Cadeau kraamvisite dat in handbagage past

21-04-2018 22:16 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort vlieg ik naar het buitenland voor om op kraamvisite te gaan bij een vriendin van me (en meteen lekker een weekendje weg).

Nu wil ik graag een cadeautje geven maar dit moet in mijn handbagage-koffertje passen. Het gewicht maakt niet uit maar het formaat wel. Ze heeft een jongetje gekregen. Ik wil ongeveer €60 uitgeven. Het kan niet iets als een boekje zijn want ze spreken geen Nederlands.

Hebben jullie tips voor leuke/nuttige cadeaus die niet te groot zijn en binnen dit budget vallen?
Een zilveren rammelaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze leuk:

https://www.wonderbly.com/nl-be/persona ... lsrc=aw.ds

Niet je budget en wel een boek maar je kan hem in elke taal bestellen die je wil!
Besteksetje (eventueel zilver), een mooi pakje (of andere kleding).
Alle reacties Link kopieren
Mooi kinderbestek?
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
21-04-2018 22:21
Mooi kinderbestek?
Mag dit in handbagage ivm een mes? Ze zijn zo streng tegenwoordig...
Alle reacties Link kopieren
Met kinderbestek zou ik oppassen. Er zit een mes in. Geen gein; ik moest het inleveren bij de controle.
Alle reacties Link kopieren
Of daar een cadeautje een kopen ?
Gewoon een leuk (HEMA, want dat kennen ze daar denk ik toch niet?) kledingsetje?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke ideeën, bedankt! Bestekset had ik inderdaad aan gedacht maar een beetje riskant met de veiligheidscontroles.

De rammelaar en dat boek zijn beiden erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Vrienden die in het buitenland woonden, vonden de rompers van de Hema zo leuk. Zestig euro rompers is misschien wat veel, maar je zou er eentje bij je cadeau kunnen doen :)
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook boekjes zonder woorden. Nijntjes droom, Monki... of een leuk knisperboekje.

Wat is de hobby van de ouders, kun je daar iets mee? Veel ouders vinden het leuk om hun hobby op hun kinderen over te brengen.
Alle reacties Link kopieren
https://c-r-e-8.nl/shop/kinderen/naampuzzel/

Deze puzzels vind ik erg mooi, als de naam niet te lang is kan hij misschien mee in je handbagage,
Mooi zilveren armbandje met de naam van het kindje erin, leuk kledingsetje, bamboe servies, stapelbekers, Sofie de giraf bijtringen, lekkere grote zachte hydrofiele doeken.
Alle reacties Link kopieren
ik heb voor Spaanse vrienden de wafelpyama van Feetje meegenomen, vonden ze heel leuk.
https://www.humpy.nl/feetje-305.532-bla ... gKiDvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Kleding oid van nijntje (tegenwoordig verkoopt de C&A Nijntje-spullen). Een mooie poster voor aan de muur


Leuke houten puzzels bijv

https://www.vtwonen.nl/shop/sebra-houte ... ic-animals

een cape/handdoekding voor na het badderen:


https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorgi ... 2&start=13
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Hema is ook een goeie! Hema heeft erg leuk spul ja.

Boekjes zonder woorden kan natuurlijk ook ja, helemaal niet aan gedacht! De puzzel neem ik ook mee in overweging.

Dat met de hobby van de ouders had ik helemaal nog niet aan gedacht. Ze houden van reizen en zijn beiden erg creatief, misschien dat ik daar nog iets mee kan.
Ttass schreef:
21-04-2018 22:18
Een zilveren rammelaar?
Hier heb ik echt nooit wat van begrepen.. wat heb je daaraan? :?:
Alle reacties Link kopieren
Oh ik kan de reacties niet eens bijhouden, Haha. Nog meer ideeën, leuk! Bedankt allemaal!
blondelady88 schreef:
21-04-2018 22:34
Die van de Hema is ook een goeie! Hema heeft erg leuk spul ja.

Boekjes zonder woorden kan natuurlijk ook ja, helemaal niet aan gedacht! De puzzel neem ik ook mee in overweging.

Dat met de hobby van de ouders had ik helemaal nog niet aan gedacht. Ze houden van reizen en zijn beiden erg creatief, misschien dat ik daar nog iets mee kan.
Draagdoek?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat een goed idee ja een draagdoek!

Die pyjama is ook super schattig trouwens. Ik wil het eigenlijk allemaal kopen hahaha. Gelukkig meer dan genoeg keuze!
De gele ballon of Nederland van Charlotte Dematons. Ontzettend mooie zoekboeken (dus zonder tekst). Geef je er nog een spaarpot bij met een klein bedragje erin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lemon_tree schreef:
21-04-2018 22:35
Hier heb ik echt nooit wat van begrepen.. wat heb je daaraan? :?:
Je kan er iemand de hersens mee inslaan. Ik vind het een waardeloos cadeau. Mijn zoon heeft er ook eentje gekregen en ik heb geen idee waar dat ding is, waarschijnlijk ergens op zolder.


Een mooie draagdoek misschien?

Edit; mosterd dus...
Alle reacties Link kopieren
Onze kinderen zijn in het buitenland geboren en een van de leukste cadeautjes vonden wij een gepersonaliseerd eetbordje. Dit werd opgestuurd, ik vond het erg goed bedacht: persoonlijk, leuk en praktisch. En dat nog wel van iemand die niet eens zo dicht bij ons stond. De ontvanger is nu kleuter en eet er nog graag van.

Je hebt ook besteksetjes met alleen vork en lepel, mocht je bang zijn dat het mes niet door de douane komt. (mes gebruiken mijn kinderen tot nu toe sowieso niet)

Je zegt dat de ontvangers geen NLs spreken. Wel engels of ook niet?
Verder ligt het ook een beetje aan de cultuur welke dingen beter of juist minder gewaardeerd worden, en wat daar wel/niet verkrijgbaar is. Voor iemand in Canada zou ik iets anders kopen dan in Rusland of Kenia om maar wat te noemen...
nootboek wijzigde dit bericht op 21-04-2018 23:03
8.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha geen rammelaar dus! De hele ballon ziet er ook erg mooi uit en dat andere boek wat eerder is genoemd ook. Misschien 1 van die boeken met nog wat erbij. Al vind ik de draagdoek ook erg leuk. Ik krijg het nog lastig! :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven