Entertainment alle pijlers

Masterchef Nederland

16-04-2018 06:45 103 berichten
Vanavond begint de nieuwe Masterchef
Nederland.
In MasterChef Nederland gaan amateurkoks uit het hele land de strijd met elkaar aan om de titel MasterChef Nederland te bemachtigen. Hun kookkunsten worden beoordeeld door de driekoppige jury: chef-koks Stefan van Sprang, Jonathan Zandbergen en Freek van Noortwijk.

Nieuwe juryleden fris en fruitig.
Ik ben benieuwd!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga kijken en misschien hier ook wel dingen posten.
ik ben erg benieuwd, want het niveau was altijd bedroevend laag. Nu in de aankondigingen wordt er gesproken van het hoogste niveau ooit, maar dat is zomaar bereikt als je ziet hoe het hiervoor altijd was.
Ik heb de vorige versie ook gezien maar zo slecht was dat toch niet? Okee vergeleken bij de Australiers maar die hebben er ook een prijs aan vast hangen waar mensen hun baan voor op zeggen om deel te kunnen nemen.
Er gaat niets boven de Australiërs vind ik het beste.
Nu met de nieuwe jury wil ik het weer een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
En Ben Ungermann begeleid de kandidaten!😁
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ze zaten pas in een of ander programma, ik denk bij Max, en de foto's van de kooksels zagen er prima uit. Dus er is hoop, geen tijd vanavond helaas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
We gaan het zien, de vorige editie vond ik lachwekkend slecht, vooral de jury. Stel dozen bij elkaar. Maar kijken die ik toch wel, mezelf kennende ;-D
Alleen vanavond niet denk ik, eerst finale van curvy topmodel kijken.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Janoa19 schreef:
16-04-2018 18:41
En Ben Ungermann begeleid de kandidaten!😁
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Eerste onnodige verkleinwoord 'bordje' is gesignaleerd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Freek is wel leuk hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-04-2018 20:38
Eerste onnodige verkleinwoord 'bordje' is gesignaleerd
En nu nog wachten op zuurtje,zoetje,wijntje etc.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Gezinnetje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
16-04-2018 20:41
En nu nog wachten op zuurtje,zoetje,wijntje etc.
Groentjes :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
16-04-2018 20:43
Groentjes :mrgreen:
braakjes
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
16-04-2018 20:43
Groentjes :mrgreen:
Oh ja dat is imo de ergste :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
saladetje

die scoort ook hoog
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ohw, Masterchef Nederland!

Nooit gekeken! Wel USA en de juniors.

Mijn favoriet is MC Australië.

Is MC Nederland ook spannend en leuk?

Nu kiezen tussen Helemaal het einde en MC!

Alle reacties Link kopieren
Saladetje :facepalm: Huidje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-04-2018 20:47
saladetje

die scoort ook hoog
Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
krokantje, die was ik vergeten
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Pastaatje :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek de jury in elk geval tot nu toe beter dan die van vorig jaar
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven