Night Nanny

18-07-2018 16:05 6 berichten
Hallo!

Ben van plan om de film Tully te kijken en zag in de trailer dat ze een 'night nanny' in de arm nemen. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en heb toen even snel geGoogled naar 'night nanny' en zag dat ze het ook in Nederland aanbieden.

Niet voor mezelf, maar meer uit nieuwsgierigheid: wie-o-wie heeft hier ervaring mee (zelf of van horen zeggen of wat dan ook).

Eigenlijk is weer alle info welkom :blob:

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heerlijk. Nu niet meer nodig, maar vroeger. ....
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mensen die dag hadden, maar die woonden in Singapore (expats).
Leuk idee, uitvoering is altijd waardeloos omdat je zelf toch altijd ook wakker wordt van een jankende baby.
Alle reacties Link kopieren
Las laatst een artikel over de night nanny, weet alleen niet meer waarin...
Lijkt me soms heerlijk, maar zal er geen gebruik van maken..zeker niet zolang ze doorslaapt..maar eens niets om. 6u wakker moeten worden en actief mbt verschonen/voeden lijkt me heerlijk
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelezen / gehoord dat dat in Nederland voor ouders met een huilbaby is, zodat ze zelf in ieder geval 's nachts nog wat rust kunnen pakken.
Ik heb geen huilbaby gehad, maar dat lijkt me voor die ouders wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
ghostly41 schreef:
18-07-2018 16:08
Ik ken mensen die dag hadden, maar die woonden in Singapore (expats).
Leuk idee, uitvoering is altijd waardeloos omdat je zelf toch altijd ook wakker wordt van een jankende baby.
Nou ja als de night nanny in de oostvleugel zit met de baby en je neemt zelf de westvleugel wellicht niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven