Kinderkleding van maat 98 tot maat 176

26-05-2017 14:49 424 berichten
In het verleden hebben we een vast Baby-en Kinderkleding topic gehad dat 9 leuke delen heeft gekend. Toch werd de wens uitgesproken voor twee aparte topics: eentje apart voor baby's en dreumesen en eentje apart voor oudere kinderen.

Bij deze het topic voor de stoere jongens en meiden! We gaan van maat 98 tot maat 176 en verder indien gewenst!
Schrijf gezellig mee en bij voldoende animo, komt er ook weer een tabel.

Afbeelding
Warme pakkies hebben ze aan ;-)
Star schreef:
26-05-2017 15:34
Warme pakkies hebben ze aan ;-)
Hij kijkt er dan ook niet zo blij bij. ;)
Een tabel voor wat?
Ik vind het niet zozeer nodig, maar in het verleden hield NYC een tabel bij van de maten die de kinderen van forummers hadden op dat moment. Voor wie dat nog wil dus.
Alle reacties Link kopieren
En deze ook gevonden, dank voor het openen Fleet!

Ik gooi meteen maar een vraag in de groep: wat vinden jullie handig voor peuters/kleuters qua schoeisel voor op de camping, in de tuin, naar het strand, etc? Ik wil iets wat tegen water en zand kan en wat makkelijk en snel zelf aan en uit te trekken is. Het hoeft niet iets te zijn waar ze einden op kunnen lopen of wat mooi genoeg is voor feesten en partijen, maar ze moeten er wel een stukje lekker op kunnen lopen en rennen zonder direct erover te struikelen. En liefst niet al te duur. Wat is handig: (nep) crocs, Teva's, slippers, surfschoentjes? Voor zoon had ik de vorige zomers Teva's, maar die vind ik vrij prijzig en hij schiet ze niet even snel aan.
Nicole; de crocs trekt m'n zoontje zelf aan en uit (2,5 jaar). De Teva's kan hij beter op lopen, doet hij ook zelf uit maar niet aan.
Hier bij huis en in de tuin dus vaak de crocs, hij moet ze uit doen voor hij naar binnen gaat, en dat gaat prima.

Over het topic, we hadden het er volgens mij ook over gehad om een overlap te hebben tussen de twee topics, dus tot maat 92/98 en vanaf maat 86/92 of zo, en het andere geheel topic was nog niet vol toch?

Ik zoek nog leuke pyjama's voor m'n zoontje (shortama's zo gezegd) maar de leuke van Next kan ik wel in m'n mandje gooien maar staan vervolgens op 'uitverkocht' als ik wil gaan afrekenen en verder vind ik veel niet leuk.... of idioot duur voor een pyjama.
Iemand nog tips waar ik nog zou kunnen kijken?
Alle reacties Link kopieren
Dank je Siska. Maakt het bij crocs nog uit of je echte of neppe hebt?

Ik heb pas jongenspyjama's gekocht bij H&M (zie oude topic), verder kwam ik ook niet veel leuks tegen. Irritant van Next dat dan pas later blijkt dat ze er niet zijn. Vaak wordt er wel weer aangevuld bij Next, dus tot je ergens anders iets gekocht hebt zou ik regelmatig even checken daar.
leuk Fleet, ik heb een zoon in maat 86 dus 'hoef' hier nog niet te zijn, maar wel leuk om mee te lezen.
tvp dus :lol: :-D
ik lees ook graag mee, dochter nog in 74-80 en soms 86, maar ik hoop dat ze een groeispurt maakt deze zomer ;-)
Zoonlief heeft echt Nicole, via Limango in de aanbieding dus :proud:
Neppers heb ik geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Bij GAP en Zalando hebben ze ook vaak leuke pyjama's Siska, had je daar al gekeken? Voor rond de 20 euro zie ik veel leuke, bijv:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die bovenste twee vind ik wel leuk.
Dino's liever niet en die met de brandweerauto's lijkt wel erg veel die hij al in een winteruitvoering heeft.
Bedankt voor het meedenken!
Ik lees mee!
siska74 schreef:
26-05-2017 21:15
Nicole; de crocs trekt m'n zoontje zelf aan en uit (2,5 jaar). De Teva's kan hij beter op lopen, doet hij ook zelf uit maar niet aan.
Hier bij huis en in de tuin dus vaak de crocs, hij moet ze uit doen voor hij naar binnen gaat, en dat gaat prima.

Over het topic, we hadden het er volgens mij ook over gehad om een overlap te hebben tussen de twee topics, dus tot maat 92/98 en vanaf maat 86/92 of zo, en het andere geheel topic was nog niet vol toch?

Ik zoek nog leuke pyjama's voor m'n zoontje (shortama's zo gezegd) maar de leuke van Next kan ik wel in m'n mandje gooien maar staan vervolgens op 'uitverkocht' als ik wil gaan afrekenen en verder vind ik veel niet leuk.... of idioot duur voor een pyjama.
Iemand nog tips waar ik nog zou kunnen kijken?
Hoi Siska,

Ik kan het even laten aanpassen in het modtopic, geen probleem. :) Het andere topic kreeg ik niet meer gevonden en vanuit deel 8 niet meer geopend. :-[ Maar er werd ook niet meer veel gepost dus ik was zo vrij om dan maar de nieuwe topics te openen. :-$

Heeft de HEMA geen shortama's?
Dochter heeft dit jurkje in d'r vizier. Ze is bijna jarig dus denk dat ik het voor haar feest bestel.

Afbeelding

Onlangs bij de C&A deze twee jurkjes gekocht.

Afbeelding

En dit model, wel met een ander motief. Had het per ongeluk in maat 122 meegenomen (hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet maar het is gebeurt ;-) ) maar alsnog past het dochter wel. Lang en beetje breed, maar eigenlijk kan het wel.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Even een rondje Zara gedaan gisteren;

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ze zit in een roze periode :hihi: Eerste keer dat ik iets van Disney heb gekocht volgens mij :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft ook shortama's en ook leuke gewone pyama's, een hele gave met fluorescerende decoratie. Die is een groot succes bij zoon!
Alle reacties Link kopieren
... Ik wil iets wat tegen water en zand kan en wat makkelijk en snel zelf aan en uit te trekken is. Het hoeft niet iets te zijn waar ze einden op kunnen lopen of wat mooi genoeg is voor feesten en partijen, maar ze moeten er wel een stukje lekker op kunnen lopen en rennen zonder direct erover te struikelen. En liefst niet al te duur. Wat is handig: (nep) crocs, Teva's, slippers, surfschoentjes?...

Als neppe crocs in een winkel te koop zijn zou ik ze daar gewoon even gaan passen. Misschien is er zelfs wel een winkel die de 'echte' en de look-a-likes verkoopt, dan kun je ze vergelijken ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor kinderen vanaf maat 104 heb je ook goedkope, leuke kleren op Bristol :) Is wel een bepaalde stijl, maar ik ken genoeg mensen die dit leuk zouden vinden. =D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens een beetje rare indeling Fleet. 98 vind ik nog baby. Ik zou deze categorie eerder bij maat 116/122 oid laten beginnen. De oudere kinderen vanaf een jaar of 6 zeg maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
27-05-2017 09:12
Ze zit in een roze periode :hihi: Eerste keer dat ik iets van Disney heb gekocht volgens mij :mrgreen:

Ik vond die shirts met de Pink Panther ook leuk bij Zara.
Ik schrijf hier mee :)

Qua schoeisel voor zand, water, buiten enz heeft dochter crocs. Ideaal, geen tenen stoten en kunnen overal tegen. Even afspoelen en klaar. Ze kan ze goed zelf aan- en uittrekken. Teva's heeft ze ook, maar vind ik met water toch minder fijn. Die riempjes blijven lang nat. En dochter krijgt die wat lastig aan, omdat ze dat riempje verder los moet trekken om erin te komen, maar dan moet ze het stukje waar het klittenband op zit ook door die bevestigingsring trekken en dat kan ze niet. Gaat heel stroef ook. Dus hier vaker crocs.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen vinden deze fijn en makkelijk aan te trekken (ja ze zijn lelijk maar niet lelijker dan crocs of teva's vind ik).


https://www.zalando.nl/nike-performance ... r-k11.html
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven