Welke pop?

22-09-2018 21:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel topic aangemaakt en nu is hij weg.... (6)
Onze dochter is bijna drie en gek op poppen. Welke raden jullie aan en waarom?
Zelf laten kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Baby Born?
Alle reacties Link kopieren
Laat je dochter inderdaad zelf eentje kiezen. Onze dochter vond als peuter plastick poppen eng (ala babyborn).
Daarbij zijn ze ook niet zo prettig om mee te knuffelen of in bed.
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter koos zoiets als dit: https://www.poppelien.nl/
Hetismogelijk schreef:
22-09-2018 21:31
Onze dochter koos zoiets als dit: https://www.poppelien.nl/
Mijn zoon heeft iets soortgelijks, deze:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hier is de Gordi van Paola Reina enorm in trek. Ze zijn zo schattig met echte babyvetjes.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
22-09-2018 21:28
Laat je dochter inderdaad zelf eentje kiezen. Onze dochter vond als peuter plastick poppen eng (ala babyborn).
Daarbij zijn ze ook niet zo prettig om mee te knuffelen of in bed.
En die van ons is helemaal lijp van harde plastic poppen en heeft specifieke voorkeuren: die dikke mag niet mee, ik hou niet van dik! O_O

Dus ga met kind winkels in en uit en laat haar zelf zeggen welke ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
22-09-2018 21:40
En die van ons is helemaal lijp van harde plastic poppen en heeft specifieke voorkeuren: die dikke mag niet mee, ik hou niet van dik! O_O
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft onder andere deze:

Afbeelding

Heel simpel, kan plassen en in bad. Zelf uitgekozen en gekregen van Sinterklaas.
Alle reacties Link kopieren
Zou inderdaad zelf laten kiezen. Zowel jongste als oudste keken bij mij niet om naar de stoffen pop. Ook mijn oude pop met stoffen lijfje en lange haren wordt niet gewaardeerd.
Grote plastic pop is hier favoriet bij beide. Oh en dochters vinden het beide geweldig om een speen in de mond te kunnen doen . Een pop waar dat niet kan vinden ze niet zo leuk. Maar dat kan ook verschillen.
Dochter wilde perse de Cicciobello Bobo. Gekocht voor haar verjaardag.. ligt te verstoffen op haar kamer. Dat gehuil is vet irritant en houdt nooit op aldus mijn dochter.
https://www.poppen-winkel.nl/Poppen/Cor ... -Gracieux/

Deze had mijn dochter. Zacht en rook ook lekker.
Mijn dochter had een stuk of zes goedkope poppen (die goddank niet konden huilen of zo) en dan koos ze zelf wie op dat moment haar BAE was, of ze speelde schooltje/ziekenhuisje met de hele bubs. Zoon was wat jonger toen ie ineens van de poppen werd dus toen kocht ik voor hem een klein goedkoop poppetje, dat paste wat beter bij zijn omvang. Later heeft ie de poppen van dochter geadopteerd.

De poppen zijn hier trouwens nog steeds, al zijn de kinders inmiddels 14 en 17. Ik heb wel eens voorgesteld ze weg te gooien maar dat stuit altijd op luid protest.
Alle reacties Link kopieren
Welke pop heeft ze nu?
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste heeft op die leeftijd een My little baby born gekregen. Plastic zoals ze mooi vond en wat beter te hanteren als een echte baby born. Mijn oudste heeft een pop van Corolle gekregen toen ze twee werd. Heel mooi, maar veel duurder.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook ooit een corolle. Prachtig maar wel prijzig. Dochter kreeg m in Parijs en het was jaren "de Franse pop".
Mijn dochter heeft met 2 jaar en 2 maanden een my little baby born gekregen. Ze is klein en de pop past qua formaat mooi bij haar. Extra kleertjes en accessoires heb ik via aliexpress besteld, lekker goedkoop :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven