action, weliswaar gebruikt na de borstvoeding als strakke bh ipv als sportbh, maar ik vond ze superfijn zitten en inderdaad snel droog na het wassen!
https://www.action.com/nl-nl/p/kaytan-/
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
03-07-2019 21:36
Ik heb er 1 bij de Aldi gekocht en die is heel snel droog. Uit de wasmachine voelt hij al droog aan zowat en ik heb hem afgelopen week zelfs gedragen naar de foute party en alles was nat van het zweet, maar die BH niet. Enige nadeel is dat dit weer zo’n actie-artikel was dat ze eens in het jaar een keer hebben. Ik heb die achterste.

Afbeelding
Super. Ik ga de Aldi in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren
Suykerspin schreef:
03-07-2019 21:49
Ik heb de kaytan bh van de action, weliswaar gebruikt na de borstvoeding als strakke bh ipv als sportbh, maar ik vond ze superfijn zitten en inderdaad snel droog na het wassen!
https://www.action.com/nl-nl/p/kaytan-/
Dank je. Benieuwd of deze ook snel op het lichaam droogt. Voor het geld kan ik er best eentje uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Na vele geprobeerd te hebben blijf ik hangen bij Triumph. Zit goed, hobbelt niet mee, dun maar stevig en droogt snel.
Ik zweer bij de Nike sportbeha’s. Voelen al droog aan uit de wasmachine, zitten goed.
Ik vind het van een sportbh belangrijker dat het de juiste steun geeft, dan maar wat minder snel droog maar tenminste geen zwaaiende borsten.
Voor welke sport zoek je een bh?
Shock absorber
Beter is er niet.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij dus echt om hoe snel de bh droogt. Niet om de ondersteuning.

Dank iedereen voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
03-07-2019 23:07
Ik vind het van een sportbh belangrijker dat het de juiste steun geeft, dan maar wat minder snel droog maar tenminste geen zwaaiende borsten.
Voor welke sport zoek je een bh?
Steun is voor mij het belangrijkste, maar als een bh niet snel droogt, dan krijg ik bij lange duurlopen snel last van schuurplekken. Terwijl ik dat met mijn oude sneldrogende bh niet had.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb een sportbh/top van icebreaker. Droogt ontzettend snel. Is ook comfortabel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven