Entertainment alle pijlers

Wat wil Halina Reijn de OK vrouw nu eigenlijk ?

05-07-2018 21:32 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog herinneren dat ik zat te kijken naar de documentaire van Halina Reijn "de OK vrouw " ze wilde dolgraag een gezin maar helaas was ze nog single, haar beste vriendin Carice van Houten was toen al aan de man en niet veel later zwanger.
Toen ze 40 werd heeft ze dat gevierd met kinderen ( ik weet niet meer waar) ze moest toen huilen en ik had met haar te doen.
Nu lees ik dat ze een relatie heeft met enige Daniel de Ridder, ze is ondertussen 42 , en ze heeft nog geen haast met kinderen omdat hun relatie nog te pril is ( terwijl ze elkaar al een jaar kennen)
Haar kinderwens is in haar hoofd nog niet zo urgent dat ze nu tot actie overgaat :woa: hoe dan vraag ik me af?? Ze wilde zooo graag een man en kindje , nu heeft ze op haar 42e alle ingredienten in huis om haar diepste wens in vervulling te laten gaan, maar ze kiest ervoor om te wachten, ik snap er niks meer van, ben ik dan de enige die gelijk de pillenstrip in de prullenbak zou gooien, puur omdat je nooit de garantie hebt dat je kind ook daadwerkelijk in een echt gezin opgroeit.?
En op haar leeftijd is het nog maar de vraag of ze binnen een paar maanden zwanger is.
Wie heeft deze documentaire ook gezien, en wat vind je ervan dat ze nu zo draalt met alle risico's van dien?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar niet persoonlijk maar ze komt op mij als zeer onsympathiek over of zoals ik op dit forum heb geleerd: als een aandachtsorgel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het verstandig dat ze niet meteen een baby gaat proberen te maken.
Verder vind ik er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Als je elkaar pas een jaar kent is het heel verstandig om te wachten met het ouderschap.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Als ze zo graag wilde had ze toch ook een bam moeder kunnen worden? Snap wel dat je het liever samen doet, maar de tijd tikt.
Zégt ze nu niet gewoon dat ze geen haast heeft omdat het er al die tijd zo dik bovenop lag? Wie weet zijn ze al aan het klussen geslagen ;)
Alle reacties Link kopieren
als ze nu zwanger was geweest, was iedereen weer over haar heen gevallen, omdat dat weer te snel was.
Linksom of rechtsom, ze kan het nooit goed doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
tja Hoelang kun je wachten op je 42ste?

ik denk eerder dat het bij hem ligt.
rosanna08 schreef:
05-07-2018 21:42
als ze nu zwanger was geweest, was iedereen weer over haar heen gevallen, omdat dat weer te snel was.
Linksom of rechtsom, ze kan het nooit goed doen
Precies. Mochten ze samen een kind willen, dan gun ik het ze van harte.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet proberen ze het al een paar maanden. Ken weinig mensen - laat staan BN'ers - die daar openlijk voor uitkomen. Dus ja. Maar goed het gaat mij ook geen fluit aan wat ze doet natuurlijk. Of misschien wil ze ze eigenlijk toch niet, en kwam het hele 'ik heb geen man dus het kan niet' gebeuren wel prima uit.

:fortune:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
05-07-2018 21:46
tja Hoelang kun je wachten op je 42ste?

ik denk eerder dat het bij hem ligt.
Ze zijn net een jaar samen!
Alle reacties Link kopieren
Ach T.V. Gordon was toch ook op zoek in dat programma terwijl hij toen in een relatie zat. Niet alles geloven wat je op tv ziet.
Al kàn het wel waar zijn wat ze toen zei, maar het hoeft niet.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind het verstandig dat ze zich op een stabiele relatie focust ipv op 'n kind. Die boot heeft ze gewoon gemist.
Ik zou NOOIT gauw aan een kind beginnen in een prille relatie, puur omdat ik een kinderwens heb. Dat is echt het meest egoïstische dat iemand kan doen. Als het dan later niet meer kan, dan helaas. Het leven is dan anders gelopen. Maar dit kan ik alleen maar verstandig vinden van Halina.
Alle reacties Link kopieren
En wie zegt dat ze nog niet "bezig i?s", heeft ze dat in die documentaire gezegd?. Misschien zijn ze "al begonnen" en lukt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Halina wil gewoon aandacht.
Ja en?
Aanvullend op mijn eerdere bericht. In die documentaire, of wat dat ook was, kwam ook aan bod dat ze het belangrijk vond in welke setting ze een kind kreeg.

Ze wilde bijvoorbeeld niet alleen een kind krijgen, ze wilde het echt alleen in een gelukkige, stabiele relatie met een man die dat ook wil. Dat zal ze misschien nog steeds vinden en dan is het dus misschien nog te vroeg voor haar om daar zomaar aan te beginnen. Zij had anders ook wel eerder iemand kunnen regelen, en in haar scene is een kind krijgen met bijvoorbeeld een homo-stel ook geen vreemde constructie. Het gaat haar dus om meer dan alleen de kinderwens.

Er zijn meer mensen die ondanks een kinderwens uiteindelijk geen kind hebben gekregen, dat is ook weer niet zo’n drama. Het is wel een drama als je een kind krijgt in een ongelukkige situatie.
Alle reacties Link kopieren
Met veertig is de kans op een kind niet groot meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze zegt dat ze geen haast heeft omdat het nog niet gelukt is. Tenminste dat kan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-07-2018 21:52
Ze zijn net een jaar samen!
Ja hoeveel jaar is er nodig? 2 of 3? Ben het met je eens dat het kort is maat op een gegeven moment kan het ook niet meer gezien haar leeftijd. Het is niet dat ze dan nog een andere man kan zoeken. Een relatie kan altijd stuklopen, ongeacht hoelang je samen bent.
Elza84 schreef:
05-07-2018 22:51
Ja hoeveel jaar is er nodig? 2 of 3? Ben het met je eens dat het kort is maat op een gegeven moment kan het ook niet meer gezien haar leeftijd. Het is niet dat ze dan nog een andere man kan zoeken. Een relatie kan altijd stuklopen, ongeacht hoelang je samen bent.
Nou, dan misschien geen kind. Ze heeft een kinderwens, maar ze hoeft toch geen overhaaste dingen te doen om die wens persé in vervulling te laten gaan? Misschien is het niet voor haar weggelegd, dat is toch geen ramp?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij geen kinderen?
Elza84 schreef:
05-07-2018 22:51
Ja hoeveel jaar is er nodig? 2 of 3? Ben het met je eens dat het kort is maat op een gegeven moment kan het ook niet meer gezien haar leeftijd. Het is niet dat ze dan nog een andere man kan zoeken. Een relatie kan altijd stuklopen, ongeacht hoelang je samen bent.
Wie zegt dat die man uberhaupt kinderen wil? Hij is misschien al voorzien bij een ex of bewust kindvrij.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze wat eitjes in de vriezer liggen.

En een jaar relatie is natuurlijk niks. Dan moet het stof nog gaan liggen.
.
De uitkomst van de documentaire "De OK vrouw" was volgens mij dat Halina besefte dat ze niet eens zozeer een kind alswel een partner en een priveleven wilde.
Alle reacties Link kopieren
iduna schreef:
06-07-2018 07:13
De uitkomst van de documentaire "De OK vrouw" was volgens mij dat Halina besefte dat ze niet eens zozeer een kind alswel een partner en een priveleven wilde.

Ik maakte ukt die documentaire op dat ze toch ook wel heel graag een kindje wilde, maar het hebben van een man was inderdaad ook een hele diep gekoesterde wens.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven