Entertainment alle pijlers

Kaartjes via onlineticketshop betrouwbaar?

22-02-2019 14:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Via onlineticketshop 2 kaartjes gekocht voor P!nk in juni 2019. Wel voor 100% meer dan de officiele kaartjes. Nu blijkt achteraf dat deze site niet betrouwbaar is. De kaartjes zijn inmiddels al wel gemaild maar staan op een andere naam. Ik vraag me af of we met deze kaartjes wel gaan binnen komen. Hoe kom ik hier achter. Bij onlineticketshop zijn ze niet echt behulpzaam.

Groet,
Nijn
Alle reacties Link kopieren
Dat ga je pas weten als je voor de deur staat, maar houd er rekening mee dat je het concert buiten kan gaan horen omdat je hier niet mee binnenkomt. Niet meer via deze kanalen kaartjes kopen, je maakt hen er rijk mee en de artiest ziet er niks van.
Dat merk je op de dag wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd een risico wanneer je niet via de officiële kanalen bestelt. Je kunt mazzel hebben maar het kan ook dat je je kaartjes niet ontvangt of dat ze ongeldig blijken te zijn.

Heb je de uitzending hierover bij RamBam weleens gezien?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn mensen anno 2019 nog zo dom om tickets te bestellen bij andere verkooppunten dan ticketmaster / de zaal waar het optreden plaatsvindt en ticketswap, de enige tweedehands ticketwebsite waar je je geld terugkrijgt mocht je alsnog niet naar binnen kunnen met de kaartjes? Je bent geboren in 1995 dan moet je toch wel beter weten?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
22-02-2019 15:02
Waarom zijn mensen anno 2019 nog zo dom om tickets te bestellen bij andere verkooppunten dan ticketmaster / de zaal waar het optreden plaatsvindt en ticketswap, de enige tweedehands ticketwebsite waar je je geld terugkrijgt mocht je alsnog niet naar binnen kunnen met de kaartjes? Je bent geboren in 1995 dan moet je toch wel beter weten?
Dit. 1 rondje Google zegt dat je dit nooit moet doen. Het is uitgebreid in het nieuws de laatste maanden. Hoe kan je dit gemist hebben?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
22-02-2019 15:11
Dit. 1 rondje Google zegt dat je dit nooit moet doen. Het is uitgebreid in het nieuws de laatste maanden. Hoe kan je dit gemist hebben?
Ik vraag het me ook af. Er wordt overal voor gewaarschuwd, je hebt wel een enorm bord voor je kop als je nog steeds via onofficiële kanalen koopt...
¡Apagando las luces!
violetskies schreef:
22-02-2019 15:02
Waarom zijn mensen anno 2019 nog zo dom om tickets te bestellen bij andere verkooppunten dan ticketmaster / de zaal waar het optreden plaatsvindt en ticketswap, de enige tweedehands ticketwebsite waar je je geld terugkrijgt mocht je alsnog niet naar binnen kunnen met de kaartjes? Je bent geboren in 1995 dan moet je toch wel beter weten?
Dit keer 200.
Alle reacties Link kopieren
o my god.. weet je nu nog niet dat je alleen maar kaarten moet kopen via officiële kanalen of via ticketswap ?
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
22-02-2019 15:02
Waarom zijn mensen anno 2019 nog zo dom om tickets te bestellen bij andere verkooppunten dan ticketmaster / de zaal waar het optreden plaatsvindt en ticketswap, de enige tweedehands ticketwebsite waar je je geld terugkrijgt mocht je alsnog niet naar binnen kunnen met de kaartjes? Je bent geboren in 1995 dan moet je toch wel beter weten?
Eens!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
22-02-2019 15:19
Ik vraag het me ook af. Er wordt overal voor gewaarschuwd, je hebt wel een enorm bord voor je kop als je nog steeds via onofficiële kanalen koopt...
En dan ook nog voor 100% meer..
violetskies schreef:
22-02-2019 15:02
Waarom zijn mensen anno 2019 nog zo dom om tickets te bestellen bij andere verkooppunten dan ticketmaster / de zaal waar het optreden plaatsvindt en ticketswap, de enige tweedehands ticketwebsite waar je je geld terugkrijgt mocht je alsnog niet naar binnen kunnen met de kaartjes? Je bent geboren in 1995 dan moet je toch wel beter weten?
Nou inderdaad. Helemaal mee eens.

Onder welke steen heeft deze TO al die jaren gelegen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven