Entertainment alle pijlers

De Zwakste Schakel

07-05-2019 10:32 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ?
Ik vind het zelf altijd leuk om mee te spelen , veilig vanaf de bank :)
Bridget vond ik niet zo goed overkomen als Chazia destijds maar Chazia vond ik ook wat irritant ; al is dat een act van hun . Ik zie haar als ze op tv is nog steeds : " JIJ BENT DE ZWAKTE SCHAKEL " :whip: blaffen .
Bridget legde de klemtoon steeds verkeerd ,dat vond ik irritant. Verder is het gewoon een vraagspel als andere spellen waarbij de kandidaat geluk moet hebben dat hij of zij het antwoord toevallig weet of een simpele vraag krijgt .
Je kon't altaid nog bakker worre
Ik ben geen fan van Bridget dus ik ga sowieso niet kijken.
zelf jaren geleden kandidaat geweest. Was een super leuke ervaring. Opnames duren bijna hele dag en wordt een soort "uitputtingsslag" omdat je de "vloer" niet af mag. Tussen de rondes zat bij ons steeds 20 minuten waardoor ze je goed uit je concentratie halen. Was wel echt leuk om aan mee te doen, zelfs de selectiedag was toen al een ervaring. Mocht je kandidaat willen worden tip neem tijdens de selectiedag een aantal medespelers goed op de korrel en wees ad rem op zeikopmerkingen aan jouw adres.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Welke zender?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
07-05-2019 11:29
Oh leuk! Welke zender?
RTL4, elke avond om 22.30.

Ik heb gisteren ook gekeken, vond 't niet onaardig maar of ik het elke dag ga kijken.... denk het niet.
Ik ben het even terug aan het kijken.
Alle reacties Link kopieren
wat grappig nena78 , om te lezen hoe het werkt ben je ver gekomen?

Elke dag ga ik ook niet kijken denk ik dat is tè
Dan moet ze die klemtoon wel anders leggen als ze zegt "jij bent de de zwakste schakel " :hihi:
Ik vond Chazia toch beter overkomen als het bitchy moet zijn
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik van het gezicht van Bridget, zo pafferig en opgeblazen en die speknek. Haar stem is ook heel schor en daardoor hoor ik de vragen soms niet goed. De zogenaamde scherpe opmerkingen die ze maakt klinken me ook te gescript.
Nee, ze kan het programma absoluut niet dragen en ik haak af.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin hier een guilty pleasure voor te ontwikkelen :facepalm: :@@: ik vind Bridget niet echt geweldig , ze zet zichzelf wat te kijk zo , de vragen zijn op zich meestal wel makkelijk wel zuur als je dan een lastige vraag tussendoor krijgt .
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok ook van Bridget, beetje veel fillers. Niet mooi. Ik denk dat ze persoonlijk een leuk mens is, op tv vind ik haar niks. Niet leuk, niet gezellig, niet bitchy, niet streng, gewoon niks.
Always look on the bright side of life
Bridget ... ze speelt het heel erg op de man .
Mensen voor lul zetten om hun uiterlijk ,opleiding .
Die arme vrouw die viraal ging omdat ze in de 40 was en Bridget haar veeeel ouder schatte ( je kunt bijna met pensioen ) terwijl ze volgens mij een kaartje heeft met de namen en leeftijden , de hobby, beroep etc van de deelnemers.Gewoon echt gemeen dit .
Ik wacht af tot iemand wat zegt over haar uiterlijk en behoorlijke benen dat mag dan mij ook wel eens gedaan worden . Als iemand een gevat antwoord teruggeeft waar duidelijk in zit dat het ze niet raakt weet ze niet hoe ze moet reageren . ( dat vind ik dan weer heerlijk :worship: )
Het spel op zich vinden we leuk om te kijken wie hier thuis het snelste is met het antwoord geven ,daarom kijken we . Maar dat echt op de man spelen is wat sneu .
Flowerspowers
vrijdag 24 mei 2019 13:47
Ik schrok ook van Bridget, beetje veel fillers. Niet mooi. Ik denk dat ze persoonlijk een leuk mens is, op tv vind ik haar niks. Niet leuk, niet gezellig, niet bitchy, niet streng, gewoon niks.


Dan moet je je stukje eens terugkijken wat yipyapper zegt.
Yipyapper schreef:
25-05-2019 11:00
Bridget ... ze speelt het heel erg op de man .
Mensen voor lul zetten om hun uiterlijk ,opleiding .
Die arme vrouw die viraal ging omdat ze in de 40 was en Bridget haar veeeel ouder schatte ( je kunt bijna met pensioen ) terwijl ze volgens mij een kaartje heeft met de namen en leeftijden , de hobby, beroep etc van de deelnemers.Gewoon echt gemeen dit .

. Maar dat echt op de man spelen is wat sneu .

Dit hadden ze er makkelijk uit kunnen knippen als Bridget zich echt had vergist maar het was gewoon een valse opmerking en ja mensen praten erover (nu ook). Goed voor de kijkcijfers, maar niet voor Bridget, kan weinig sympathie hebben voor valse mensen als zij. Dit ging over het uiterlijk van iemand en was op de man.
Alle reacties Link kopieren
Yipyapper schreef:
25-05-2019 11:00
Bridget ... ze speelt het heel erg op de man .
Mensen voor lul zetten om hun uiterlijk ,opleiding .
Die arme vrouw die viraal ging omdat ze in de 40 was en Bridget haar veeeel ouder schatte ( je kunt bijna met pensioen ) terwijl ze volgens mij een kaartje heeft met de namen en leeftijden , de hobby, beroep etc van de deelnemers.Gewoon echt gemeen dit .
Ik wacht af tot iemand wat zegt over haar uiterlijk en behoorlijke benen dat mag dan mij ook wel eens gedaan worden . Als iemand een gevat antwoord teruggeeft waar duidelijk in zit dat het ze niet raakt weet ze niet hoe ze moet reageren . ( dat vind ik dan weer heerlijk :worship: )
Als iemand dat bij Bridget zou doen dan knippen ze dat er uit.
Ik denk overigens wel dat het gebeurt hoor, opmerkingen terug. Want wat stelt Bridget nou nog voor? Eigenlijk een talantloze uitgerangeerde C klasse "presentatrice" die alleen maar mag komen opsraven als BN-ers niet kunnen komen opdraven. Ziet er voor haar leeftijd zelf te opgeblazen uit, haar ex vond haar een hele koele kikker, ze sleept haar kind overal mee naar toe als accessoire in plaats van dat kind in de luwte te houden en met haar zogenaamde bitchy houding vindt ze zichzelf heel wat. Geen wonder dat het programma flopt; ze heeft geen personality, boeit niet en is een slap aftreksel van Chazia.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
25-05-2019 11:12
Als iemand dat bij Bridget zou doen dan knippen ze dat er uit.
Ik denk overigens wel dat het gebeurt hoor, opmerkingen terug. Want wat stelt Bridget nou nog voor? Eigenlijk een talantloze uitgerangeerde C klasse "presentatrice" die alleen maar mag komen opsraven als BN-ers niet kunnen komen opdraven. Ziet er voor haar leeftijd zelf te opgeblazen uit, haar ex vond haar een hele koele kikker, ze sleept haar kind overal mee naar toe als accessoire in plaats van dat kind in de luwte te houden en met haar zogenaamde bitchy houding vindt ze zichzelf heel wat. Geen wonder dat het programma flopt; ze heeft geen personality, boeit niet en is een slap aftreksel van Chazia.

een onsympathieke opgeblazen talentloze trut zonder klasse.

Kostte me wat moeite 😀 maar iemand afzeiken op tv vind ik ook niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Opgeblazen , ja dat is het juiste woord zowel letterlijk als figuurlijk. Als ze toch op de man speelt doen we het ook maar en dan waar ze het niet er uit kunnen knippen .. ze heeft zelfs fillers in haar benen , of wat ? Chazia hoort op die plek ,soms moet je iemand niet vervangen voor een ander bij een programma , dit is er zo een . Chazia komt wel niet van dat imago af bij mij daarom ook een reden om haar daar terug te zetten . Laatste paar afleveringen waren wel erg makkelijke vragen waar mensen geen antwoord op wisten . Wie zijn Mick Jagger , Tom & Jerry ; kom op ; dat weten mijn oma en mijn kinderen zelfs . Kan me voorstellen dat je dichtslaat als je er staat maar zij wisten het gewoon niet .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
26-05-2019 16:45
Opgeblazen , ja dat is het juiste woord zowel letterlijk als figuurlijk. Als ze toch op de man speelt doen we het ook maar en dan waar ze het niet er uit kunnen knippen .. ze heeft zelfs fillers in haar benen , of wat ? Chazia hoort op die plek ,soms moet je iemand niet vervangen voor een ander bij een programma , dit is er zo een . Chazia komt wel niet van dat imago af bij mij daarom ook een reden om haar daar terug te zetten . Laatste paar afleveringen waren wel erg makkelijke vragen waar mensen geen antwoord op wisten . Wie zijn Mick Jagger , Tom & Jerry ; kom op ; dat weten mijn oma en mijn kinderen zelfs . Kan me voorstellen dat je dichtslaat als je er staat maar zij wisten het gewoon niet .
Je vraagt je dan af waar ze de kandidaten op uitkiezen...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind dat Bridget het juist best leuk doet, beter dan chazia.
Ik vond juist Chazia helemaal niks. Ik keek vroeger nooit omdat ik me zo aan dat mens stoorde. Nu met Bridget vind ik het wel een leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vroeger leuk, ben toen ook naar een selectiedag geweest maar toen vonden ze mij te bot naar andere kandidaten en naar de stand-in van Chazia dus ik werd het niet.
Ik heb een aflevering of wat gekeken met Bridget omdat ik nieuwsgierig was maar vond het echt niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven