Entertainment alle pijlers

House of Talent

03-09-2018 19:53 152 berichten
Wie volgt ook deze real life soap?
(SBS6 elke werkdag rond 19 uur)

Het programma volgt 8 mensen die iets in de muziekwereld willen gaan betekenen. Ze zitten gezamenlijk in 'n huis opgesloten dat van alle luxe voorzien is (behalve van privé slaapkamers) en mogen er alleen uit voor optredens.
Jaaa ik kijk

Ik vond voor het begon het leuk dat julia er in zat maar die valt erg tegen
Arrogant jaloers is ze vind ik

Ik vind jorieke goed en ruby ook wel

Delany vind ik ook bijzonder met haar cvs... hoezo kan ze die optredens dan wel...ze zei in het begin nl dat ze 17 uur sliep per dag...snap ik dan niet

Leuk programma
Ruby en Bram vind ik goed (en leuk samen)
Julia vind ik beter tot haar recht komen als ze Engels zingt. Ze krijgt nu terecht op dr flikker dat ze zit te zuipen en roken terwijl ze haar stembanden verziekt.
Delany gaat laat naar dr nest ondanks die cvs maar overdag is ze te moe voor alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!

Julia had ik ook in Idols gezien maar vind haar niet zo tof hier. Hoe ze continu over anderen loopt te praten, heel irritant en kinderachtig.
Ruby vind ik de meest sympathieke, stuk volwassener en professioneler ook.
Voor Jorieke zou ik het snelst een kaartje kopen. Mooie stem, goede zangeres en ik vind haar ook een ster die je niet meteen meer vergeet.

Wat iedereen in het begin nou tegen Jorieke had begreep ik ook niet helemaal. t Viel me op dat Julia hele dagen liep te klagen over Jorieke (of ok, dat gedeelte wat wij te zien kregen) terwijl andersom Jorieke Julia best in haar waarde liet.

Niet alle muziek is mijn smaak dus ik kan het moeilijk vergelijken. Van Trevor weet ik eigenlijk nog steeds niet wat hij doet.
Je kunt méér.
Ja bram vind ik ook goed

Delany mag er van mij uit

Hoor net dat jorieke weer onderaan staat op social chart
Zooo jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Jorieke nu wel op FB en like dat af en toe. Instagram enzo heb ik niet. Maar wellicht, als ze eruit moet redt ze het ook wel. Giel Beelen is fan van haar en dat is natuurlijk een lekker begin.
Je kunt méér.
Trevor is zo nietsig, hij doet niet veel en zingt slecht.
Samir is zo'n 13 in een dozijn rapper en heeft ook geen optredens.
Denk dat 1 van die 2 als eerste exit is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, tot mijn schaamte :mrgreen:
Wat een onzin is het eigenlijk allemaal. Een stel studentikoze wannabe’s die niet door hebben dat je ook nog moet werken voor je fame. Terecht dat ze op hun flikker hebben gekregen en sneu tegelijk. Maar dat schema zal wel helpen.
Ben toch aan de andre kant benieuwd of dat programma wat meer potentie had gehad als ze er échte ambitieuze mensen in hadden gezet. Die gewoon 5 liedjes in een week schrijven, er dan 1 of 2 verder ontwikkelen en binnen no time een potentieel album bij elkaar schrijven. Zoiets. En waarbij het social gedeelte wat verder gaat dan wat ik nu van ze zie.

Zangtechnisch vind ik Bram en Jorieke goed, Ruby, Julia en Delany redelijk en de rest bal.
Qua persoonlijkheid vind ik alleen Bram en Ruby wel oke.
Julia vind ik enorm in de slachtofferrol hangen als ze feedback krijgt. Terwijl ze zo vaak de bal kaatst.. Ik gun het Samir en haar het minst.
Ik denk juist dat t programma mij snel had verveeld als het allemaal ambitieuze stuudjes waren die braaf op tijd naar bed gingen, gezond aten en alleen maar bezig waren met muziek. Ik kijk toch vooral als ramptoerist ;-D
Quincy's muziek vind ik bagger, maar het joch zelf is wel 'n echte smaakmaker in dat huis.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook heftig dat ze geen eigen kamer hebben daar. Idd als bijv Delany een trip heeft s nachts (of wat het ook was) en de ander moet in de ochtendshow optreden, das best shit. Of als Julia en Jorieke weer ns mot hebben maar je moet wel weer bij elkaar slapen...

Van mij mag Julia er wel uit. Ze loopt maar te roddelen en te klagen dat niemand iets doet. En dat gepraat alsof zij t allemaal wel weet want ze heeft in een studentenhuis gewoond. Ben benieuwd hoe de sfeer verandert als zij eruit gaat en anderen niet zo op eieren hoeven te lopen bij haar.

Ook die houding van: Ik wil niet dansen. Wat denk je dan als je in zo'n huis komt?
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een trouwe kijker, deels als ramptoerist.

Bram en Jorieke vind ik erg goed en ook Ruby is een goede performer.
Met Julia ben ik wel klaar en Delaney vind ik qua houding niet echt positief. Wel feesten inderdaad, en dan vervolgens de hele dag in bed liggen. Die drie morfinepillen innemen slowg ook nergens op.

Trevor vond ik tijdens zijn auditie goed, maar komt niet uit de verf in het programma. Samir vind ik waardeloos en Quincy matig. Die tanden van Quincy geven me de kriebels, net alsof het een kunstgebit is wat te groot voor zijn mond is.

Ik hoop dat Bram en Jorieke “het gaan maken”.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-09-2018 21:23
Ik denk juist dat t programma mij snel had verveeld als het allemaal ambitieuze stuudjes waren die braaf op tijd naar bed gingen, gezond aten en alleen maar bezig waren met muziek. Ik kijk toch vooral als ramptoerist ;-D
Ja dat is ook wel zo. Nou ja, een páár serieuze types zou al mooi zijn. bram en Ruby doen een leuke poging.

Van Delany valt me op dat ze zei dat je op het podium nooit wat zal merken van haar ziek zijn: ze zal altijd knallen. Ik vind dat de managers tóen al hun punt hadden moeten maken door aan te geven dat de muziekbusiness van je vraagt dat je lange dagen maakt. En niet alleen als je optreedt. Ook als je bij de ochtendshow begint, daarna door moet om te sporten, dan naar een schrijfsessie, vervolgens je huidig repetoire verbeteren, daarna door naar een 5 uur showtje of soortgelijke troep tv, dan iets met dans/uitspraak/beleving/netwerken en dan nog ‘s avonds voor 30 minuten opdraven op de braderie. En dan de volgende dag weer. Echt vanaf de start mee geven dat het hard werken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb elke x het gevoel dat ik naar een groep zwakbegaafden zit te kijken die intern zitten met muziektherapie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als ze werkelijk talent zochten waren ze niet bij dit stelletje mafklappers uit gekomen. Ze zullen wel aangenomen zijn op hun amusementswaarde voor het tv-programma. Al snap ik dan ook nog steeds Trevor's aanwezigheid niet, want dat is 'n saaie grijze muis.

Maar zo'n groot huis en niet eens privéslaapkamers. Zelfs als ze niet zouden feesten zouden ze niet ongestoord aan hun nachtrust toekomen omdat de één 's ochtends vroeg al 'n gig heeft en 'n ander 's nachts pas terug komt van 'n optreden.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
04-09-2018 06:40
Ik heb elke x het gevoel dat ik naar een groep zwakbegaafden zit te kijken die intern zitten met muziektherapie.
:mrgreen: :mrgreen:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
04-09-2018 06:40
Ik heb elke x het gevoel dat ik naar een groep zwakbegaafden zit te kijken die intern zitten met muziektherapie.
Waarom dat?
Ze doen toch niets 'zwakbegaafds'?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat doet Delany elke keer met d'r haar? Heeft ze altijd 'n pruik op? Ik dacht dat die krullebol haar originele haar was, maar ik begin nu te twijfelen, want die krijg je toch nooit zo strak opgeborgen onder zo'n stijle pruik? Vind haar met stijl haar trouwens wel 't leukst.

Vind dat dagelijks moeten sporten ook redelijk overdreven. Laat ze hun energie gebruiken voor als ze op 't podium staan.
Alle reacties Link kopieren
Julia heeft 'randjes'

Ik zie meestal het laatste stuk als ik klaar zit voor Utopia.
Ik houd er van, reality-tv :flirting: :popcorn:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
04-09-2018 22:29
Waarom dat?
Ze doen toch niets 'zwakbegaafds'?
Dat vind ik ook niet.
Samir gedraagt zich bijna 1 op 1 als mijn 17jarige zoon en zijn vrienden, alleen dan op tv en geen 1 van hen is zwakbegaafd, de 1 wel intelligenter dan de ander.
Die kan zich echt wel in de buitenwereld beter en anders gedragen, ook professioneler.
Ik vind hem echter geen goede rapper, ik hoor mensen op de kamer van mijn zoon nog beter rappen, als ze wat op beats zitten te spitten, om de tijd te doden.
Ze vergeten de camera's en de makers van het programma monteren er op los.
Maar die Julia mag ik ook niet, dat geef ik meteen toe, Quincy is een goede tweede, wat dat betreft, Samir denkt dat ze vrienden zijn maar die komt nog van een koude kermis thuis.
Ja ik vind die lange stijle haren van delany juist lelijk
De krullen het mooist
whateverever schreef:
05-09-2018 13:02
Dat vind ik ook niet.
Samir gedraagt zich bijna 1 op 1 als mijn 17jarige zoon en zijn vrienden, alleen dan op tv en geen 1 van hen is zwakbegaafd, de 1 wel intelligenter dan de ander.
Die kan zich echt wel in de buitenwereld beter en anders gedragen, ook professioneler.
Ik vind hem echter geen goede rapper, ik hoor mensen op de kamer van mijn zoon nog beter rappen, als ze wat op beats zitten te spitten, om de tijd te doden.
Ze vergeten de camera's en de makers van het programma monteren er op los.
Maar die Julia mag ik ook niet, dat geef ik meteen toe, Quincy is een goede tweede, wat dat betreft, Samir denkt dat ze vrienden zijn maar die komt nog van een koude kermis thuis.
Ze gedragen zich als pubers. In elk geval Samir en Quincy. Quincy ziet er dan ook nog uit als 'n klein puberjoch, maar is volgens mij toch al wel iets van 20. Geen idee hoe oud Samir is, maar die gedraagt zich evengoed als 15-jarige. Julia is gewoon 'n bitch.
Alle reacties Link kopieren
Hij praat uit de maat in een microfoon dat is geen rappen en heet house of talents en niet de band zonder talent. Pubers gedragen zich over het algemeen behoorlijk zwakbegaafd maar dat gaat over, meestal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-09-2018 15:04
Ze gedragen zich als pubers. In elk geval Samir en Quincy. Quincy ziet er dan ook nog uit als 'n klein puberjoch, maar is volgens mij toch al wel iets van 20. Geen idee hoe oud Samir is, maar die gedraagt zich evengoed als 15-jarige. Julia is gewoon 'n bitch.
Dat kan, mijn zoon is een puber.
Samir is door de tests van het Korps Mariniers gekomen trouwens, er moet meer in hem zitten dan hij laat zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat zegt niets hoor....daar komen toch een wacko's door heen die later genadeloos door de mand vallen. Het is echt geen briefje die duidt op mentale gezondheid. Daarbij heeft de knul de test gehaald maar het verder niet lang volgehouden.
viva-amber wijzigde dit bericht op 05-09-2018 15:11
19.40% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven